הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
ניהול עסקים בינלאומיים
יצירת קשר
ניהול עסקים בינלאומיים

Small Talk - Big Business

 

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ג,  09/07/2019 מועד הסדנה
 

Small Talk - הינו נושא בו ישראלים רבים, עם גישתם הישירה וחוסר הסבלנות להקשיב אחד לשני, אינם מצטיינים בו. יחד עם זאת, קיימים הרצון והצורך של אנשי עסקים רבים לשפר את הכישורים לשיחות חולין עם ספקים, אורחים וקולגות בכנסים, לפני ואחרי ישיבות ובזמן ארוחה עסקית או בפינת הקפה, וזו הסיבה לקיום סדנה בנושא זה.

רקע
 
  • שאלות ותשובות לבניית היכרות עם גורם זר
  • מה מותר לשאול ?
  • מה חשיבות ה-Small Talk באירוע עסקי?
  • מה מטרתו של Small Talk?
  • על איזה נושאים (לא עסקיים) מותר לדבר?
  • מאיזה נושאים להימנע לדבר בכל מחיר?
  • איזה נושא יכול לבנות או להקשות על הקשר עם הקולגה?
  • איך ניגשים ופותחים בשיחה?
  • החלק הנשכח ב-Small Talk
  • שפה מנומסת עם איש/ת קשר מחו"ל ואורחים
  • איך להגיב לבן שיחך בזמן שהוא מספר סיפור (רמז : "נו?" זאת לא התשובה)?
  • תרבות עסקית בינלאומית בארוחה עסקית
  • שפת גוף
  • ריענון דקדוק
  • תרגול
נושאי הסדנה
 
סדנה בהיקף 4 שעות לימוד.
ההדרכה מלווה בקליפים והתנסות ותרגול של המשתתפים עם חבריהם לסדנה. 
היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

הבטים חברתיים ותרבותיים של ניהול עסקים במזרח הרחוק

 
קטגוריה: ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
אנשי עסקים חולמים על השוק במזרח הרחוק מזה מאות שנים. המזרח הרחוק נתפס בעיני המערב כשוק המציע הזדמנויות רבות, בראשונה בתחום חומרי הגלם, הנמצאים בשפע, ומעבר לכך, נתפס המזרח הרחוק כמאגר אין סופי של משאבי אנוש זולים בהשוואה למקובל במערב.
אנשי עסקים המעוניינים בקשרים עסקיים עם המזרח הרחוק חייבים להיות ערים למגוון התרבויות בנות אלפי השנים ולגאוותם של אנשי המזרח הרחוק במערכת הערכית שלהם, ובנטייתם לראות באנשי המערב ברברים שיכולתם הטכנית מרשימה, אולם תרבותם מוטלת בספק, במקרה הטוב.
אנשי עסקים המבקשים לנהל עובדים ועסקים במזרח הרחוק, מחויבים לנקוט משנה זהירות ביחסים עם אנשי עסקים מקומיים. זהירות זו נחוצה בין אם מדובר בשיתוף פעולה עסקי ובין אם מדובר בהעסקת צוות מקומי.
רקע
 
להביא בפני המשתתפים יסודות וקווים מרכזיים של התרבויות במזרח הרחוק, לחשוף את המשתתפים להתנהגויות של עובדים ואו שותפים מקומיים, לאפשר למשתתפים להתנסות ביחסי עבודה עם המקומיים, לסייע למשתתפים לנהל עסקים ומו"מ עם המקומיים, להמליץ על דרכי פעולה רצויות ואפשריות, לאמן (coaching) את המשתתפים לעבוד עם אנשי עסקים מקומיים במזרח הרחוק. מטרות הסדנה
 
  קהל יעד
 
1. תרבות וחברה במזרח הרחוק
2. יחסי מזרח מערב
3. ניהול משא ומתן
4. עבודת צוות
5. תרגול משא ומתן
6. הפקת לקחים, מסקנות והמלצות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

הדרכה מתקדמת באנגלית עסקית למנהלים 4X4

 

קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ג,  14/05/2019 מועד הסדנה
 
אין כמעט מנהל, אפילו בארגונים הנחשבים ללא עסקיים בהגדרתם, שאין לו קשר עם גורם כלשהו
מעבר לים. על כן נדרשים המנהלים לרמה טובה באנגלית על מנת להבין ולהביע את  עצמם בצורה ברורה ונכונה מול אנשי העסקים מחו"ל.
רקע
 
קורס זה נועד  לתת כלים למשתתפים, לרענן או לשפר אותם על מנת שיוכלו לעשות עסקים באנגלית. הקורס יתקיים כולו בשפה האנגלית עם מרצה בעל ניסיון עסקי מטרות הקורס
 
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש ומנהלי פרויקטים. קהל יעד
 
מפגש מס` 1. השתתפות בישיבות – – להציג את עצמך ולהציג קולגות, SMALL TALK, הכנה לקראת ישיבה, תפקידו של היו"ר, סדר היום, ניתוח ישיבה רב-תרבותית, תרבות עסקית בינלאומית, שפת הישיבה ומונחים, העלאת הצעות, קבלה ודחייה של הצעות, הבעת הסכמה, הסתייגות והתנגדות ועוד. תרגול ישיבה.

מפגש מס` 2. ניהול משא ומתן – שפת המשא ומתן, 1st & 2nd Conditionals, לברר את כוונות הצד השני, לבדוק הבנת ההצעה המוגשת, תשובות דיפלומטיות. תרגול במשא ומתן.

מפגש מס` 3. העברת מצגת באנגלית – מבנה קלאסי של מצגת פורמאלית, הקדמה, העברת גוף המצגת, חיבור בין החלקים, עזרים ויזואליים, הצגת נתונים ותיאור מגמות, סיכום. תרגול מצגת.

מפגש מס` 4. כתיבת מיילים ושיחות טלפון עסקיות– ביטויים נפוצים בכתיבת מיילים עסקיים, מיילים פורמאליים ולא פורמאליים, בקשה לקבלת הצעה (RFQ), כתיבת הצעה, גביית תשלום בפיגור, תלונות (להגיש ולטפל בתלונה שהתקבלה), ארגון כנס, ארגון פגישות בחו"ל.

תוכנית הקורס
 
קורס בן 4 מפגשים בני 4 שעות לימוד אקדמיות ( סה"כ 16 שעות לימוד) -   בימי ג` 14.5, 21.5, 28.5, 4.6

היקף 
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

הערכות לתערוכות בארץ ובחול

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
תעשיית התערוכות בעולם נמצאת, לאורך שנים במצב של צמיחה מתמדת - אות ועדות לצורך הגדל והולך להיחשפות.
6,000,000 מציגים מרכיבים את המאגר של היצרנים הנוטלים חלק בתערוכות. 220,000,000 אנשי מקצוע וקניינים מבקרים מדי שנה ב- 18,000 תערוכות בקירוב המתקיימות מדי שנה בעולם.
כל מי שמשתתף במעגל החיים של חברה, מודע לעובדה כי בתמהיל השיווק, תערוכות תופסות מקום מרכזי. יש מדינות, כמו גרמניה, בהן הן תופסות את המקום הראשון - בהפרש ניכר משאר אמצעי השיווק.
רקע
 
הסדנה תיפתח למשתתפים חלון אל התעשייה המרתקת הזו ותקנה ידע לנציגי חברות מישראל, הרוצות להשתתף בתערוכות, או לבקר בהן, איך לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר ובחסכון. מטרות הסדנה
 
נציגי חברות אשר שוקלות להשתתף בתערוכות בחו"ל או כאלו שהשתתפו, המבקשים להעשיר עצמם מניסיונם של אחרים, או חברות המחפשות כלים לבחינת טיב תערוכה לשם השתתפות עתידית. קהל יעד
 
חלק ראשון – איך נערכים לתערוכות
• בחינת אפשרות להציג בתערוכה בחו"ל - מה ואיך בודקים?
• דרכים לאיתור תערוכות בחו"ל - פרמטרים לבדיקה; מה חשוב ומה לא; בחירת תערוכות לפי שווקים ולפי מטרות החברה המציגה.
• איך בוחרים את המיקום הנכון ביותר בתערוכה בשביל חברתך? (לא כל המיקומים באולם התערוכה זהים); איך מזמינים שטח תצוגה; חלוקת האולם למקומות טובים יותר או פחות; פרמטרים לבדיקה.
• ההתארגנות המוקדמת הקובעת בסופו של דבר את ההצלחה בתערוכה; ההכנות בארץ והתארגנות; סולם הפיקוד; הכנת תקציב; טיפים לניצול שרותי התערוכה מבלי לשלם על כך.
• פירוק התערוכה – איך עושים את זה? היערכות לוגיסטית בארץ ובחו"ל.

חלק שני – איך מוכרים בתערוכות
• "להפסיק לאסוף לידים ולהתחיל למכור"! איך להביא לביתן רק את האנשים הנכונים ואיך לא לעשות שום דבר חוץ מלמכור להם; הגדרת קהלי יעד; בניית פרופיל למבקר האידיאלי ולמבקר הקטסטרופאלי.
• פניה לפני התערוכה, בזמן התערוכה ואחרי התערוכה.
• תכנון טופס חכם לאיסוף אינפורמציה (LEAD).
• אטרקציות, פרסים ויצירת ציפיות.
• זכות המעצב לדעת - שיקולים כלכליים וניהוליים בתהליך קבלת החלטות עיצוביות.
• אלמנטים שביתן טוב חייב לכלול, אלמנטים שאסור לכלול בביתן טוב, איך בוחרים מעצב, מה מעצב חייב לדעת על מנת לעצב לך ביתן טוב, איך לשפוט עבודה של מעצב.
• אמנות הבסטאות. איך מוכרים בתערוכות.
• מהו מספר המציגים האידיאלי, כיצד לאייש את הביתן בצוות המציגים הטוב ביותר, כיצד לתדרך אותם, כיצד להניע אותם להשקיע את המקסימום כיצד לתרגם את הישגי התערוכה למכירות!
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף של 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

כלים באנגלית לניהול ישיבות ומו"מ

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ג,  02/02/2016 מועד הסדנה
 
הכנה באנגלית לניהול ישיבות ומו"מ גלובאלי. רקע
 
מטרות הסדנה
 
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש, עובדי מחלקות סחר החוץ השונות, מנהלי פרויקטים ובעלי עסקים בתחום היבוא והיצוא. קהל יעד
 
חלק א` - השתתפות בישיבות
1. ישיבות פורמאליות ולא-פורמאליות. הגדרות, סדר יום (Agenda) ופרוצדורה.
צפייה בקליפ של ישיבה פורמאלית – סדר היום ופרוצדורה בפעולה. ניתוח ודיון.
2. חשיבות הפתיחה בישיבה לא-פורמאלית, תפקיד היו"ר, קביעת מטרות ויעדים לישיבה.
צפייה בקליפ של פתיחת ישיבה לא-פורמאלית. ניתוח ודיון.
3. פתיחת ישיבה – ביטויים סטנדרטיים לפתיחת ישיבה. תרגול.
4. בעיתיות בישיבות בין-תרבותיות. צפייה בקליפ של ניסיון לשת"פ (בין חברת תעופה אמריקאית לאסיאתית). ניתוח ודיון.
5. לימוד שפת הישיבה– העלאת הצעות והצעות נגדיות,קבלת הצעה, דחיית הצעה,הבעת הסתייגות וכו`.
6. השתתפות בישיבה – תרגול וסימולציה

חלק ב` - ניהול משא ומתן בינלאומי
1. אסטרטגיה וטקטיקות במו"מ
2. מאפיינים של משא ומתן ביו-תרבותי
3. דקדוק – Conditionals for bargaining
4. לימוד ביטויים נפוצים למשא ומתן
5. תרגיל מסכם במשא ומתן – סימולציה
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 7 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

כלים לכתיבת מיילים עסקיים באנגלית

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ג,  08/11/2022 מועד הסדנה
 
בעבר כל מכתב היה צריך לעבור אין ספור טיוטות, תיקונים והגהות של מנהלים מנוסים לפני חתימתו, הכנסתו למעטפה ושילוחו לגורמים עסקיים בחו"ל. היום, בגלל ההתקדמות הטכנולוגית, אין כמעט עובד, אפילו בארגונים הנחשבים ללא עסקיים בהגדרתם, שאין לו קשר עם גורם כלשהו מעבר לים. על כן, נדרשים המנהלים והעובדים לא רק לרמה טובה באנגלית אלא גם לכישורי תקשורת עסקית, על מנת להבין ולהביע את עצמם בצורה ברורה ונכונה מול איש העסקים בחו"ל.
סדנה זו נועדה לתת כלים למשתתפים, לרענן או לשפר אותם. הסדנה תתקיים כולה בשפה האנגלית.

רקע
 
מתן כלים יישומיים לשיפור התקשורת העסקית הכתובה מול גורמים עסקיים בחו"ל. מטרות הסדנה
 
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש, עובדי מחלקות סחר החוץ השונות, מזכירות בכירות, מנהלי פרויקטים ובעלי עסקים בתחום היבוא והיצוא. קהל יעד
 
1. עקרונות הכתיבה העסקית
2. פורמט של מכתב עסקי
3. כללים למיילים עסקיים
4. ביטויים נפוצים במיילים
5. מיילים פורמאליים ולא פורמאליים
6. בקשה לקבלת הצעת מחיר
7. כתיבת הצעת מחיר
8. גביית תשלומים
9. הגשת תלונה והטיפול בתלונות
10. מיילים במצבים שונים בסחר חוץ
נושאי הסדנה
 
 סדנה יישומית, בה רוכשים המשתתפים ידע מעשי בנושא, ומתרגלים באופן אישי את החומר הנלמד.
החומר יישאר למשתתפים כ"ארגז כלים" בתום הסדנה. הסדנה תתקיים בשפה האנגלית.

 מתכונת הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 7 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

כלים לתכנון ולביצוע פרזנטציה אפקטיבית

 

קטגוריה: טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
ניהול פיננסי
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 

דיבור בפני קהל גדול או קטן; בכנס או בדיון, בפני ממונים, עמיתים, כפיפים, לקוחות או ספקים, העברת מידע, הצגת רעיון, שכנוע והשגת הסכמה, כל אלה הינם צרכים יומיומיים של נושאי תפקידים רבים. הניסיון מלמד שיכולת להציג לפני קהל אינה מיומנות מולדת אלא מיומנות שניתן לשפר כך שתתרום תרומה משמעותית לאפקטיביות שלהם המילוי תפקידם.

רקע
 

להקנות כלים לתכנון ולביצוע פרזנטציות ממוקדות ואפקטיביות בהקשרים של: העברת מידע, הסבר ושכנוע.

המיומנויות הנרכשות מתייחסות ליצירת עניין, לרטוריקה ולמבנה ההצגה. כמו כן ירכשו הלומדים כלים הנוגעים לשפת הגוף ותדמית ולשימוש אפקטיבי במצגות ממוחשבת ועיצובן.

מטרות הסדנה
 
  •  מנהלים במטה ובקו
  •  בעלי תפקידים בשיווק
  •  מנהלי פרויקטים, אנשי טכנולוגיה
  •  בעלי תפקידים המציגים נושא במסגרת דיונים או בכל מסגרת אחרת
קהל יעד
 
  • תכנון המסר תוך התאמתו לקהל היעד ולמטרות
  • הסבר והעברת מידע
  • שכנוע
  • מבנה
  • סגנון
  • שפת גוף
  • כללים עיצוב מצגות ממוחשבות
  • אינטגרציה נכונה בין המסר המילולי למצגת
  • טיפול בשאלות הקהל
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

כלים מעשיים לקידום הפעילות בסין

 

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ב,  24/12/2018 מועד הסדנה
 

מתחילים פעילות מול סין או מעוניינים בשיפור התוצאות בפעילות קיימת ?

על מנת להצליח בסין ולהביא תוצאות, צריך יותר ממזל. צריך לפעול מתוך ניסיון והיכרות מעמיקה עם המדינה הענקית הזאת, להכיר את החשיבה, הכלכלה וההזדמנויות העסקיות ולהימנע מקשיים שאחרים נתקלו בהם לפניכם.

רקע
 

סדנה בת חצי יום, הנותנת כלים מעשיים לקידום הפעילות שלכם בסין, תאפשר לכם הבנה טובה יותר, פעילות נכונה יותר ותוצאות טובות יותר בעבודה שלכם מול סין.

מטרות הסדנה
 

מנהלים בכירים, מנהלים זוטרים, אנשי מכירות, שיווק, רכש ובעצם כל בעלי התפקידים הפועלים מול סין.

קהל יעד
 
  • הסביבה העסקית, האנושית והכלכלית מולה תפעלו
  • היכרות עם פערי החשיבה בינינו לבין הסינים וכיצד להתגבר עליהם.
  • הקוד העסקי, הדרך בה נעשים עסקים בסין
  • כללי עשה ואל תעשה להתכתבות, עסקים בטלפון, ניהול ישיבות, בילוי ועוד
  • "הדבר הבא": כלים לאתר הזדמנויות
  • היערכות למשא ומתן יעיל מול חברות סיניות
  • דיון במקרים קיימים, נסיון של חברות ישראליות אחרות וגיבוש פתרונות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 4 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

מיומנויות פרזנטציה אפקטיבית

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ב,  17/06/2019 מועד הסדנה
 
מנהלים ועובדים, כמעט בכל הדרגים ובכל התחומים, מבצעים פרזנטציות פנים וחוץ ארגוניות כחלק חשוב בעבודתם .
פרזנטציה אפקטיבית, מכוונת יעדים ומבוססת תפוקות כוללת מספר רב של מיומנויות, כגון: הכנה, טקטיקה, ארגון חומר, יצירת עזרים, סגנון תקשורתי, שפת גוף, שימוש בקול, שימוש בטריטוריה ועזרים, יכולת אינטראקציה טובה עם קהל, יצירת עניין ועוד.
הסדנה תקנה למשתתפים מיומנויות וכלים ותתחיל בה הטמעה של שינוי תפיסות וגישה לביצוע פרזנטציה אפקטיבית.
רקע
 
  • להקנות עקרונות בהכנת פרזנטציה על פי יעדים.
  • ללמד טקטיקות שונות בהצגת נושא משכנעת.
  • להקנות מיומנויות וכלים מתקדמים לביצוע פרזנטציה אפקטיבית.
  • לאמן ולתרגל תדמית ושימוש בשפת גוף.
  • לאמן ולתרגל שימוש בקול ואינטונציה.
  • לאמן ולתרגל התנהגות טריטוריאלית במצבי פרזנטציה.
  • להקנות למשתתפים כלים לבניית אינטראקציה חיובית עם קהלים שונים בהתאם למבנה הקהל
  • להקנות למשתתפים כלים אפקטיביים במצבי מענה על שאלות, נטרול וטיפול בהתנגדויות ובמצבי הפרעה
מטרות הסדנה
 
אנשי שיווק, מכירות ושירות, ומנהלים הנדרשים לעמוד מול קהל . קהל יעד
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

מצגת מנצחת באנגלית *תתאפשר בלימוד מרחוק ב ZOOM

ניהול אסטרטגי של משא ומתן בסביבה תחרותית עסקית

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
בסדנה ילמדו המשתתפים יסודות, אסטרטגיות וטכניקות של משא ומתן על פי מודל שפותח באוניברסיטת הרווארד ע"י Prof. Howard Raiffa ו - Prof. Roger Fisher.
הסדנה תעסוק בניהול משא ומתן המבוסס על אינטרסים ולא על עמדות, מודל המתאים לניהול משא ומתן בין גופים ואנשים המקיימים מערכות יחסים מתמשכות; בתהליך מובנה כהכנה למשא ומתן; בתהליכי משא ומתן רב צדדי (Multi Party negotiation) - תהליכי משא ומתן רב צדדיים יכולים להתנהל בתוך הארגון בין הנהלה, אגפים, חברות בת, ומחלקות (בין מנהלי פרויקטים, רכש, שיווק, או ייצור) או בין הארגון לבין מספר אנשים או גופים מחוץ לארגון; באסטרטגיות ליצירת קואליציות, והתמודדות עם צדדים רבים בעלי אינטרסים ואג`נדות שונים.  
רקע
 
· הקניית מודל המשא ומתן במסגרת של מערכות יחסים מתמשכות
· הכנה מובנית בתהליכי המשא ומתן,
· כלים לבניית אסטרטגיה מתאימה לתהליך המשא ומתן.
· יכולת להתמודד עם צדדים רבים, נושאים שונים וריבוי אינטרסים.
· הקניית כלים ויכולת להקים קואליציה ברת קיימא.
מטרות הסדנה
 
מנהלים ברמת הנהלה ודרגי הביניים, מובילי צוותים, מנהלי פרויקטים, מנהלי שיווק ורכש, מנהלי חוזים, מנהלי כספים, אנשים העוסקים במערכות מורכבות העוסקות בניהול משא ומתן פנים וחוץ ארגוני . קהל יעד
 
· חשיפה ובחינה של דרכי הכנה יעילים לניהול מו״מ מורכב.
· הגברת היכולת להתמודד מול מצבים משתנים הן בסביבה הארגונית והן בקונטקסט העסקי.
· פיתוח הצוות העסקי המנהל מו״מ מורכב.
· ניהול מו״מ רב צדדי תוך בניית קואליציות חוסמות ומנצחות.
· הגדרת תפקידי המשתתפים של צוותי המו״מ.
· התמודדות אסטרטגית מול הפעלת טקטיקות כוחניות.
· התייחסות למרכיבים רגשיים המהווים חסמים לבניית הסכם בר קיימא.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול אתגרי לוגיסטיקה בעידן הקיימות

 

קטגוריה: רכש, לוגיסטיקה, תפעול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ב,  14/02/2022 מועד הסדנה
 

שרשרת האספקה חוצה יבשות, מדינות וערים , ומחברת מדינות ואנשים באמצעות אוניות, מטוסים רכבות ומשאיות. כלי התחבורה דורשים תשתיות זוללות שטח וסביבה - נמלי תעופה, נמלי ים, כבישים, מנהרות, מסילות ברזל וגשרים. ההיקף הגדל בסחר העולמי מגביר את השימוש בשינוע הסחורות העולם ובהיקף הנסועה בכבישים, בים ובאוויר. היקף השינוע בשרשרת האספקה הינו אחד הגורמים המשמעותיים המשפיע על איכות החיים של בני האדם ועל צמצום משאבי הסביבה הטבעיים בכדור הארץ.
הדרישה העולמית לקיימות - השמירה על הסביבה והחברה - מצרה לכאורה את הפעילות הלוגיסטית בעולם, ונדמה כי הלוגיסטיקה והקיימות נמצאות בכיוונים מנוגדים. האמנם?
המנהל המודרני בשרשרת האספקה נאלץ להתמודד בעבודתו עם האתגרים שמציבה הקיימות - מגבלות זיהום האוויר, חוק האריזות, שוויון מגדרי ומניעת פסולת אלקטרונית – הם חלק מחוקי משחק חדשים בעולם הדינמי של שרשרת ההפצה.
רקע
 
הקניית כלים להתמודדות עם סביבת הניהול החדשה וזיהוי הזדמנויות עסקיות. מטרת הסדנה
 
מנהלים ועובדים בתפקידים שונים בשרשרת האספקה.מנהלים ואחראים על תחום הקיימות בארגונים קהל יעד
 
  • הכרת יחסי הגומלין בין הקיימות לשרשרת האספקה בישראל ובעולם.
  • זיהוי הזדמנויות עסקיות בשוק דינמי.
  • קבלת יתרונות מסחריים ויכולת הטמעה של תהליכים קיימותיים בשרשרת האספקה.
 תפוקות
 
חלק א - מגרש המשחקים
-  מבוא -   הצגת הנושא והתהליכים בישראל ובעולם של התחומים המשיקים בין הלוגיסטיקה והקיימות.
-  רגולציה - איך מזהים ומנצלים הזדמנויות בשוק החדש הנוצר עקב התחיקה קיימותית.
-  מדידה -  איך משתמשים במדידת הקיימות לתועלות עסקיות.

חלק ב - ההזדמנויות במגרש
-  הזדמנויות עסקיות - הזדמנויות העסקיות הנולדות עם המגמות בשוק
-  מיתוג קיימותי - כיצד למנף את הפעילות הקיימותית להכנסה


 חלק ג - השחקנים הגדולים והליגה הישראלית
-  התאגידים – כיצד התאגידים הגדולים בעולם מובילים בקיימות ומשפיעים על השווקים.
-  אי-קומרס - השילוב המרתק בין השוק המפתח לקיימות.
-  הליגה שלנו - איפה אנחנו ממוקמים בישראל בתהליך העולמי ומה אנחנו עושים עם זה.

מהלך הסדנה

הרצאה פרונטלית הכוללת דוגמאות מהארץ ובעולם תוך דיאלוג עם משתתפים.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול ערוצי שיווק בינלאומיים

 

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ג,  13/06/2017 מועד הסדנה
 

ערוצי שיווק איכותיים הנם הגורם הקריטי ביותר הנדרש להצלחה בינלאומית. ביצועיה של כל חברה המוכרת את מוצריה בחו"ל תלויים לא רק במוצר, אלא במיוחד ביכולתם של מנהליה להקים ולהניע את ערוצי השיווק בצורה מקצועית. אלא, שניהול ערוצי השיווק הבינלאומיים אינה מלאכה פשוטה ורבות החברות הישראליות שמתקשות בה וביצועיהן אינם מספקים. ידע מקצועי בתחום ניהול ערוצי השיווק הבינלאומיים יסיע למנהלים העוסקים בכך לשפר את אפקטיביות ויעילות הערוצים ומכאן את ביצועי החברה בשווקים הבינלאומיים.

 

רקע
 

 

1. הקניית תפיסה ניהולית כוללת לפיתוח ערוצי שיווק בינלאומיים.

2. דיון בשיטות להקמת ערוצי שיווק בסביבה בינלאומית תחרותית.

3. אספקת כלים פרקטיים להנעת ערוצים הבינלאומיים לביצועים משופרים.

4. זיהוי, ניתוח ופתרון אתגרים בניהול ערוצי שיווק בינלאומיים.

מטרות הסדנה
 

מנהלים מתחומי המכירות, השיווק, הפיתוח העסקי והתמיכה הטכנית של חברות הפועלות, או מעוניינות לפעול, בשווקים הבינלאומיים וכל מי שבא במגע עם מפיצים, סוכנים וגורמים אחרים בערוצי השיווק הבינלאומיים.

קהל יעד
 

 ·       רענון מושגים בערוצי שיווק בינלאומיים.

·       גישה כוללת לניהול ערוצי שיווק - LSR

·       תהליך ניהול ערוצי השיווק הבינ"ל.

·       הבנת הסביבה הערוצית-תחרותית הבינלאומית.

·       גיבוש יעדים ואסטרטגיה בערוצים בינלאומיים.

·       תכנון והקמת ערוצי השיווק הבינלאומיים בפועל.

·       טכניקות בהנעת ערוצי שיווק לביצועים משופרים.

·       ניהול עוצמות ופתרון קונפליקטים בערוצי השיווק.

·       מדידה וניטור ביצועים בערוצים.

·       פתרון בעיות פרקטיות בניהול ערוצים.

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

עסקים בעולם רב תרבותי-סין,יפן וקוריאה

 
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
ההבדלים התרבותיים בין ישראל לאסיה, על מגוון תרבויותיה, הינם משמעותיים. התנהלות עסקית בעלת מאפיינים ישראליים שאינם מותאמים לסביבה האסיאתית עלולה שלא למצות את הפוטנציאל העסקי, ואולי אף לאיים על הצלחת הפעילות.
על מנת לעבוד בצורה אפקטיבית בשווקי אסיה השונים, רצוי להכיר את התרבות העסקית באזור זה, להבין את "כללי המשחק" ולמקסם בכך את הפעילות העסקית.
רקע
 
-היכרות עם מספר תרבויות אסיאתיות מרכזיות: סין, יפן, קוריאה
-הקניית מספר כלים ומיומנויות ניהוליות לעובד מול שווקים אלו
מטרות הסדנה
 
מנהלים, אנשי שיווק,מנהלי יבוא/יצוא, מנהלי רכש ואנשי טכנולוגיה מחברות המעורבות בפעילות עסקית בינלאומית. קהל יעד
 

-העלאת המודעות לשוני בין תרבויות- פתיחה קצרה
-רקע ונתונים – אסיה*: היסטוריה, כלכלה, תפישות עולם מרכזיות...
-התמקדות בתרבות הישראלית - אסיאתית על ציר מימדי התרבות:
-סגנון תקשורת
-היררכיה
-יחס לזמן ולמטלה
-ועוד...
-תרגום הידע הבין-תרבותי אסיה-ישראל למספר כלים לכל מנהל ועובד:
-בניית קשר עסקי
-כיצד לבנות אמון
-כיצד לשאול שאלות כדי לקבל תשובות
-כיצד להבין "לא"
-בניית תהליכי עבודה משותפים ועוד...

Case studies מעולם העסקים האסיאתי
-"עשה" ו- "אל תעשה": טיפים להתנהגות, אוכל, לבוש, נושאי שיחה...

שיטת הלמידה:
שילוב ידע תאורטי עדכני ודוגמאות מהשטח.

נושאי הסדנה
 
סדנה בת חצי יום בהיקף 4 שעות. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

עקרונות לכתיבת מיילים עסקיים באנגלית- הרצאה Online

 

קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
קיום קשרים עסקיים עם גורמים מעבר לים, דורש לא רק רמה טובה באנגלית אלא גם כישורי תקשורת עסקית בכתב.
רקע
 
לתת כלים יישומיים לשיפור ורענון התקשורת העסקית הכתובה מול גורמים עסקיים בחו"ל. מטרות ההרצאה
 
•    תרבות עסקית בינלאומית בסגנון התקשורת הכתובה א`
•    כללים ועקרונות במיילים עסקיים
נושאים
 
הרצאה Online בתשלום בהיקף של שעה וחצי.
קישור ישלח לנרשמים לקראת המפגש
היקף
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

קורס אנגלית טכנית

 
קטגוריה: טכנולוגיה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ב,  12/07/2021 מועד הסדנה
 
ידיעת האנגלית הטכנית יכולה להוות יתרון משמעותי בשוק הטכנולוגי התחרותי של היום. היכולת לנהל שיחה, לדעת לכתוב מייל או להזמין חלקים מחו"ל, תוך שימוש במונחים הטכניים והמקצועיים הנכונים, נחוצה לבעלי תפקידים טכניים לצורך לשיפור התקשורת מול לקוחות פוטנציאלים בחו"ל וניהול העסק בזירה הבינלאומית.
הקורס לאנגלית טכנית יכשיר את המשתתפים להרחיב את אוצר המילים בז`רגון המקצועי, לשפר יכולת קריאה והבנת מאמרים טכניים ומסמכים טכניים, לשפר יכולות הבעה בכתב ובדיבור באנגלית בנושאים טכניים.
רקע
 
  • לימוד ושיפור והגדלת אוצר מילים טכניות באנגלית למהנדסים ולכל המקצועות הטכניים.
  •  תרגול השפה האנגלית בע"פ ובכתב.
  • הגדלת יכולת קריאה והבנה של מאמרים וספרות טכנית באנגלית.
  • הבנת הנקרא של מסמכים טכניים כמו : מפרטים, הצהרת עבודה, דוחות חקירה ופתרון תקלות.
  • שיפור יכולות הבעה בכתב ובדיבור באנגלית בנושאים טכניים
  • הכנת הצעות עבודה טכניות  בתשובה למכרז.
מטרות הקורס
 
עובדי ייצור, טכנאים, מהנדסים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה טכנית ועובדים המספקים מענה טכני ללקוחות בינלאומיים קהל יעד
 
  • Review basic Engineering and Technical Vocabulary in English with techniques and exercises;
  • Review and analysis of Technical Documents including Specification and Statement of Work (SOW(
  • Review and analysis of Work Instructions, Engineering Reports and Troubleshooting.
  • Review and analysis of Technical Articles from newspapers and/or technical journals.
  • Review and analysis of correspondence with Customers and Government authorities.
  •   Simulation of meeting between Customer and Seller regarding the Seller’s technical and price proposal in response to Customer’s Request for Proposal (RFP(
  •  Review and discussion of Warranty Obligations under Contract.
  •   Review and analysis of Technical Report on performance failure of the product and failure to comply with the performance requirements of the contract.
תכני הקורס
 
קורס בן 12 שעות לימוד אקדמיות בשני מפגשים, בתאריכים 12+19/7/2021
היקף הקורס
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

קורס מתקדם באנגלית עסקית למנהלים - Online

 

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
יום ה,  03/03/2022 מועד הסדנה
 
אין כמעט מנהל, אפילו בארגונים הנחשבים ללא עסקיים בהגדרתם, שאין לו קשר עם גורם כלשהו
מעבר לים. על כן נדרשים המנהלים לרמה טובה באנגלית על מנת להבין ולהביע את  עצמם בצורה ברורה ונכונה מול אנשי העסקים מחו"ל.
רקע
 
הקורס נועד לתת כלים למשתתפים, לרענן או לשפר אותם על מנת שיוכלו לעשות עסקים באנגלית. ההדרכה תתקיים כולה בשפה האנגלית עם מרצה בעל ניסיון עסקי. מטרת הקורס
 
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש ומנהלי פרויקטים. קהל יעד
 
  1. השתתפות בישיבות – להציג את עצמך ולהציג קולגות, Small Talk, הכנה לקראת ישיבה, תפקידו של היו"ר, סדר היום, ניתוח ישיבה רב-תרבותית, תרבות עסקית בינלאומית, שפת הישיבה ומונחים, העלאת הצעות, קבלה ודחייה של הצעות, הבעת הסכמה, הסתייגות והתנגדות ועוד. תרגול ישיבה.
  2.  ניהול משא ומתן – שפת המשא ומתן, 1st & 2nd Conditionals, לברר את כוונות הצד השני, לבדוק הבנת ההצעה המוגשת, תשובות דיפלומטיות.
  3.  מצגות עסקיות מנצחות – מבנה קלאסי של מצגת פורמאלית, חיבור בין החלקים, עזרים ויזואליים, הצגת נתונים ותיאור מגמות, סיכום. תרגול מצגת.
  4.  תרבות עסקית בינלאומית
נושאים
 
קורס בהיקף 8 שעות לימוד | 2 ימי שני 3+10/3/2022| ב ZOOM
היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תקשורת בין תרבותית מול יפן

 
קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
אנשי עסקים רבים להוטים לנהל עסקים עם ארגונים וחברות ביפן. אחת הטעויות הנפוצות שלהם היא המחשבה שעסקים הם הנושא הדומיננטי ולכן יש להם שפה אוניברסלית משותפת עם אנשי עסקים ביפן. כלומר, שני הצדדים מעונינים בעסקה רווחית עבורם ולכן, יש טעם לנהל מו"מ ענייני לתועלתם של שני הצדדים. טעות זו מובילה אותם למשגים חמורים שתוצאותיהם , לעתים קרובות, הן שליליות. עבור אנשי העסקים המערביים, כמובן. רקע
 
להביא בפני המשתתפים את מכלול הבעיות התרבותיות, הערכיות והחברתיות הכרוכות בעבודה עם אנשי עסקים יפניים והמשפיעות ישירות על ניהול עסקים ביפן. אחד הנושאים המרכזיים הוא לבחון את אופני ניהול המו"מ עם יפנים כדי לזהות את הסגנונות וכדי לסייע בידי מנהלים מערביים להתמודד טוב יותר עם עמיתיהם היפנים. מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת למנהלים אשר במסגרת עבודתם נדרשים לעבוד מול גורמים שונים ביפן. קהל יעד
 
- יסודות ערכיים ותרבותיים בחברה היפנית
• ערכים ומושגים בסיסיים
• נורמות ועמדות
• תפיסת הזר בתרבות היפנית

- יפן והמערב מנקודת ראות של התפתחות היסטורית
• נקודת המוצא אינה דיון היסטורי אקדמי אלא התמקדות על יחסי יפן עם העולם המערבי במאה וחמישים השנה האחרונות ועל ניתוח אירועים ייחודיים המשפיעים על עסקים כיום.

- ניהול מו"מ עם יפנים
• עקרונות ניהול מו"מ
• התמודדות עם "תרגילים" יפנים
• סיכום מו"מ
• חתימת חוזים
• הגנה על פטנטים
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תקשורת בין תרבותית מול תרבויות מערב

 
קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
למרות עידן הכפר הגלובלי, עדיין קיימים פערים בין התרבויות השונות בעולם. במיוחד בולט הדבר כאשר אנשי עסקים מבקשים לבצע עסקאות שונות בחו"ל.
אמצעי התקשורת העומדים לרשות אותם אנשי עסקים מספקים מידע רב אודות תרבויות וחברות ברחבי העולם כולו. אולם, הבעיה עימה מתמודדים היא שהמידע העומד לרשותם של אותו מידע מתמקד בהיבטים התרבותיים כמו מוזיקה, מחול, מנהגי נישואין וכיוצ"ב. ההיבט העסקי אינו נדון כלל, או נדון חלקית בלבד.
רקע
 
הסדנה מיועדת להקנות למשתתפים מיומנויות לניהול תקשורת עסקית אפקטיבית מול לקוחות שונים, במגוון מצבים שונים: ביניהם תקשורת באמצעות טלפון, וידיאו קונפרנס ואי-מייל.
במסגרת הסדנה יושם דגש גם על כללי תקשורת עסקית בינתרבותית.
מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת למנהלים אשר במסגרת עבודתם נדרשים לעבוד מול גורמים שונים בחו"ל, אשר דרך התנהלותם העסקית שונה בשל פערים תרבותיים. קהל יעד
 
חלק ראשון - עקרונות בתקשורת בינאישית ובין-תרבותית יעילה
• השימוש בשפה
• תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף (Body Language and Codification)
• מרחב בין-אישי (Personal Space)
• מושג הזמן (Concept of Time)
• תרבות "חמה" מול תרבות "קרה"
• תרבות בעלת אוריינטציה אינדיבידואלית לעומת קולקטיבית
• נורמות, ערכים והתנהגויות
• חשיבות ה- Small Talk

חלק שני – שימוש אפקטיבי באמצעי תקשורת עסקית בלתי ישירים
• מיומנויות פרזנטציה בתקשורת עסקית
• אינטראקציה באמצעות הטלפון
• דואר אלקטרוני
• Video Conferencing
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תקשורת בין תרבותית עם הודו

 
קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
מאז ומתמיד היוותה הודו כר משיכה ומקור לחלומות של התעשרות מהירה למנהיגים פוליטיים בהיסטוריה ולאנשי העסקים של המערב. המחשבה על שוק צרכנים בהיקף של מיליארד איש מדרבנת אותם לפנות להודו בתקווה לגרוף רווחי עתק. בתחילת ההתפתחות של המסחר עם הודו, פעלו אנשי העסקים בחסות מדינותיהם (בעיקר בריטניה) ודרכי הפעולה היו כוחניות ולעתים, אלימות. למעשה, זו ההתפתחות של הקולוניאליזם והאימפריאליזם המערביים. עם זאת, נאבקה הודו על עצמאותה והצליחה. הקולוניאליזם המערבי פנה לאפיקים אחרים. כיום, מתבטא הקולוניאליזם המודרני בהעברת קווי ייצור להודו בעיקר בשל כוח העבודה הזול משמעותית בהשוואה למערב. עם זאת, יש להתחשב בתרבות ההודית הייחודית ובמערכת ערכית שונה מזו של המערב. מכאן, מצביע הניסיון המצטבר של המערב על הצורך להבין את הקודים הערכיים ואת התקשורת עם ההודים. במקביל, מומלץ להסתייע בעובדים מקומיים המבינים את אוכלוסיית הצרכנים והמסוגלים לפעול בקרבה באופן מועיל. רקע
 
• להביא בפני המשתתפים את ההיבטים החברתיים והתרבותיים המאפיינים את הודו
• לדון בתכונות ובמאפיינים של עבודה וניהול מו"מ עם אנשי עסקים מקומיים
• לחשוף את המשתתפים לבעיות הכרוכות בעבודה עם צוות הודי
• להציע דרכי פעולה תכליתיות ומעשיות לניהול מו"מ ועסקים בהודו
מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת למנהלים אשר במסגרת עבודתם נדרשים לעבוד מול גורמים שונים בהודו. קהל יעד
 
מאפיינים תרבותיים וחברתיים של הודו
• הגדרות
• התרבות ההודית והתייחסותה למערב
• תרגיל התנסות

ניהול
• עקרונות כלליים של ניהול בהודו
• המערכת הכלכלית והעסקית בהודו

תרגול עבודה ועסקים בהודו

הפקת לקחים, מסקנות והמלצות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

תקשורת בין תרבותית עם סין

 
קטגוריה: מיומנויות ניהול
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
השוק הסיני מהווה מקור משיכה מרתק עבור אנשי העסקים במערב זה מאות שנים. ההתפתחות התעשייתית במערב חייבה מקורות חדשים לחומרי גלם עבור הייצור המתמשך. אלה נמצאו במזרח ויובאו לענפי התעשייה השונים במערב. ההתפתחות נמשכה כאשר כושר הייצור של התעשייה המערבית עלה על הביקוש. בשלב זה, יוצאו המוצרים אל אותם אזורים במזרח מהם הגיעו חומרי הגלם מלכתחילה. למעשה, זוהי תמצית המשמעות של הקולוניאליזם.
במאה ה-20 חלה התפתחות נוספת בקולוניאליזם המסורתי: כעת, מנצלים ארגונים תעשייתיים את המזרח כמקור לעבודה זולה.
מדינות המזרח, במיוחד סין, מוצאות את עצמן בפני דילמה: הן מעונינות לספק עבודה למספר גדול ככל האפשר של אנשים. עם זאת, השכר הנמוך מונע עליה משמעותית ברמת החיים ומנציח מצוקה.
ארגונים המבקשים לפעול בסין חייבים להתחשב בדילמה זו בעת ניהול מו"מ וניהול עסקים. בצד התגובה העוינת לקולוניאליזם המודרני, יש להתחשב בעובדה שלסינים יש תרבות עתיקה ושורשית בת אלפי שנים. הם גאים במערכת הערכית שלהם ונוטים לראות באנשי המערב ברברים. הסינים מעריכים את היכולת הטכנית המרשימה של הברברים וחסרי התרבות המערביים. עם זאת, תרבותם וערכיהם של המערביים מוטלים בספק, במקרה הטוב. במקרה הגרוע, יש נטייה ברורה לזלזל בערכי המערב ובתרבותו.
המסקנה המתבקשת היא שאנשי עסקים מערביים חייבים לנקוט משנה זהירות ביחסיהם עם הסינים.
רקע
 
להביא בפני המשתתפים/ות יסודות ומאפיינים מרכזיים של התרבות הסינית ולחשוף את המשתתפים/ות להתנהגויות של שותפים סינים, אשר דרך התנהלותם העסקית שונה בשל פערים תרבותיים. מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת למנהלים אשר במסגרת עבודתם נדרשים לעבוד מול גורמים שונים בסין. קהל יעד
 
• תרבות וחברה בסין
• יחסי מערב-סין
• ניהול מו"מ עם סינים
• תרגול
• הפקת לקחים, מסקנות והמלצות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל