הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 03-9044077 שלוחה 112
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
יצירת קשר
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מציג 97 עד 108 מתוך 108 נושאים.
« 1 2 3

רכש ויבוא ממזרח אסיה

 
 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ג,  18/06/2019 מועד הסדנה
 
מתחילים פעילות במזרח אסיה או מעוניינים בשיפור התוצאות בפעילות קיימת ?

על מנת להצליח באסיה ולהביא תוצאות, צריך יותר ממזל. צריך לפעול מתוך נסיון והיכרות מעמיקה עם שוקי המזרח, להכיר את החשיבה, הכלכלה והזדמנויות העסקיות ולהימנע מקשיים שאחרים נתקלו בהם לפניכם.

סין, הודו, פיליפינים, קוריאה או אולי וייטנאם. מה שוק היעד שלכם
המומחה המוביל בישראל בפעילות מול מזרח אסיה, ינחה סדנה בליווי מצגות, הנותנת למשתתפים כלים מעשיים לשיפור הפעילות שלכם במדינה במזרח אסיה שמולה אתם פועלים. זאת סדנה של כלים מעשיים שתאפשר לכם הבנה טובה יותר, פעילות נכונה יותר ותוצאות טובות יותר בעבודה שלכם מול מדינת היעד.
הוא כבר העביר סדנאות כאלה בעשרות רבות של חברות מהמובילות במשק וישמח להיפגש ולהציע את המבנה הנכון ביותר עבור הפעילות שלכם.
רקע
 

מטרות הסדנה
 
אנשי הרכש, הקניינים, מנהלי היבוא וכל המנהלים בארגון הקשורים לפעילות הרכש והיבוא ממזרח אסיה. קהל יעד
 
  • הסביבה העסקית, האנושית והכלכלית מולה תפעלו
    היכרות עם פערי החשיבה בינינו לבינם וכיצד להתגבר עליהם.
  • הקוד העסקי, הדרך בה נעשים בה עסקים
  • כללי עשה ואל תעשה להתכתבות, עסקים בטלפון, ניהול ישיבות, בילוי ועוד
  • "הדבר הבא": כלים לאתר הזדמנויות רכש במזרח אסיה
  • היערכות למשא ומתן יעיל מול חברות מזרח אסיאתיות
  • דיון במקרים קיימים, נסיון של חברות ישראליות אחרות וגיבוש פתרונות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 4 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

רכש מדיה דיגיטלית

 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ד,  21/12/2016 מועד הסדנה
 
רכש מדיה דיגיטלית ונוכחות ברשת האינטרנט הפך להיות אחד מערוצי השיווק המרכזיים והצורך הארגוני להיות נוכח באותם מקומות, עולה באופן מתמיד.
מרבית אגפי השיווק לא הכילו באופן מלא את תחום הדיגיטל בתוכם וחלק ניכר מפעילות זו מופעל באמצעות חברות חיצוניות אשר מספקות שירותי דיגיטל ומהוות את מוקד הידע והכוח.
נכון להיום קיים חוסר איזון בידע, מה שמשאיר את הכוח בידי הספקים ואת הלקוחות (אגפי השיווק בחברות ) משאיר במצב של חוסר יכולת להעריך את השירות שהם מקבלים מאותם ספקים וכתוצאה מכך חוסר יכולת להגדיר יעדים לספק ולמקסם את התוצר שמקבלים עבור תקציב הפרסום.
רקע
 
מטרות הסדנה הן הכרות עם השפה הדיגיטלית, הכרת המדדים ואפשרויות הפעולה השונות ועל ידי כך שיפור משמעותי של הבנת תחום רכש המדיה והיכולת להעריך נכונה את פעילות הספקים. מטרות הסדנה
 
מנהלי ואנשי רכש, מנהלי פרויקטים, מנהלי קב"מ מדיה דיגיטלי, מנהלי שיווק, מנהלים בכירים המעוניינים בתחום. קהל יעד
 
נושאי הסדנה
1. הכרת שפת השיווק הדיגיטלי
מושגי יסוד, KPIs, הכרת עקרונות המדידה ושיטות האופטימיזציה.
הבנת השפה ושליטה במושגי היסוד.
2. הכרת ערוצי השיווק הדיגיטלי (גוגל, יוטיוב, פייסבוק ועוד)
איפה מפרסמים, אילו מטרות אמור כל ערוץ שיווק להשיג, איך מודדים הצלחה בכל אחד מאותם קמפיינים.
3. תכנון תקציב וייעול תקציבי
דגש על הערך המוסף שהרכש יכול להביא לחברה מנקודת המבט של חיסכון בעלויות וייעול הוצאות תקציב הפרסום.
טיפים על התנהלות נכונה מול ספקי שירות חיצוניים בהתאם לניתוח כלל פעילות הדיגיטל של החברה.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

רכש פיתוח- NPI Purchasing מעורבות הרכש בתהליכי פיתוח המוצר

 

קטגוריה: טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
  מועד הסדנה
 

השתתפות הרכש בתהליכי פיתוח המוצר, היא חיונית ובעלת הערך המוסף הגבוה ביותר לארגון. בשלב זה יכול הרכש להשפיע על בחירת הספקים והפתרונות אשר בשלב מאוחר יותר יביאו לביצועים יותר טובים של זמינות, עלויות וכמובן איכות המוצרים.

זה ההבדל העיקרי בין רכש טקטי לרכש אסטרטגי. האחרון אינו מגיב אלא פועל בשלבים מוקדמים של תכנון המוצר כדי להביא ערך מוסף עסקי, תפעולי וייצורי. בעוד ההנדסה והפיתוח מייצגים נאמנה את ביצועי המוצר ורצונות הלקוחות, הרכש הוא הגורם המאזן ו"הריאליסטי" אשר מייצג את היום שאחרי שחרור המוצר - הייצוריות שלו, היכולת להשיג יעדי מחיר תחרותיים ושיפור ביצועים מתמיד.

רקע
 

להכיר את תהליכי הרכש בשלבי פיתוח המוצר, ההשתתפות הפרואקטיבית של הרכש בהגדרת בסיס הספקים והפתרונות, מעורבות הספקים בתהליכי הפיתוח של המוצר ועוד. בסדנה נציג תהליכי עבודה, פורמטים למעקב, ועוד.

מטרות הסדנה
 

מנהלי רכש ולוגיסטיקה, קניינים, מנהלי ספקים, מנהלי פיתוח והנדסה, מנהלי פרויקטים, מנהלי תפעול ותפ"י, מנהלי שיווק ומכירות.

קהל יעד
 
  •   מעורבות הרכש בתהליכי פיתוח המוצרPLM
  •  בניית בסיס ספקים למוצר חדש
  • שיקולים של BUY VS MAKE
  • מעורבות ספקים בפיתוח המוצר ושילוב דרישות הייצור והעלויות בשלב הפיתוח
  •  פיתוח והנדסה במיקור חוץ

 

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 4 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות וכלים ל"ניתוח אירוע" בשרשרת האספקה

 

קטגוריה: טכנולוגיה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ד,  26/04/2017 מועד הסדנה
 

  ארגון המבקש להשתפר, נדרש לבצע תהליך של למידה מובנית  מאירועי הצלחה וכשל. תוצרי התהליך יגדילו את מאגר הידע

הארגוני, יאפשרו שכפול הצלחות ומניעת טעויות חוזרות / דומות.

בסדנה זו יתורגלו כלים ועזרים לביצוע תהליך מובנה של למידה

והפקת לקחים של אירוע בשרשרת האספקה.


רקע
 

ü     הקניית שיטה, כלים ועזרים לביצוע תהליך ניתוח אירוע (בשיטת 5 why)

ü     למידה מתוך תרגול הכלים הנ"ל

ü     ביצוע מונחה של השיטה המונחית על אירועים פנים ארגוניים.

ü     הכשרת המשתתפים לביצוע ניתוח אירוע באופן עצמאי.

מטרות הסדנה
 

 הקורס מיועד לבעלי תפקידים בשרשרת האספקה, לוגיסטיקה, תפעול ורכש, בארגונים פרטיים, ציבוריים וחברתיים. אשר במסגרת תפקידם נדרשים לבצע תהליכי למידה והפקת לקחים ומעוניינים לשפר את האפקטיביות של תהליכים אלו.

קהל יעד
 

o      מהות וצורך: מה יוצא לי מזה (Reason Why)? מה יוצא לארגון שלי מזה?

o      הבהרת מונחים: "תחקיר", "למידה והפקת לקחים", "למידה מכשלים", "למידה מהצלחות".

o      קריטריונים לקביעת נחיצות ביצוע הליך של ניתוח אירוע.

o      לימוד השיטה, הכלים ותרגולה.

o      רתימה והנעה לפתיחות משתתפי ניתוח האירוע.

o      מדידת איכות ואפקטיביות הביצוע בפועל.

o      שימור הידע הנצבר בסך ניתוחי האירוע בארגון ואופן השימוש בו.

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות כמותיות בניהול תפעול ולוגיסטיקה

 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
  מועד הסדנה
 
ניהול מערכות תפעול ולוגיסטיקה מחייב הבנה והכרה של תהליכי עבודה, עקרונות, כלי ניהול וממשקי העבודה בין המחלקות השונות לאורך כל שרשרת האספקה. מדובר במערכות מורכבות המחייבות ידע, הכרת כלי ניהול והבנה במספר תחומים שונים. השתלמות זו נועדה לספק צרכים אלו. רקע
 
שיפור יכולת הניהול של בעלי תפקידים המשולבים בתחום התפעול והלוגיסטיקה. מטרות הסדנה
 
מנהלי תפעול , לוגיסטיקה , ייצור , עיתוד מלאי , תפ"י , פיתוח , הנדסה , בקרה. קהל יעד
 
• בקרה ניהולית- מהות, תחומי הבקרה, מדדי בקרה תפעוליים
• שרשרת התפעול- זרימת התהליך התפעולי בשלבי התכנון, הרכש, הייצור והתוצ"ג
• שרשרת האספקה- הגורמים, השלבים והתהליכים המשפיעים על השרשרת
• טכניקות ניהוליות- J.I.T, KANBAN, D.B.R עיקרון ה- BUFFER, עץ מוצר, ניתוח פרטו לניתוח כמותי ממוקד
• ניהול המלאי- מדיניות מלאי, סיווג מלאי, חשיבות המלאי להשגת יעדי המפעל, עלות המלאי כנגד עלות החוסר חודשי/ סבבי מלאי, אמינות המלאי
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות להורדת המלאי שעובדות בחברות שונות ויכולות לעבוד גם עבורכם

 

קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ב,  09/12/2019 מועד הסדנה
 
המלאי גבוה ויקר?  המלאי גדל?  התחזיות טועות?  חסר מלאי כשצריך?  המלאי פוגע ברווחיות? רוצים להוריד את המלאי?

אם עניתם "כן" על לפחות שתיים מהשאלות אז אתם לא שונים מרוב החברות. למעשה, חברות שונות בכל העולם מחפשות כל הזמן דרכים פרקטיות להוריד את עלות המלאי מבלי לפגוע בזמינות שלו וברמת השירות. כמו שרבות מהן מפעילות שיטות שעובדות וכבר הורידו מלאים בעשרות אחוזים גם אתם יכולים.

מלאי הוא תוצאה של שיטות עבודה ותהליכים אשר מנסים לתת מענה אופטימלי להתנהגות הביקוש. אנחנו רוצים לראות את הורדת המלאי משתקפת באופן ברור בדוחות הפיננסיים כי בסופו של דבר שם נקבעות התוצאות. בתוך המשולש הנצחי (מלאי, רמת שירות ופיננסים) המלאי הוא השור הזועם אך אפשר לשלוט בביצועי המלאי בעזרת כלים ושיטות מתקדמות של ניתוח, סיווג, תכנון, חיזוי, סטטיסטיקה, אסטרטגיה, ניהול רכש, ניהול פיננסי, מדידה ובקרה, ועוד... אבל מה השיטות להורדת מלאי שהכי עובדות לאחרים ויכולות באמת לעבוד לנו? אל תמציאו את הגלגל אלא בחרו את הגלגל הנכון ושדרגו את השימוש בו.
בסדנת "הורדת מלאי". נרחיב על השיטות שעובדות וכבר מורידות מלאים בחברות רבות. לא כולן מתאימות לכל חברה ולכל סוג מלאי, אבל כל חברה יכולה למצוא בסדנה מספר שיטות שמתאימות לצרכים שלה. השילוב של הבנת השיטות ביחד עם דוגמאות רבות מהשטח מאפשר לקבל שלל אפשרויות לפעולה כבר ממחר בבוקר.
רקע
 
•    לאפשר הכרות עם שיטות מתקדמות להורדת מלאי
•    להקנות ידע בעבודה עם השיטות
•    לעזור בבחירה של השיטות המתאימות לחברה
•    לתת ערך - מה אפשר לעשות עם זה כבר ממחר בבוקר
מטרות הסדנה
 
מנהלי מלאי, תפ"י, שרשרת אספקה, רכש, תפעול, פרויקטים, לוגיסטיקה קהל יעד
 
•    להבין את הסיבות להתנהגות המלאי
•    היבטים פיננסים של המלאי וסבבי המלאי
•    שיטות מתקדמות לשיפור תחזית הביקוש
•    כיצד לבחור אסטרטגית מלאי מתאימה
•    לתכנן מלאי בעזרת מודלים הנדסיים
•    שיטות מתקדמות להורדת עלויות רכש וקיצור זמני אספקה
•    דוגמאות מהשטח וסיפורי כישלונות והצלחות
•    סיכום השיטות ומתי הן מתאימות
•    השיטות המתקדמות של מחר שכבר עובדות היום בשטח
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות מיטביות בניהול הרכש BEST KNOWN METHODS

 

קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ד,  13/02/2019 מועד הסדנה
 

רכש, ניהול ספקים וניהול מלאי הם אחד מהתהליכים הארגוניים החשובים בארגון, וכוללים חלק נכבד מהעלויות של הארגון. ניהול נכון של הרכש והספקים יכול להיות ההבדל בין חברה מצליחה לנכשלת.

בסדנה זו נסקור את השיטות המיטביות לניהול תהליכי הרכש, ובסופה תדע מהם השיטות המקובלות לניהול הרכש בחברות המובילות בישראל: מבנית בסיס ספקים, דרך התקשרות חוזית, ניהול מלאי והצטיידות נכונים ושיפור ביצועי ספקים.

רקע
 

להציג את השיטות המיטביות (BKM) לניהול רכש מתקדם, אשר מיושמות בחברות הגלובאליות המובילות בישראל.

הסדנה תכלול למידה של כלים ושיטות יישומיים מלווים בסיפורים ודוגמאות אישיות של המנחה.

מטרות הסדנה
 

הסדנה מיועדת למנהלים בתפעול, שרשרת האספקה, לוגיסטיקה, רכש וקניינים בכירים, תכנון ועיתוד מלאי.

קהל יעד
 

 1.    שיטות וכלים לניהול בסיס הספקים

·       בניית בסיס ספקים אסטרטגי (SOURCING) תואם את מטרות הארגון

·       KPI - מדדים לניהול רכש אסטרטגי

2.    ניהול מלאי והצטיידות

·       שיטות וכלים לתכנון הצטיידות (MRP)

·       שיטות וכלים לניהול ובקרה של רמות המלאים

3.    ניהול ספקים

·        שיטות וכלים להורדת זמני האספקה של הספקים שיטות וכלים למדידה ושיפור ביצועי ספקים.

·        ניהול ספקים בעתות משבר

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות מתקדמות בתזמון רצפת ייצור

 
קטגוריה: טכנולוגיה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ד,  12/11/2014 מועד הסדנה
 
תזמון משאבים ומשימות בסביבת רצפת ייצור דינאמית, היא אחת האתגרים המרכזיים עבור כל מנהל תפעול. גם עם התפתחות מערכות ממוחשבות כגון ה- ERP, מנהלים מכל הרמות מתקשים לעמוד בתאריכי האספקה במסגרת התקציב והתכולה הנדרשת. במציאות זו, קשה יותר לשאוף להשגת יתרון אסטרטגי בדבר קיצור זמני האספקה, הורדת עלויות ושיפור האיכות. רקע
 
מתן פתרונות פשוטים ומעשיים המספקים מענה עבור הבעיות שהוצגו לעיל. מדובר בעיקר על שילוב של כמה גישות מתקדמות, כגון תורת אילוצים (TOC, LEAN ) וניהול חומרים לפי MRP. במהלך הסדנא יישברו מוסכמות לגבי תפיסות קלאסיות, בעיקר אלה המשבחות ניצול מרבי של כל משאב ומשאב. מטרות הסדנה
 
מנהלי תפעול, מנהלי ייצור, מנהלי תפ"י, מנהלי רכש ולוגיסטיקה וראשי צוות מרכזי עבודה.  קהל יעד
 
 1. הבנת סביבת העבודה ברצפת הייצור.
· נשתמש בסימולציה המדמה את הדילמות הנובעות מתזמון רצפת הייצור.
· היכרות עם מושגים בסיסיים: מרכז עבודה, קיבולת, "תזמון קדימה ואחורה".
· קביעת פונקציות המטרה של תזמון רצפת ייצור.
2. קביעת סדר עדיפויות לפי החוקים המקובלים (Heuristics).
· הצגת Heuristics כגון: STR, Due Date, SOT, FCFS, LCFS.
· הבנת ההגבלות של הגישה האקדמית תוך התמודדות עם המורכבות של רצפת הייצור.
3. תפיסת ניהול מתקדמת- תורת אילוצים (TOC).
· הבנת ממרכזיותו של זיהוי וניהול האילוץ כבסיס לפיתרון סביבת רצפת הייצור.
4. ניהול חומרים לפי שיטת MRP.
· המחשת יישום הלוגיקה דרך הבאת דוגמא מתכנית עבודה.
· הצגת הגבלות המתודה כבסיס לתזמון רצפת הייצור.
5. שיטת LEAN- ניהול הייצור הרזה.
· הצגת עקרונות התפיסה עבור תזמון רצפת הייצור- דגש על עקרונות PULL, PUSH.
· המחשת התפיסה דרך עקרונות JIT.
· הבנת היתרונות וההגבלות של שיטת ה- LEAN. 
6.  פתרון משולב- Drum- Buffer- Rope( DBRׁׂ)- פתרון הנותן מענה לאתגרים שהוצגו במהלך הסדנה.
· הצגת הפתרון תיעשה ע"י שימוש באותה הסימולציה שהוצגה בתחילת הסדנה.
· הפתרון המשולב הינו:תפיסת TOC יחד עם עקרונות ה- PULL ו- PUSH של LEAN, וכן ניהול חומרים לפי MRP.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שיטות מתקדמות לשיפור תהליכי הרכש

 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ג,  27/06/2017 מועד הסדנה
 
תהליך הרכש כחלק מרכזי בניהול שרשרת האספקה,משפיע על רציפות קיומו והצלחתו של הארגון לאורך זמן בסביבה רוויה במתחרים , מוצרים חדשים ותחליפיים . ניהול תהליכים של הערכת ביצועי ספקים, ניהול סיכונים ברכש, הבנת ההיבטים הלוגיסטיים ברכש, מחויבות חברתית והיבטי איכות הסביבה לצד הכרת שיטות רכש מתקדמות הינם נדבך מרכזי בפעילות הארגון. רקע
 
הקניית ידע, שיטות מתקדמות ויכולות לשיפור תהליכי הרכש. מטרות הסדנה
 
מנהלי רכש ולוגיסטיקה. קהל יעד
 
•מיקוד תהליכי הרכש לאסטרטגיה הארגונית
•הבחנה בין רכש טקטי לאסטרטגי
•הבנת המושג "ערך ללקוח" והשפעתו על תהליכי הרכש
•עבודה מול ספקים אסטרטגיים
•ניהול סיכונים ברכש
•הבנת ההיבטים הלוגיסטיים ברכש
•אסטרטגיות שרשרת ההספקה(PUSH ו-PULL ) ומשמעותם על תהליכי הרכש.
•מדידה והערכת ביצועים ברכש
•רכש מקוון ורכש באמצעות קטלוגים אלקטרוניים ציבוריים
•מיקור חוץ לתהליכי הרכש
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שינויים במחירי טובין בשוק ודרכי התגוננות

 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
ניהול פיננסי
תחום
 
  מועד הסדנה
 
אחת הבעיות היכולות לקבוע גורלה של החברה הינה "אי-הוודאות" והחשיפה לסיכון עסקי הנגרמת לחברה עקב כך. תהליך קבלת ההחלטות בתנאי "אי-וודאות" דורש כלים כמותיים מוגדרים שיעמדו לרשות המנהל ויקלו על קבלת ההחלטה.
אחד הפרמטרים הכלכליים החשובים - מחיר הטובין, מציב בפני המנהל אתגר חשוב ביותר: הרצון למתן את תלותו/רגישותו של מחיר זה בהתפתחויות מאקרו - ומיקרו - כלכליות לא צפויות. הכוונה אינה בהכרח להשגת המחיר הזול ביותר, כיוון שהוא עלול להביא לירידה מאולצת באיכות הטובין.
המנהל צריך להשתמש ולנקוט מראש באותן פעולות כלכליות אשר ימתנו, עד כמה שניתן, את התנודתיות במחירי הטובין.
תיאוריות ומודלים כלכליים רבים ניבנו לצורך כך ולכל מודל החסרונות והיתרונות המאפיינים אותו. מבחנו האמיתי של המנהל הוא להישען על הניסיון שצבר ולדעת להשתמש, מבין מיגוון המודלים הכלכליים, באותו אחד המתאים למקרה הספציפי בו הוא מחוייב לקבל החלטה.
רקע
 
• הצגת הרגישויות והפרמטרים המשפיעים על שינויים/רגישויות במחירי הטובין.
• הצגת המודלים הכלכליים השונים להתמודדות בשינויים במחירי הטובין.
• סקירת מיכלול השיקולים לסוגיהם השונים, שיש להתחשב בהם כדי לבחור במודל הכלכלי המתאים לכל מקרה.
• ניתוח המודלים הכלכליים המקובלים בעולם לצורך התמודדות באי-וודאות מחירי הטובין.
• ריכוז והצגת מספר חלופות עיקריות בהן נעשה השימוש הנכון במודל הכלכלי הנכון, כדי להתמודד עם נתוני השטח.
מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת לכל ציבור מקבלי ההחלטות הכלכליות בחברה, ללא הבחנה בין הסקטור הכלכלי לו משתייכת החברה. בקבוצה זו ניתן למנות, מחד, את הכלכלנים, החשבים ומנהלי הרכש בחברה ומאידך את כל אותם בעלי תפקידים בחברה הנדרשים להיכרות עם נושא הסדנה, כדי לתפקד נכון יותר באותו תפקיד ניהולי שהם ממלאים. קהל יעד
 
שיטות הרכש הנגזרות ממחירי הטובין:
• רכש עפ"י תנאי השוק: רכש ספקולטיבי, רכישה מראש.
• שיטת רכש "בהתאם לצרכים".
• רכש עתידי – הצגת המודל (יתרונות וחסרונות).

תזמון הרכש בשוק בלתי יציב, שמירת המחיר הממוצע, היקף מכוון.

מדיניות התקצוב הכספי: מדיניות התקצוב המחזורי, "ישיבה על הגדר".

שימוש בכלים פיננסיים להפחתת סיכונים:Futures, Forward, Option .

עסקאות "פקטורינג" וביטוח סיכונים.

*כל הנושאים יומחשו ע"י פתרון אירועים.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תכנון כמויות רכש ומלאי בכלים סטטיסטיים

 
קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ד,  13/11/2019 מועד הסדנה
 
כמה פעמים אנחנו שואלים את עצמינו "כמה פריטים להזמין ? כמה מלאי להחזיק על המדף ?" כאשר "עודף" מהווה בעיה כלכלית ו"חוסר" בעיה במתן השרות. בחברות רבות "עודף" ו"חוסר" מהווים מדדי יעילות למחלקות הרכש והלוגיסטיקה. אז כמה נזמין ? רקע
 
הענקת כלים סטטיסטיים לקביעת כמויות הרכש והמלאי הנכונים ובהשתמש בנתונים היסטוריים. מטרות הסדנה
 
מנהלי רכש, קניינים, תפ"י, עיתוד מלאי, בקרת מלאי – אין צורך ברקע בסטטיסטיקה. קהל יעד
 
1. שיטות סובייקטיביות
2. ממוצע וממוצע נע (ממ"ן)
3. החלקה מעריכית
4. רגרסיה לינארית
5. שימוש בתוכנת EXCEL
6. חישוב עונתיות
7. מדדי השוואה
8. מדד מנהלי הרכש
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תמיכה באינטגרציה לוגיסטית ILS- Integrated Logistics Support

 
קטגוריה: טכנולוגיה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
  מועד הסדנה
 
הסדנה מיועדת להכיר למהנדסי מערכת ומנהלי תוכניות ומנהלי פרוייקטים את ה- ILS – תמיכה במערכות לאורך מחזור החיים שלהם אצל הגורם המשתמש, המתפעל והמתחזק, מטלות אלה כוללות בד"כ קביעת מדיניות אחזקה למוצר, הכנת ספרות מלווה, הכשרת והדרכת המפעלים והמתחזקים, הספקת חלקי חילוף וטיפול כל הקשור לאחזקה ושירות ללקוח, עד לשלב של ההוצאה מהשירות. רקע
 
  מטרות הסדנה
 
מהנדסי מערכת, מנהלי תוכניות מורכבות ומנהלי פרויקטים. קהל יעד
 
1. מה הוא תכ"ם ( ILS) ונחיצותו.
2. שיטות אנליטיות בהנדסת תחזוקה. ) אחזקתיות, LSA ,MEA , MAC, LORA)
3. אומדן עלות מחזור חיים LCC ( כולל הדגמת כלי תוכנה).
4. Performance Based Logistics – PBL
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים
 

 

  
 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: המועצה האזורית דרום השרון , ת.ד 347 נווה ירק טלפון: 03-9044077 שלוחה 112 פקס: 03-9044233
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל