הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 03-9044077 שלוחה 112
ייעוץ ושירותים
יצירת קשר
ייעוץ ושירותים

שיפור, ייעול והגדלת אפקטיביות הגבייה

 

קטגוריה: ייעוץ ושירותים
מיומנויות ניהול
ניהול פיננסי
תחום
 
יום ד,  08/11/2017 מועד הסדנה
 

ארגונים עובדים כיום בסביבה תחרותית מורכבת ומאתגרת.

בסביבה העסקית מוצאים עצמם ארגונים מתמודדים מול קהלי יעד זהים. מציאות זו, שהולכת ומתעצמת, מחייבת את הארגונים להתמקד בניהול וייעול המערכת הפיננסית לרבות תזרים המזומנים , סיכוני האשראי והגבייה.

כדי להשיג מצוינות במערכות הגבייה ובקרת האשראי, חובה על הארגון לכלול אותן במסמכי-העל שלו.

מצוינות ואיכות במערכות גבייה ובקרת אשראי של ארגון, מורכבת משני מרכיבים עיקריים:

1. גישת המצוינות והאיכות הכוללת של הארגון ובראשו – מנכ"ל הארגון.

2. גישת המצוינות הייחודית של מערכות הגבייה ובקרת האשראי ובראשן : מנהלי המערכות האלה.

הגביה מהווה בסיס כלכלי ופיננסי לקיומו של הארגון באמצעות תזרים מזומנים ומשלימה את מעגל המכירות ו/או הייצור ו/או השירות.

שיפור, ייעול והגדלת אפקטיביות בקרת האשראי, החיוב והגבייה, יביאו לעליה בשביעות רצון הלקוחות, לירידה בעלויות הגבייה הכוללות ובהתאם - לשיפור הרווחיות.

רקע
 

להקנות ידע לצורך השגת מצוינות במערכות הגבייה ובקרת האשראי.

מטרות הסדנה
 
בעלי עסקים ומקבלי החלטות, מנהלים בעסקים ובמפעלים, מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי כספים, מנהלי אשראי, עובדים בגבייה במחלקות הכספים ובעלי עניין אחרים בתחום. קהל יעד
 
  • מטרות וחשיבות הגבייה.
  • הגבייה בהיבט חווית הלקוח והארגון הגובה.
  • מחזור הגבייה - מהמכירה ועד להשבת המזומנים.
  • הגבייה כשירות ללקוח.
  • יחסי לקוחות ואתיקה בגבייה.
  • הארגון הגובה.
  • ממשקי הגבייה בארגון ומחוצה לו.
  • עלויות האשראי והגבייה.
  • ניהול יעיל של מערך הגבייה – פעולות ותוצרים.
  • כיצד להקטין ולהימנע מבעיות גבייה
  • בקרת אשראי – ניהול סיכונים משלב ההצעה ללקוח.
  • הרכשת לקוח.
  • תרגול הרכשת לקוח – כשלים, טיפול ומניעה
  • ניהול חשבונות החייבים.
  • ניהול הגבייה במסגרת אשראי מאושר.
  • ניהול הגבייה ליתרות חוב בפיגור.
  • סיבות לאי תשלום .
  • תרגול : כשלים, טיפול ומניעה.
  • טיפול בהתנגדויות - סימולציות ותרגול.
  • כלים לניהול אסטרטגיית גבייה.
  • מדדים ואינדיקטורים עיקריים.
  • סיכום הסדנה.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

שירותי מידענות

 
מידע עסקי ומודיעין עסקי, חיפוש פטנטים וחוקים, מעקב אחרי התפתחויות טכנולוגיות, חיפושים רטרוספקטיביים בספרות אקדמית ומקצועית

מידע הוא מצרך מרכזי וחיוני לקיום החברה ולהצלחתה
בעולם התחרותי של ימינו חברה מצליחה בזכות הערך המוסף של מוצריה או שירותיה לעומת המתחרים. החברה חייבת לשים "אצבע על הדופק" לגבי מצב השוק, הזדמנויות עסקיות, פיתוחים טכנולוגיים, ומצבם של מתחריה. מכאן חשיבות המידע- טכנולוגי, מנהלי ושיווקי בהקניית יתרון תחרותי למוצריה ושרותיה של החברה.

איך חברה יכולה להשיג את המידע הדרוש לה במהירות וביעילות
הדעה הרווחת היא שרק צריך להיכנס לאינטרנט והכול יימצא בקלות. אולם, לרוב חיפוש מידע בשיטה זו מניב גבב של מסמכים סתמיים ואינפורמציה חסרת ערך, שאינם מספקים את מלוא המידע הנדרש ושלא ניתן לאמוד את ערכם.

יתרון חיפוש המידענים
המידע האיכותי והאמין אכן קיים, אך לרוב לא בדפי אינטרנט, אלא במאגרי מידע מקצועיים שלכלל הציבור אין גישה אליהם. יש גם מידע איכותי שניתן לגשת אליו באמצעות האינטרנט, אך כדי להפיק תוצאות בעלות ערך יש צורך במומחיות ומיומנות, המבוססות על ידע רב.

כאן בא לידי ביטוי יתרונו של המידען המקצועי, לרשותו עומד ידע שנרכש במהלך לימודיו הפורמאליים וניסיון יומיומי של עיסוק במקצוע זה.

העדיפות הכלכלית של חיפוש באמצעות מידען
סקרים שנערכו בארה"ב וארצות אחרות הראו כי חיפוש מידע ע"י מדענים או מהנדסים, עולה למעסיק פי כמה מחיפוש אותו מידע ע"י מידען מקצועי, בגלל עלות עבודתם של אותם עובדים, הזמן הרב שהם מקדישים לחיפוש לעומת מידען מקצועי והפסד הערך של מה שהיו עושים באותו זמן לולא עסקו בחיפוש המידע. אם לא די בכך, התוצאות של חיפוש המידע החובבני גם פחות טובות מהחיפוש המקצועי.

כיצד זה מתבצע
חברת A2B מעמידה לרשותכם מידענים מומחים לביצוע עבודות מידענות וחיפוש מידע לפי דרישה.

המידע מאותר הן מהאינטרנט והן ממאגרי מידע ייחודיים, בהתאם לסוג המידע המבוקש. תוצאות החיפוש מספקות מידע אמין, ממוקד ואיכותי, תוך שמירה על סודיות מוחלטת.

צוות מומחי המידענות
את צוות המומחים מרכזת גב` יהודית קורן, M.L.S. האוניברסיטה העברית ירושלים, מידענית ומומחית לאינטרנט ושליפת מידע.
 
לטופס הזמנת שירותי מידענות לחץ כאן

 

הפקת כנסים ואירועים

 
חברת A2B מספקת שירותי הפקה וארגון כנסים וארועים עסקיים ומקצועיים הן בארועים המיועדים ללקוחות החברות והן בארועים המיועדים לעובדיהם.

בין השרותים השונים:
  • תוכנית, תכנים ומרצים
  • שיווק וקידום מכירות
  • מזכירות הכנס
  • כוח אדם באירוע
  • גרפיקה ושילוט
  • אתר הארוע
  • עזרים וציוד טכני
  • רישום המשתתפים
  • ניהול פיננסי ותקציבי
  • משוב והערכה
יתרונה של A2B ביכולתה לספק את כל השרותים "תחת קורת גג אחת" (ONE STOP SHOP), המאפשר:
  1. גמישות - תוכן, מיקום, זמן
  2. טיפול אישי של צוות מקצועי
  3. איכות גבוהה בעלות סבירה
  4. מאגר לקוחות מרשים של מקבלי החלטות בחברות הייטק, חברות תעשייתיות וחברות מסחריות
  5. תיאום מלא עם צוות החברה
 לטופס הזמנת ארגון כנסים לחברות לחץ כאן

 

שירותי ייעוץ עסקי, טכנלוגי ולוגיסטי

 
A2B מספקת מגוון שירותי ייעוץ בתחום העסקי, טכנולוגי ולוגיסטי.

שירותי הייעוץ של A2B מתמקדת כדוגמאת פעולות ההדרכה בתחומים: העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי.

שירותי הייעוץ מבוססים על נסיון עשיר והתמחות מקצועית של כל אחד מהיועצים של A2B .

בין תחומי ההתמחות:
  • שירותי מידענות
  • ייעוץ בתחום הטכנולוגי
  • כתיבת תוכנית עסקית
  • הערכת שיווי חברות
  • הקמת מערכת תמחיר לארגון
  • הערכות לתערוכות בארץ ובחו"ל
  • הקמת מועדון לקוחות ושימור לקוחות
  • ייעוץ בנושאי רכש, לוגיטסיקה ותפעול
 
לטופס הזמנת ייעוץ עסקי, טכנלוגי ולוגיסטי לחץ כאן

 

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: המועצה האזורית דרום השרון , ת.ד 347 נווה ירק טלפון: 03-9044077 שלוחה 112 פקס: 03-9044233
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל