הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
אודות
יצירת קשר
מאמרים
מציג 1 עד 16 מתוך 27 נושאים.
1 2 »
 אנגלית עסקית ככלי ניהולי

מרכיב חשוב מאוד "בארגז הכלים" של המנהל הישראלי הוא היכולת לתקשר בצורה ברורה ויעילה עם מנהלים ודירקטורים אחרים מחד ועם הכפופים לו מאידך. וזאת, כדי להבטיח העברה מדויקת של מידע בארגון, בניית אסטרטגיה, הצבת יעדים וביצוע נכון של המטלות השונות על ידי האחראים על מנת להשיגם. זווית נוספת ולא פחות חשובה, הינה תקשורת בין אישית הן כתובה והן בעל-פה ברמה המתאימה למעמד המנהל.


ראה מידע נוסף     
 TOC Building Blocks – A Primer
TOC allows you to plan for and manage constraints in dynamic, uncertain environments and despite scarce resources.
In order to understand the benefits of TOC’s innovative approach it is necessary to be introduced to TOC`s building blocks. The methodology of TOC`s building blocks is broken down into 5 steps:
ראה מידע נוסף     
 TOC & Project Management
The Traditional Approach to Safety Buffers:
Traditionally safety buffers are applied to individual tasks. By adding a time safety buffer, what we are intuitively doing is estimating the time required that will allow us a high probability of completing that task on time. In terms of statistics, given the dominant characteristic of uncertainty that is inherent to project tasks, the probability distribution function of most tasks is very much skewed in the direction of the higher probability numbers. In "layman" terms what that means is that at times estimation with an 80% - 90% probability of success is 3 to 4 times higher than the average time estimation.
ראה מידע נוסף     
 Planning for the management of constraints under a dynamic environment of uncertainty and optimisation of scarce resources
Learning Objectives:
· Effectively manage uncertainty and maximise the use of scarce resources in a dynamic project environment
· Shift your thinking from localised efficiency towards system effectiveness.
ראה מידע נוסף     
 להגיע לפתרונות יצירתיים באמצעות חשיבה המצאתית שיטתית

יצירתיות נתפשת אצל רבים כתוצאה של אינטואיציה, של הברקה, או של השראה פתאומית. יש הסבורים שאי אפשר לייצר רעיונות מקוריים על פי שיטה. "חשיבה המצאתית שיטתית" קוראת תגר על מוסכמה זו ומציעה שיטה להעלאת רעיונות יצירתיים. שיטה זו עשוייה לסייע לאנשי פיתוח ואנשי שיווק, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ולוגיסטיקה. למעשה לכל המנהלים המעוניינים בשיטה שתאפשר העלאת רעיונות ופתרונות יצירתיים.


ראה מידע נוסף     
 מאיש מקצוע ומומחה-למנהל מקצועי

מנהלים רבים מתחילים את דרכם כאנשי מקצוע ומומחים באחת ממחלקות הארגון. במהלך התפתחותם המקצועית, כאשר הוכיחו יכולות וכישורים, בד בבד עם מסירות לארגון וליעדיו ותוך הצטיינות "בשטח", הם אמורים להתקדם לתפקידי ניהול. "האם ניתן להפוך איש מקצוע ומומחה למנהל מקצועי?"


ראה מידע נוסף     
 חיפוש מידע מקצועי מאפשר לחברה שליטה במידע עסקי ומקנה לה יתרון תחרותי

מידע הוא מצרך מרכזי וחיוני לקיום החברה ולהצלחתה
בעולם התחרותי של ימינו ארגון מצליח בזכות הערך המוסף של מוצריו ו/או שירותיו ועד כמה הוא נמצא צעד אחד קדימה לפני מתחריו. על מנת להשיג זאת, הארגון זקוק למידע שוטף על מצב השוק (הזדמנויות עסקיות, פיתוחים טכנולוגיים, מתחרים חדשים וכד`) ומידע עדכני על מתחריו הישירים.


ראה מידע נוסף     
 הגורם האנושי בארועי כשל

הגורם האנושי באירועי כשל - במערכות בעלות פוטנציאל לכשל הנגרם בשל טעות אנוש

בעולם המודרני, בקרה אוטומטית תופסת מקום נכבד בסביבת עבודה מורכבת, כאשר המטרה המרכזית של מערכת הבקרה היא לסייע בהפחתת הסיכוי לכשל הנגרם בשל טעות אנוש. למרות זאת, לעיתים קרובות, הגורם האנושי משחק תפקיד מרכזי בכשלים אשר מסתיימים בנזק כלכלי או סביבתי כבד, ולפעמים אף באבדן חיי אדם.


ראה מידע נוסף     
 ההודים לא אומרים "לא" והישראלים לא אומרים "כן

השפעת הבדלי תרבות על תהליכי משא ומתן עסקי הודו-ישראל

במסגרת מחקר שמטרתו היתה לזהות את השפעתם של הבדלי תרבות על תהליכי משא ומתן עסקי בין הודו וישראל, רואיינו מאה אנשי עסקים מכול מדינה שהתנסו באופן אישי, במהלך עשר השנים האחרונות, בניהול משא ומתן עסקי בין הודו וישראל.
במחקר מתברר בין השאר כי - ההודים אינם אומרים "לא" והישראלים אינם אומרים "כן". כאשר הבסיס לאמירה זו הוא הבדלי תרבות.


ראה מידע נוסף     
 שכנוע – מדוע זה קשה ומה בכל זאת אפשר לעשות בנדון
שכנוע מוגדר כתהליך הגורם לשני בשורה התחתונה לשינוי בעמדה ו/או בהתנהגות. פוליטיקאים, מנהלים, אנשי שיווק ומכירות, משפטנים, בעלי מקצוע אחרים, מורים הורים, ילדים ומי לא? – כולנו נזקקים מדי פעם לשכנוע כדי להשיג מטרות.
למרות הצורך להפעיל השפעה על הזולת, קשה לשכנע! קשה לגרום לשני לנקוט דווקא את עמדתך, קשה עוד יותר לגרום לו לשנות את עמדתו ולהמירה בזו שאתה מציג לו או לחולל שינוי בהתנהגותו של השני. קשה מכל לחולל שינוי בר קיימא, לגרום לשני להפנים את המסר ולהפכו לחלק ממערך ערכיו ואמונותיו.

ראה מידע נוסף     
 תמיכה כוללת במוצר – תכ"ם
ILS- Integrated Logistics Support
יישום מתודולוגית ה ILS להשגת זמינות משופרת של מערכות מבצעיות לאורך מחזור החיים , בעלות מיטבית.
החשיבות המכרעת של זמינות מערכות גדולות כמו ציי מטוסים, ספינות, מערכי ציוד רפואי ובמיוחד מערכות צבאיות, הביא לחשיבה מחודשת של הטיפול במערך הלוגיסטי והמערך התומך של המערכות מבצעיות, הקשורות לחיינו בעולם המודרני. בשנות השמונים של המאה הקודמת הוצפו בעיות חמורות בזמינות צי המטוסים של חילות האוויר בארה"ב. פתרון הבעיה הוליד מתודולוגיה חדשה לטיפול במכלול הנושאים הלוגיסטיים שמשפיעים על זמינות מערכות מבצעיות. השיטה מטפלת באופן כוללני בנושאי התמיכה והלוגיסטיקה, אשר ביחד משפעים על זמינות המערכות, לאורך כול מחזור החיים, השיטה נקראת : תמיכה כוללת במוצר – תכ"ם ובאנגלית: ILS- Integrated Logistics Support.

ראה מידע נוסף     
 מהי כתיבה שירותית
"כתיבה שירותית?", "מה זה?", שואלים אותי אנשים השומעים לראשונה את הצירוף של כתיבה ושירות. במה שונה "כתיבה שירותית" מכל כתיבה אפקטיבית? מי נדרש דווקא לכתיבה שירותית להבדיל מסתם שימוש בערוץ הכתוב?
כל המאפיינים של כתיבה אפקטיבית מהווים תנאי הכרחי אך לא מספיק כאשר מטרת המסר הנה מתן שירות.
"כתיבה שירותית" הנה מקרה פרטי של כתיבה אפקטיבית. יש בה הכלאה בין מאפייני שירות טוב לבין דרישות ספציפיות שתקשורת בערוץ הכתיבה מציבה.

ראה מידע נוסף     
 מעבר ממוצרים לפתרונות
קיימת היום מגמה חזקה של הרבה חברות לעבור מלספק מוצרים לפתרונות, או לפחות כך הרבה חברות מתיימרות לעשות. הדחף הזה של חברות לבצע את המעבר ממוצרים לפתרונות נובע ממספר מניעים, אשר מופיעים בהמשך, אבל תחילה יש להגדיר מה בדיוק ההבדל בין מוצר לפתרון. אם לסכם את ההבדל המהותי בין מוצר לפתרון, מוצר מורכב ממספר מרכיבים שלא ניתנים להפרדה כי קיים חיבור הדוק בינהם, אשר מניב ערך גדול יותר מחיבור ערך כל המרכיבים הבודדים. למעשה ההבדל בין מוצרים לפתרון נמצא על ספקטרום והוא לא חד משמעי. ניתן להציג את ההבדל הזה לפי שני פרמטרים מרכזיים: מידת ההתאמה שנעשית עבור כל לקוח ומידת האינטגרציה שקיימת בין מרכיבי הפתרון.

ראה מידע נוסף     
 אסטרטגיה בחברות טכנולוגיה
ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בפיתוח טכנולוגיות, מה שמוביל לכך שמתפתחות חברות מובילות ומצליחות בתחומן, על בסיס הטכנולוגיות הללו. אבל בהרבה מקרים חברות אשר פיתחו טכנולוגיה מצוינת, עם פוטנציאל אדיר, נכשלות. אחת הסיבות לכך שחברות טכנולוגיות נכשלות היא בשל תכנון אסטרטגי חסר או לקוי. ישנם מספר מאפיינים בתהליך של גיבוש אסטרטגיה עבור חברות טכנולוגיות, השונים מחברות אחרות.

ראה מידע נוסף     
 משחק מלחמה ככלי בתכנון אסטרטגי
כיום, בגלל החידושים הטכנולוגיים המתמידים וזרימת המידע החופשית, השווקים מאוד דינמיים עם שינויים תכופים בכל האספקטים. תופעה זו מצריכה תכנון מתמיד של הארגון, אבל גם בניית תחזיות לגבי מבנה השוק העתידי וחשיבה קדימה לגבי פעולות ומהלכים אפשריים של המתחרים. אחד האמצעים שבעזרתו ניתן לנסות ולחזות את מהלכי המתחרים הוא "תורת המשחקים". אמצעי זה אמור לסייע בחיזוי מהלכי המתחרים על ידי בחינת כל האלטרנטיבות העומדות בפניהם, ניתוח התוצאות הצפויות מכל אלטרנטיבה ובחירת דרך הפעולה ההגיונית והרציונלית ביותר. אולם מתברר כי יש שתי בעיות מרכזיות בשימוש בתורת המשחקים לחיזוי המתחרים.

ראה מידע נוסף     
 מיצוב יעוץ אסטרטגי - גיבוש אסטרטגיה שיווקית בחברות המוכרות לעסקים
מטרת השיווק היא ניהול הביקוש, אשר בדרך כלל באה לידי ביטוי בהגדלת הביקוש (אך לא תמיד, ראו את הדוגמה של חברת חשמל שמנסה בעזרת שיווק לגרום לנו להפחית את הביקוש). לכן, בכדי לגבש אסטרטגיה שיווקית בחברות המשווקות לעסקי (B2B), יש להבין את ההבדל במאפייני הביקוש בין שווקים עסקיים לשווקים צרכניים. ישנם שלושה הבדלים מרכזיים:

ראה מידע נוסף     

  
 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל