הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
אודות
יצירת קשר
מאמרים
מציג 16 עד 27 מתוך 27 נושאים.
1 2 »
 מיצוב יעוץ אסטרטגי - גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים
מטרת השיווק היא ניהול הביקוש, אשר בדרך כלל באה לידי ביטוי בהגדלת הביקוש (אך לא תמיד, ראו את הדוגמה של חברת חשמל שמנסה בעזרת שיווק לגרום לנו להפחית את הביקוש). לכן, בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. ישנם שלושה הבדלים מרכזיים:

ראה מידע נוסף     
 מיהו דור ה-Y
הם לא חיים בשביל לעבוד הם עובדים בשביל לחיות
נולדו באמצע שנות השמונים ולאחר מכן, דור ה- Y הוא בשנות העשרים ו.. והם נכנסים לשוק העבודה.
הם ידועים ככוח בעבודה הגדל במהירות הגדולה ביותר , כשמעבידים מתחרים על שוק העובדים הם לא יכולים להתעלם מהצרכים, רצונות, והגישות שמפגין הרוב של דור זה.

ראה מידע נוסף     
 מותו של "השיווק העצל"
בתחום ה – B2B (וההי-טק) השיווק עוסק, בדרך כלל, בשתי פעילויות:
· תקשורת שיווקית (Marcom)
· ניהול מוצר (Product Marketing)
במאמר זה אעסוק בצד של התקשורת השיווקית ובשינויים התפיסתיים הנדרשים מהעוסקים במלאכה.

ראה מידע נוסף     
 האם הפרוייקט מתנהל או מנוהל
מכשולים בזרימת המידע בפרויקטי פיתוח
רוב פרויקטי הפיתוח בעולם חורגים בלוחות הזמנים ובעלויות הכספיות. עובדה זו הפכה כבר לנורמה מקובלת שנראה שאי אפשר לשנותה. פרויקטים אלו מאופיינים לרוב ע"י כך שהם מתנהלים על פי האירועים והשינויים התכופים, ז"א מעדכנים באופן שוטף את לוחות הזמנים על פי הנעשה בשטח, (התנהלות ולא ניהול). ישנם גורמים רבים לתופעה זו: אישיות מנהל הפרויקט, חוסר משאבים, בעיות טכנולוגיות, אך אחד הגורמים העיקריים המשפיעים על כך, הוא אופן בניית תוכנית הפיתוח.

ראה מידע נוסף     
 תחקיר והפקת לקחים כתהליך מובנה בארגון הלומד
אם תמיד תעשה את מה שתמיד עשית – תגיע תמיד רק לאן שתמיד הגעת

תחקיר והפקת לקחים מהווים מרכיב של מערכת הלמידה הארגונית, שמטרתם להשיג תובנות חדשות לגבי נושאים הקשורים לפעילות הליבה של הארגון, ולהשתמש בתובנות אלו להגברת האפקטיביות והיעילות.
המאפיין המרכזי בלמידה הארגונית הוא שיפור מתמיד בביצועים, תוך שאיפה למצויינות. ארגון המתנהל לאור תורת הלמידה הארגונית אמור ללמוד מכל אירוע, במגמה לאתר את נקודות ההצלחה, ואת הנקודות הטעונות שיפור – על-מנת להשתפר בעתיד.

ראה מידע נוסף     
 ניהול לפי יעדים ומדדים
כל מערכת ניהולית מורכבת ממספר רב של גורמים ,ארגוניים , טכנולוגיים ,תפעוליים , לוגיסטיים ,תמחיריים ואחרים , וחוסנה מותנה בחוסן מרכיביה .


ראה מידע נוסף     
 איך מנועי החיפוש מציגים את האתר שלך
האתר שלך הינו עתיר תוכן, העיצוב בו משובח, התמונות נהדרות ותנועות הגולשים בו ערה. עם זאת, מנועי החיפוש מציגים אותו בארבע שורות טקסט. האם אין זה מאכזב שתמצית האתר שלך בתוצאות החיפוש (SERP - Search Engine Results Page), שמטרתה לגרום ללקוחות ללחוץ בעכבר, מוצגת בטקסט ורק טקסט.

מיקום גבוה בתוצאות החיפוש על פי מילות מפתח הוא דבר נהדר, אבל לא פחות חשובה היא הדרך שבה מוצג האתר שלך בתוצאות החיפוש. אתה רוצה בוודאי שהאתר שלך יוצג בדרך שתגרום ללקוחות ללחוץ על הקישור כדי להגיע אליו מיד. אם תיאור האתר, כפי שמופיע בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, אינו `עושה את העבודה`, קרוב לוודאי שלא ילחצו עליו. המשמעות היא פחות פניות ופחות עסקאות.


ראה מידע נוסף     
 תקשורת-בלתי-מילולית בראיון לקבלת עבודה
מכירים את המשפט "אין לך הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני " ?
כמה שדוף – ככה זה עובד !
הרושם הראשוני הנכון ישפיע על הנכונות של האנשים לקנות ממך את מה שיש לך לאמר.
למה ? כי שפת הגוף ושפת הקול שלך יעידו איך אתה מתמודד בסיטואציות מלחיצות ובעייתיות.
אז בואו נעיף מבט על ראיון לקבלת עבודה – מ 3 מימדים שונים.

ראה מידע נוסף     
 מתי כדאי לעסק לבנות יותר מאתר אחד
לפעמים יש לחברות יותר מקו מוצרים אחד, או שהן מציעות יותר משירות אחד ללקוחותיהן. האם כדאי להציג את כל המוצרים ו/או השירותים באתר אחד, או כדאי לבנות אתר נפרד לכל קו מוצרים או שירותים?

יום אחד התקשר אלי אדם וביקש את עזרתי לתמיכה באתר האינטרנט של החברה בה הוא מועסק. הוא ביקש שאעזור לו להגיע לדף תוצאות החיפוש של גוגל במספר ביטויי מפתח. כאשר התבוננתי בתוכן האתר ראיתי שהחברה מוכרת אופני אקסטרים ועגלות לתינוקות. המכנה המשותף בין אופני שטח לעגלת תינוקות נמצא בגלגל, אבל בזאת הסתיים הדמיון.

ראה מידע נוסף     
 חמישה רעיונות שיעזרו לקידום האתר שלך
מזה תקופה ממושכת, חברת comScore מדווחת על עלייה מתמדת בחיפוש בכלל ובנתח של גוגל בשוק זה בפרט. אם נשווה את חודש ינואר 2008 לחודש אוגוסט 2008, נמצא כי כמות החיפושים ברשת עלתה מ- 10.5 מיליארד (ביליון) ל- 11.7 מיליארד בחודש אוגוסט 2008, שהינה עלייה של 11% והנתח של גוגל שהיה 58.5% בחודש ינואר 2008, טיפס
ל- 63% ורשם עלייה של 7.7%. למרות שאין בידי מספרים על שוק מנועי החיפוש בישראל, אני רק יכול לשער שגם בארץ מספר החיפושים באמצעות מנועי החיפוש נמצא במגמת עלייה.
המשמעות היא שעליך להקל על הלקוחות שלך למצוא אותך, ואחת הדרכים האפקטיביות ביותר היא לעשות SEO (Search Engine Optimization – אופטימיזציה עבור מנוע החיפוש) לאתר שלך כדי להיות ראשון בגוגל. אסטרטגיית SEO תתמקד בהבאת האתר שלך לדירוגים גבוהים בדף התוצאות הלא-ממומנות של מנועי החיפוש.

ראה מידע נוסף     
 מצגות ממוחשבות – עזר או כנגדו?
קיימים חוגים הרואים במצגות הפאור פוינט חלק בלתי נפרד מהצגת נושא. מולם הולכת וגדלה האסכולה הטוענת כי מצגות ממוחשבות גורמות לרדידות, פוגעות בשטף הצגת הדברים ומבזבזות זמן יקר שעדיף להקדישו למחשבה על המסר המילולי ולתכנונו.

ראה מידע נוסף     
 האם SEO יעבוד בשבילך?
חברות העוסקות בנושא SEO, דואגות לעדכן אותנו בסיפורי הצלחה של לקוחותיהם שכבשו את מקום ראשון בגוגל. יש חברות שהפסידו כספים למרות שפעילות SEO שלהם הצליחה! זה נשמע כמו: "הניתוח הצליח, אבל החולה מת!". איך ניתן להצליח וגם להרוויח בפעילות SEO?

ראה מידע נוסף     

  
 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל