הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
הדרכה
יצירת קשר
הדרכה

tast

 

 

אומנות מכירת פתרונות

 
קטגוריה: הדרכה
שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ג,  12/04/2016 מועד הסדנה
 

אומנות מכירת הפתרונות ללקוח הוא החלק החשוב ביותר בעבודתם של אנשי המכירות. אומנות מכירת פתרונות בניגוד למכירת מוצר או שירות, מחייבת התייחסות מקיפה ללקוח טרם המכירה לו – החל מלימוד צרכיו וציפיותיו, דרך "תפירת" פתרונות מתאימים בהתאם לצרכי הלקוח וכלה- בטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות מוצלחת. מכירה מתרחשת בכל סיטואציה אישית – עסקית – חברתית. שליטה בגורמים קריטיים הקובעים את תוצאות המכירה היא אחד המפתחות המרכזיים להצלחתה, ועל כך בסדנת אימון זו.

רקע
 
מטרות הסדנה
1. שיפור מיומנויות מקצועית ב"אומנות מכירת הפתרונות".
2. יישום טכניקות מתקדמות למכירת פתרונות מתקדמים .
3. זיהוי ופיתוח סגנון אישי ומיומנויות אישיות ויישומיות בניהול מכירה מול טיפוסים שונים של לקוחות .
4. תרגולCASE STUDY – של סיטואציות מכירה מול לקוחות שונים .
מטרות הסדנה
 
מנכ"לים, מנהלי שיווק, , מנהלי ונותני שירות, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי פיתוח עסקי ומנהלים אשר מעוניינים להרחיב את בסיס הידע שלהם בתחום. קהל יעד
 
בין תכני הסדנה
· מאפייני אופי הנדרשים מאנשי המכירות
· דרכי ההכנה והתארגנות לקראת המכירה
· "מודיעין עסקי" וניתח שוק המתחרים
· דרכי יצירת קשר עם הלקוח
· זיהוי אופי הלקוח והתאמת הפתרונות ההולמים את צרכיו
· הכנת "עזרי מכירה" מתאימים- אמצעים , "תסריטי מכירה"
· תהליך הצגת הפתרונות ללקוח
· קביעת יעדים והצבת "קווים אדומים" במכירה ללקוח
· תקשורת בין-אישית ו"שפת גוף "
· המכירה עצמה – הצגת הפתרונות הייחודיים
· תהליכי שכנוע ושינוי עמדות
· טכניקות וטקטיקות אפקטיביות לשכנוע
· טכניקות פסיכולוגויות ותפיסות מתקדמות במו"מ
· טכניקות לסגירת עסקאות
· טקטיקות לזיהוי סוג ההתנגדות ( אמיתית , מדומה) ודרכי הטיפול
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

איתור מידע עסקי וניהולו ברשתות חברתיות

 
קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ג,  21/02/2017 מועד הסדנה
 
דקה אחת ברשתות חברתיות =
· 4,000,000 פוסטים בפייסבוק
· 350,000 ציוצים בטוויטר
· 300 שעות של קטעי וידאו
· 1,700,000 תמונות באינסטגרם
את המידע הזה אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס!!!

הכרת ממשקי החיפוש של הרשתות החברתיות וסוגי המידע שאפשר להשיג בכל אחת מהן.
סדנה יישומית המתקיימת בחדר מחשבים, בה רוכשים המשתתפים ידע מעשי בנושא, כולל התנסות אישית בחיפוש.
רקע
 
מידע עסקי ברשתות החברתיות מאפשר לנו חשיפה למידע שאינו גלוי דרך מנועי חיפוש כמו גוגל.
בסדנא זו נלמד להכיר את ממשקי החיפוש של הרשתות החברתיות, נבחן את השוני והיחודיות של כל אחת מהן, נלמד איפה צריך להיות נוכח פחות (או יותר) והכי חשוב, נדע אילו סוגים של מידע אפשר להשיג בכל אחת מהן.
מטרות הסדנה
 
אנשי שיווק ומכירות, מנהלי רכש, קניינים, דרג ניהולי ומגוון תפקידים אחרים בארגון המעונינים לאתר מידע עסקי ולנהלו באמצעות הרשתות החברתיות. קהל יעד
 
• היכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות השונות * פייסבוק * לינקדאין * טוויטר * *פינטרסט
• היכרות עם ממשקי החיפוש של הרשתות על מנת לאתר מידע עסקי
• בניית פרופיל עסקי ברשתות המובילות תוך שימת דגש על המידע הרלבנטי לכל רשת חברתית
• היכרות עם אופצית שמירה על הפרטיות ברשתות השונות
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 7 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

בניית מערך מדדים בשרשרת האספקה

 
קטגוריה: הדרכה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ב,  27/12/2021 מועד הסדנה
 
שרשרת האספקה הינה גורם חשוב ומהותי בביצועי המפעל ובהצלחתו/כשלונו, ומשפיעה על שביעות רצון לקוחות )עמידה באספקה( יעילות הייצור )חוסרים, חוסר איזון( עלויות תפעוליות, תזרים המזומנים, חשיפה כספית וכמובן הרווח. מדידה מדרבנת את הארגון ככלל ואת העובדים כפרט לשיפור מתמיד, מזהה מגמות ומציפה בעיות. מדידת שרשרת האספקה לתחומיה הנה קריטית לארגון המנהל חומר. רקע
 
· הקניית שיטות שונות לבניית מערך מדדים
· הקניית ידע שיסייע להחליט על המדדים המתאימים של שרשרת האספקה לשיפור ביצועי הארגון
· הצגת מדדים מובילים בתחומי הרכש, ניהול חומר, תפ"י ומחסנים
מטרות הסדנה
 
מנהלי תפעול , לוגיסטיקה , רכש, עיתוד מלאי , תפ"י והנדסת ייצור. קהל יעד
 
· מטרות המדדים
· שיטות בניית מערך מדדים) כגוןBalanced Score Card )
· שיקולים בבחירת מדדים
· אופן הגדרת המדד
· מדדים לרכש, לתפ"י, לניהול חומר ולמחסנים
· שילוב המדדים בתמריצים לעובדים
· הצגת המדדים להנהלה
נושאי הסדנה
 
סדנה בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

חונכות טכנולוגית On the Job Training

 

קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ב,  23/04/2018 מועד הסדנה
 

מטרת החונכות הטכנולוגית הינה הקניית מיומנויות מקצועיות הקשורות ישירות לביצוע המשימה. במתכונתה הקלאסית מוכרת החונכות הטכנולוגית כOJT – (On the Job Training ). במקרה זה מדובר במשימות שאינן מורכבות. עובד חדש, או עובד שנוייד לתחנת עבודה חדשה מודרך על ידי עובד ותיק המסייע לו להטמיע את המשימה המוטלת עליו.
לחניכה טכנולוגית חשיבות גם במשימות מורכבות. במקרה זה מדובר בהשלמת ידע טכני מקצועי תיאורטי ומעשי, וייתכן גם צורך בהסברים בתחום העסקי.
ככל שהתפקיד מורכב יותר כן קשה יותר ההפרדה של ההיבט הטכנולוגי מהפן התקשורתי המשפיע על ביצוע המשימה.
החונכות הנה הזדמנות להסתייע בניסיון של אחרים מבלי להמציא את הגלגל מחדש.

רקע
 
לפתח במשתתפים גישות ומיומנויות אימון וחניכה טכנולוגית. להקנות מערכת כלים להטמעת ידע טכנולוגי. מטרות הסדנה
 
מנהלי צוותים טכנולוגיים, מנהלי קווי ייצור, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה.  קהל יעד
 

· מטרות החניכה הטכנולוגית - חונכות בהשוואה להדרכה קלאסית

· כובע המנהל, כובע החונך וכובע המדריך/ המורה

· בחירת החונך המתאים

· הכנת תוכנית חניכה

· כלים בתהליך החניכה:

          תחילת התהליך

ü     בניית אמון

ü     תיאום ציפיות – חוזה

כלים להטמעת ידע טכנולוגי

ü     ראיון - דיבוב ותשאול

ü     הקשבה פעילה

ü     טיפול בקונפליקטים ופתרון בעיות

ü     שיטות הדרכה:

o    הסבר  

o    ניתוח אירוע כשיטת הדרכה

o    הדגמה

ü     מתן משוב

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

מכירות בשיטת הגישור TM

 
קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
ניהול פיננסי
תחום
 
יום ב,  22/10/2018 מועד הסדנה
 

סדנה אקטיבית למכירות בשיטת הגישורTM המשלבת כלים ושיטות לניהול תהליכי מכירה, יחד עם סימולציות וחשיבה יצירתית ומאפשרת לאנשי המכירות לחוות את השיטות והטכניקות ובכך להקל את היישום באופן מיידי כבר מהשיחה עם הלקוח הבא.

רקע
 

הסדנה בנויה על שיטה ייחודית לניהול "תהליכי מכירה משתפת" ההופכים את הלקוח לשותף לתהליך המכירה. בניהול תהליכי מכירה משתפת משתמשים בעקרונות מעולם הגישור תוך התייחסות לאינטרסים של הקונה/מוכר, כיצד נכון להתכונן לפגישת מכירה, שפת הגוף ככלי עזר להעברת מסרים, ניהול התנגדויות ופירוק חומות ההגנה של הלקוח.

מטרות הסדנה
 

הסדנה מיועדת למנהלי שיווק, מנהלי מכירות ואנשי מכירות בכירים.

קהל יעד
 
• איך חושב המוח האנושי בתהליך המכירה
• ניפוץ מיתוסים בתחום המכירות
• מבנה תהליך המכירה
• האינטרסים של הצדדים
• האם הלקוח שלך פראייר?
• 3 כללי היסוד בכל תהליך מכירה
• בניית אמון הלקוח
• מדוע צריך תכנית הגנה?
• שפת הגוף ככלי עזר במכירה
• אל תחליט עבור הלקוח
• ניהול ההתנגדויות של הלקוח
• שיטות לסגירת עסקאות
• סיכום הסדנה

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול ושיפור האיכות במחסנים

 
קטגוריה: הדרכה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ד,  18/11/2020 מועד הסדנה
 
ארגונים רבים מאמצים את שיטת העברת האחריות לאיכות למבצעי הפעולות. בכדי להשיג את מקסימום האפקטיביות בשיטה זו, נדרשת בהירות לגבי משמעותה של אחריות זו והשלכותיה על איכות המוצר הסופי.
הסדנה מסייעת למנהל המחסן ועובדיו בהבנת הקשר שבין עשייתם השוטפת ורמת האיכות הסופית ובניהול הנקודות הקריטיות להבטחתה.
רקע
 
•רתימת עובדי המחסן לתחום האיכות.
•יצירת בהירות לגבי מידת השפעתם על רמת האיכות ללקוח.
•העברת ידע בנושא איכות אל עובדי המחסן.
•הכרת כלים ועזרים לאיתור נקודות קריטיות בניהול האיכות במחסנים
•למידה מתוך תרגול של הכלים הנ"ל
•הכשרת המשתתפים לביצוע עצמאי של תהליכים אלו.
מטרות הסדנה
 
מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי מחסנים ועובדיהם בעלי אחריות לאיכות ומעוניינים לשפר את תרומתם לאיכות הכוללת בארגון. קהל יעד
 
• ביאור מונחים: איכות המוצר, ערך ללקוח, אחריות וסמכות לאיכות, •זרימת תהליך, איכות באחסון, בפריקה, הטענה ובשינוע, זרימת תהליך, דרישות רגולציה.
•איפה אני משפיע? - מיפוי ביחד עם המודרכים
•בקרות, מדידה, שגרות ובחינת האפקטיביות
•ניתוח גורם תוצאה (תלונות לקוחות, שביעות רצון ממשקים, ממצאי איכות)
•למידה והפקת לקחים.
**לעוסקים בתחום המזון- התייחסות לנושא בטיחות המזון ללקוח.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול פרויקטים בגישה אג'ילית ONLINE

 
קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ב,  21/11/2022 מועד הסדנה
 

בכדי להמשיך להיות רלבנטיים בעולם המשתנה והמורכב, ארגונים ועסקים נדרשים לאמץ תודעה, כלים ופרקטיקות חדשניים. אלו מקצרים ומדייקים זמני אספקה TTV Time to Value    וכל זאת בלי לפגוע באיכות העבודה.

רקע
 

נכיר את המניעים לפריצת הגישה האג`ילית ואת מושגי היסוד. נחשוף פרקטיקות שימושיות מרכזיות לאימוץ הגישה הלכה למעשה. נשתף בסיפורי הצלחה של ארגונים מהתעשייה הישראלית אשר מימשו את השיטה. הזמנה לפתוח את הראש ולדבר דיפרנציאליות.

מטרות הסדנה
 

מנהלי פרויקטים, מטמיעי מערכות מידע ומשלבי תשתיות מבוססות טכנולוגיות מתקדמות.

קהל יעד
 

 v    מה המקור של הגישה האגי`לית? 

v    מהן שיטות העבודה האג`יליות ומה המניע להשתמש בהן?  

v    כיצד אג`יליות משתלבת בפועל בארגון ? 

v    מהם הכלים לפיתוח ניהול עצמי במרחב הארגוני

נושאי הסדנה
 
סדנה בת בהיקף 4 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול צוות וירטואלי בסביבה גלובלית

 

קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ג,  31/10/2017 מועד הסדנה
 
העולם הגלובאלי מביא לפתחנו את האתגרים של ניהול צוותים מבוזרים ברחבי העולם. הקשיים של העדר מפגש פיסי, שעות עבודה שונות, תרבויות עבודה שונות, מקשה מאד על תיאום עבודת הצוות, רתימתו והשגת תוצרים נדרשים. אין כמעט ארגון שלא נתקל בזה בין בעבודה עם צוותים פנים ארגוניים ובין אם עבודה עם לקוחות וספקים גלובאליים. רקע
 
להקנות כלים מעשיים לניהול נכון של צוותים גלובאליים. מטרות הסדנה
 
הסדנא מיועדת למנהלים של צוותים הפזורים במספר אתרים בעולם. קהל יעד
 
1. בנייתו של צוות עבודה גלובאלי – הגדרת מטרות משותפות ותפקידים
2. האתגרים בניהול צוות שלא נמצא פיסית ותרבותית באותו מקום
3. השימוש בטכנולוגיה ככלי לגישור על פערי התקשורת הפיסית
4. בנייתו של "זהות אחת לצוות"
5. ניהול נכון של מנגנון של פגישות "וירטואליות"
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 4 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

ניהול רכש מוצרים אסטרטגיים

 
קטגוריה: הדרכה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ד,  22/03/2017 מועד הסדנה
 
כ- 20% מפריטי הרכש בארגון מהווים בדרך כלל המוצרים האסטרטגיים, המאופיינים בהוצאה כספית גבוהה, פריטי ליבה חיוניים, מקורות אספקה מצומצמים, תלות בספקים, זמני אספקה ארוכים יחסית, והתקשרות ארוכת טווח ולעיתים רכש גלובלי. מאפיין זה מחייב תכנון, טיפול ותשומת לב ייחודיים, תוך שאיפה למזעור וגידור סיכונים ושיתופי פעולה עסקיים עם ספקים אסטרטגיים נבחרים (Tier One). רקע
 
*  למפות את הגורמים הקריטיים - KPI של הרכש האסטרטגי 
* להגדיר את הסמכות והאחריות של הגורמים המעורבים
* להכין המדיניות ותוכנית הפעולה הייחודית ומקצועית לרכש אסטרטגי
* סגירת הסכמי מסגרת לרכש מטה חוצה ארגון
* לבצע CA - Cost Avoidance כדי לסייע לארגון למנף את הכושר התפעולי והתחרותי ולמזער את הסיכונים הנובעים מרכש אסטרטגי.
מטרות הסדנה
 
מנהלי רכש ולוגיסטיקה, מנהלי כספים, מנהלי מטה החברה, מנהלי פרויקטים, מנהלי מו"פ, מנהלי תפעול. קהל יעד
 
* מודל לניתוח ומיפוי מדורג של KPI רכש אסטרטגי
* תהליכי הרכש האסטרטגי בארגון, גורמים, סמכויות, ממשקים.
* מודיעין רכש ו Sourcing אסטרטגי.
* רכש אסטרטגי גלובלי ובינ"ל - מאפיינים ואמצעים.
* שיטות ייחודיות למינוף שיתופי פעולה אסטרטגיים עם ספקים.
* גידור ומזעור סיכונים.
* מינוף הערך המוסף האסטרטגי, בשני וקטורים - כל מרכיבי מפרט הרכישה וכל מרכיבי העלות.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

סיור מרתק בקיסריה ההרודיאנית למנהלות משאבי אנוש ומנהלות הדרכה מנקודת המבט של ניהול מודרני

 

קטגוריה: הדרכה
תחום
 
יום ד,  14/11/2018 מועד הסדנה
 

לואיס טריגר פיתח סיור מיוחד במינו המתמקד בשיטות ניהול מתקדמות בקיסריה ההרודיאנית, שיזם המלך הורדוס לפני כ- 2000 שנה (מלך יהודה משנת 37 לפנה"ס עד מותו בשנת 4 לפנה"ס).

סיור זה פותח כחלק אינטגראלי מלימודי קורסי ניהול.

הסיור משלב את ניסיונו של לואיס בתחום שיטות ניהול מתקדמות (מרצה בתוכניתMBA אוניברסיטת ת"א), מרצה ויועץ של A2B. כמו גם את ניסיונו הקודם כמורה דרך. שני תחומי ההתמחות יוצרים חוויה מיוחדת של ביקור מחדש בקיסריה ההרודיאנית מנקודת המבט של ניהול מודרני.

רקע
 

09:00 – 10:00 התכנסות וארוחת בוקר

10:00 – 13:00 סיור בהנחיית לואיס טריגר בעתיקות קיסריה

תוכנית הסיור
 
מנהלות משאבי אנוש ומנהלות הדרכה
קהל יעד
 
  • הסיור מתחיל בתיאטרון הרומי הגדול ביותר בארץ. משורות הישיבה העליונות, ניתן לצפות על השרידים של קיסריה ההרודיאנית שמהווה תוכנית בנייה מושלמת של System of Systems . כמו בכל תוכנית עסקית, תוכניתו של הורדוס החלה בצורך, שמאפשר ניצול הזדמנויות עסקיות, אישיות, ופוליטיות. בהמשך לצורך פוליטי. העיר נקראה על שם הקיסר אוגוסטוס, פטרונו של הורדוס, ראשון הקיסרים של האימפריה הרומית.
  • צמוד לתאטרון יש גן של עמודי שיש וגרניט, אשר משדרים את היופי והעושר שהקיף כל פינה בעיר היפהפייה הזו. כל הבסיס של התכנון של הורדוס שירת את קיסריה קרוב ל- 1300 שנה. יחד עם זאת הורדוס הצליח לצמצם עלויות ולעמוד בתקציב ולו"ז ע"י מניעת אפיון יתר, שבא לידי ביטוי בעיצוב חכם של עמודי קיסריה ההרודיאנית. הצמצום בעלויות יחד עם זיהוי הערך עבור השוק, הן עקרונות יסוד של LEAN (ניהול הרזה).
  • לאחר מכן, אנו נמשיך צפונה צמוד לחוף, ונצפה על אזור הארמון המפואר של הורדוס. ארמון זה הינו בדיוק דומה לארמון הצפוני בהר המצדה, שניהם מהווים דוגמה של הבלתי אפשרי מבחינת הבנייה הארכיטקטונית שלהם. הורדוס תמיד היה איש של חזון והארמון שלו שהיה בנוי על הים מבטא זאת. בנוסף, מדובר על יישום של אחד מעקרונות היסוד של חשיבה יצירתית מבוסס על TOC "תורת האילוצים", האומרת שיש לקחת את המכשול ולהפכו לנכס. כך ביצע הורדוס, כאשר לקח את מכשול הים והפך אותו לנכס בעיצוב ארמונו.
  • לכל פינה אליה נגיע נתרשם, לא רק מהיופי של העיר אלא גם מהחשיבה המתוחכמת, בכל פינה ואתר. חשיבה זו באה לידי ביטוי ב- HIPPO-STADIUM (מבנה שעשועים רב-תכליתי) , באזור של הווילות, בבריכות הציבוריות, במקדש אוגוסטוס, הבנוי על ההר שצופה על כל העיר ובנמל. ומעבר לכל היופי, מה שבא לביטוי באפן בולט היא החשיבה המערכתית, Systems Thinking .
  • הנמל בתקופתו של הורדוס היה בערך פי 5 גדול יותר מהנמל של היום. מדובר על הנמל השלישי בגודלו באימפריה הרומית והגדול ביותר באימפריה, שנבנה בצורה מלאכותית באותה תקופה. בפרויקט האדיר הזה של פיתוח ובניית הנמל ישנן המון תובנות ניהוליות. אנו נתחיל עם הצורך הכלכלי, מדובר ב פיתוח עסקי מתוחכם ביותר של הורדוס. המלך ניצל עד הסוף הזדמנות עסקית בתחום הסחר, אשר שינה לטובה את כל המשק הכלכלי של האזור. הורדוס עשה את מה שהונג קונג עשתה עבור האימפריה הבריטית לפני 150 שנה. בביצוע פרויקט הנמל ישנם אלמנטים של חדשנות טכנולוגית וגם של ניהול סיכונים. מבחינה ארגונית, הפועלים עבדו כמו בכל שאר הפרויקטים בקיסריה, במבנה פרויקטאלי ובסביבה רב פרויקטאלית. גם האלמנט של הנדסת מערכות נכנס לעניין, ע"י בניית שובר הגלים הדרומי, אשר יצא כחצי קילומטר לכיוון הים ואפשר את בניית החוף הדרומי על ידי הפניית כוחות הטבע של זרימת חול הים. כתוצאה מכך, ניתן היה לבנות את ה- HIPPO-STADIUM שנמצא דרומית לנמל.
  • הסיור יסתיים בצל הבריכה הרומאית הציבורית בכיוון היציאה של השער הצלבני המערבי של העיר. הבריכה הרומאית, כמו רב המקומות ציבוריים אפשר מפגשים לא פורמליים וזרימה חופשית של מידע, תנאי הכרחי בניהול כל ארגון בריא.
  • בסוף הסיור תתנהל שיחת סיכום עם כל משתתפי הסיור על התובנות הניהוליות שנלמדו במשך היום הייחודי הזה. חשוב להדגיש, שסיור זה שונה מסיור תיירותי, ובמהלכו יש בעיקר דגשים על עקרונות ניהול מתקדם. אין צורך להמציא את הגלגל. הכל התקיים מלפני 2000 שנה.
מהלך הסיור בשילוב עם תובנות ניהוליות
 
סיור בן 4 שעות
היקף הסיור
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

עקרונות וכלים לניהול צוות

 
קטגוריה: הדרכה
טכנולוגיה
שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ד,  01/03/2017 מועד הסדנה
 
"המנהל הטוב ביותר הוא זה שיש לו די שכל לבחור אנשים טובים כדי שיעשו מה שהוא רוצה שייעשה, ודי ריסון עצמי כדי לא לבלבל להם את המוח כשהם עושים את זה..." (תיאודור רוזבלט)
כמעט כל מנהל שואף להגיע עם עובדיו למצב של "שגר ושכח". כדאי לזכור כי "שגר ושכח" הנו מושג מטעה ויומרני. ככל שמדובר בבני אדם, ניתן ואף רצוי "לשגר", אבל באף שלב לא מומלץ "לשכוח".
מטרת הסדנה לסייע למנהלים להגיע קרוב ככל האפשר ל "שגר ובטח".
רקע
 
• המשתתפים יגדירו מערכת ערכים צוותיים מבוססת על אמינות, אמון הדדי וסינרגיה.
• המשתתפים יקבלו עקרונות לביסוס תרבות צוותית שבה יוכל המנהל לסמוך על אנשיו שיעמדו ביעדים אליהם התחייבו, ויבצעו את המשימות הנדרשות.
• המשתתפים יקבלו כלים יישומיים לזיהוי יעדי על, למיקוד, ולעמידה בלו"ז המוסכם לביצוע.
מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת למנהלי פרויקטים, ראשי צוותים, מנהלי מחלקות ויחידות בחברות וארגונים. בין אם מדובר בניהול עסק קטן, או צוות מצומצם, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בניהול צוות בארגון גדול. קהל יעד
 
• הגדרת ערכים צוותיים.
• יעדים, משימות ו"אבני דרך" להתקדמות G.M.P. ( goals, plans, metrics)
• פערי הביצוע – זיהוי, מניעה וטיפול.
• אבחנה בהבדל בין יעדים חשובים לבין יעדי על.
• "פירוק" יעדים להתנהלות משימתית יומיומית.
• קבלת מחויבות ברמת הפרט.
• מיפוי העובד ( ערכים, תפקיד, יעדים אישיים, התנהלות עצמית ומשימות).
• להוביל בנינוחות.
• איזון בין תפוקות לבין יכולות.
• גישת win-win
• טיפוח צוות סינרגי.
• מיקוד כבסיס למצוינות.
• איזון בין שלושה מרכיבים:
- קביעת מבני עבודה ותהליכים
- בחירת אנשים מתאימים ותגמולם על בסיס תוצאות
- העברת מידע וקבלת החלטות
• שיוור ( alignment) בעבודת צוות.
• שיטות מדידה אישיות וצוותיות.
• אחריות - עקרונות ניהול "קופים"
• יעילות - עקרונות ניהול אופרנטי.
• אפקטיביות - "שגר ובטח" - accountability
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

קליטה וחניכה של עובד חדש בארגון

 

קטגוריה: הדרכה
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ד,  11/12/2019 מועד הסדנה
 

מחקרים (והניסיון) מוכיחים כי תהליך נכון ואיכותי של קליטת עובד חדש מקצר באופן משמעותי את משך הזמן בו הוא מתחיל לעבוד באופן עצמאי ולתרום לארגון, מגביר מוטיבציה וכן מעלה את ותק הישארותו בחברה.

שתי הבעיות המרכזיות כיום עם תהליך קליטת עובדים בארגון הם:

  1. מתבצע על בסיס וולנטרי (ולא תמיד ע"י האנשים המתאימים)
  2. מתבצע באופן לא מתוכנן ולא פורמלי

קליטה נכונה של עובד כוללת בתוכה מגוון אלמנטים: ארגוניים, מקצועיים, פסיכולוגיים וחברתיים. כמו-גם מדובר בתהליך בעל מס` שלבים ונקודות בקרה: היום הראשון, השבוע הראשון, החודש הראשון, חצי שנה ושנה.

רקע
 

מודל לקליטה וחניכה אפקטיבית – נכונה ואיכותית של עובד חדש לרבות סימולציות לתרגול וכלים פרקטיים ליישום.

תפוקות הסדנה
 

כלל המנהלים בארגון

קהל יעד
 

בדומה לכל תהליך ארגוני, גם את תהליך הקליטה והחניכה של עובד יש להגדיר ולנהל כתהליך כולל. מטרות הסדנא:

  • להעלות את המודעות לחשיבות של קליטה נכונה ואיכותית של עובד חדש
  • להעניק כלים פרקטיים לכל עובד, להניע לפעולה ולמחויבות לתהליך.
  • לסייע בהורדת רמת התסכול של העובדים הוותיקים ושל העובדים החדשים בתהליך הקליטה והחניכה
  • לחסוך משאבים (זמן, עלויות וכו`) בשל קליטה לא אפקטיבית של עובד חדש.
 מטרות הסדנה

  1. עקרונות המנטורינג
  2. פרופיל המנטור האידיאלי
  3. חמישה עקרונות בחניכה
  4. מודל לתהליך החניכה האפקטיבי
  5. GPS לעובד החדש - הגדרת תהליך, יעדים ובקרות של קליטת העובד בכל שלב בתהליך (יום הראשון, שבוע הראשון, חודש הראשון, חצי שנה ראשונה ולאחר שנה).
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

 

הדרכה פנים ארגונית

 
תוכניות ההדרכה הפנים-ארגונית (In-House Training) של A2B, מספקות פתרונות שהינם State of the Art - בתחום הטכנולוגי, העסקי והלוגיסטי. התוכניות כוללות את הידע העדכני ביותר בתחום ועוסקות בנושאי הליבה הקריטיים לכל ארגון. התוכניות הן מודולריות, מותאמות לצרכי החברה ומהוות כלי אידיאלי לפיתוח מנהלים וטיפוח המשאב האנושי בארגון.

היתרונות שלנו בהדרכות פנים ארגוניות
התאמה אישית – כל אחד ממרכיבי ההדרכה הפנים אירגונית והייעוץ- תוכן, היקף, שפה, זמן ומקום- ניתן להתאמה לפי צורכי הלקוח.

One Stop Shop - אנו מרכזים תחת קורת גג אחת פתרונות הדרכה וייעוץ בטווח רחב של נושאים- החל במיומנויות "קשות" בתחום העסקי או הטכנולוגי וכלה במיומנויות "רכות" יותר בתחום העסקי ההתנהגותי. עובדה זו מאפשרת לנו לספק תוכנית הדרכה פנים אירגונית מקיפה ומושלמת וחוסכת מלקוחותינו את החיפוש המייגע אחר מרצים מתחומים שונים.

צוות המנחים - צוות היועצים והמרצים של A2B מורכב מאנשי מקצוע בכירים, כולם בעלי ידע אקדמי וניסיון מעשי מוכח. כל מרצה מתמחה בנושא ספציפי, מה שמבטיח רמה מקצועית גבוהה ביותר בכל נושא.

בניית תוכנית הדרכה - יעוץ וליווי משלב התכנון ועד הביצוע - החל בבירור צרכי ההדרכה הפנים ארגונית, הכנת התקציב וגיבוש התוכנית המתאימה ועד הפעלת התוכנית וסיפוק חומר הלימוד והעזרים הנדרשים.

תוכנית ההדרכה מגובשת בתהליך של התאמה פרטנית לצרכי החברה המזמינה, בתיאום ישיר עם אנשי הקשר הרלוונטים בארגון, בתהליך זה נקבע תוכן והיקף ההדרכה המתאימה לכל חברה.

ללוח אירועים לחץ כאן
 

 

קורסים וסדנאות

 
אנו מספקים מגוון רחב של הדרכות בתחומים שונים - הדרכות טכנולוגיות, הדרכות עסקיות, הדרכות לוגיסטיות ועוד...

ההדרכות המוצעות מיועדות למנהלי שיווק, מנהלי מו"פ, מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי ייצור, מנהלי רכש, מנהלי פיתוח עסקי, מרקום, מנהלי מוצר, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי הדרכה, סמנכ"לים, מנכ"לים ובכירים בחברות תעשייתיות ומסחריות, חברות הייטק וחברות רב לאומיות.

מגוון הקורסים והסדנאות המוצע מדי חודש לקהל הרחב מאפשר לכל מנהל לבחור את נושאי ההדרכה המועדפים עבורו ועבור העובדים בארגונו.

בסדנאות אלה משתתפים מנהלים ממגוון החברות המובילות במשק, עובדה המאפשרת אינטראקציה מפרה בין בעלי תפקידים דומים מארגונים שונים.

 

הדרכה אישית ו-Coaching למנהלים

 
חברת A2B מתמחה במתן פתרונות מקצועיים למנהלים ולבכירים בתחום ה-Business בכלל וה-Global Business בפרט. שירותי ההדרכה האישית והייעוץ האישי, מתמקדים בנושאים המעסיקים מנהלים ומקבלי החלטות, ומאפשרים להם ליצור את היתרון היחסי הנדרש.

שרותי הדרכה אישית ניתנים בנושאים כגון: פרזנטציה אפקטיבית, הכנת מסמכים משפטיים, הכנת תוכנית עסקית.

שרותי ייעוץ אישיים ניתנים בתחומים כגון: שרותי מידענות, הכנת תוכנית עסקית, הכנת מצגות והרצאות.

בהדרכה אישית אנו שמים דגש על הצרכים שלך

איכות - ההנחיה והייעוץ ניתנים על ידי מיטב המומחים, כולם בעלי רקע אקדמי ומעשי מוכח.

אפקטיביות - הדרכה האישית (One-on-One) מותאמת לצרכים שלך, מבלי לבזבז זמן על תכנים לא רלבנטיים, מהשמבטחי יעילות מקסימלית וקיצור משך ההדרכה

זמינות – הדרכה אישית מאפשרת לך לבחור את הזמן והמועד המותאמים לסדר היום שלך, ללא מגבלה על שעות הלימוד.

מקום – ההדרכות האישיות שלנו ניתנים בכל מקום שייבחר על ידך. בין במשרדך, או במתקננו בו ניתן ליהנות מציוד משוכלל ומתנאי נוחות מקסימליים.

שפה - ניתן לבחור את שפת הלימוד המועדפת על ידך, עברית או אנגלית.

Coaching – אימון אישי למנהלים
תהליך בו המאמן ממפה את הצרכים ומזהה את נקודת המוצא של המתאמן, בונה תוכנית אימון אישית, ומלווה את המתאמן עד להשגת היעדים שנקבעו.

תוכנית הפעילות מתמקדת בשלושה שלבים עיקריים :

שלב 1

מיפוי תפקיד- מיפוי של תפיסת התפקיד על ידי האדם והשוואתו לתפיסת התפקיד על ידי הממונה- פעילות זו מאפשרת להציף פערי תפיסה, לחדד הבנת תפקיד וליצור בסיס התייחסות ארגונית ממוקדת תפקיד מעבר להתייחסות לאדם ספציפי (למתאמן) זה או אחר.

לצורך מיפוי התפקיד מתקיימת פגישה של שעתיים עם המתאמן, כשעה עם הממונה הישיר בנפרד ולאחר מכן מפגש משותף של כשעה וחצי - שעתיים.

ניתן לנצל את הפגישה המשותפת עם הממונה כדי ליצור את החלק בחוזה האימון המתייחס לציפיות הממונה לשינוי.

שלב 2

מיפוי המתאמן – זיהוי נקודת המוצא לתהליך ה coaching .
  • איתור מטרות האדם וחפיפתם למטרות תפקידו והארגון.
  • בירור פרדיגמות מוצא, עמדות והשקפות עולם, אמונות מקדמות ומעכבות, חסמים ופוטנציאל.
  • הבנת מערכת הערכים האישית.
  • זיהוי ראשוני של כלים ומיומנויות שכדאי לרכוש ו/או לשפר.
  • יצירת חוזה אימון עם יעדים רצויים.
שלב 3

תהליך האימון - בניית תוכנית אימון אישית להשגת היעדים
 
לקבלת מידע בנושא הדרכות אישיות לחץ כאן

 

פיתוח מנהלים

 
תוכנית מודולרית לפיתוח מנהיגות עסקית

הכשרת המנהיגות העסקית של המחר, היא צורך חיוני לחברות "המשחקות" במגרש המקומי והגלובלי.

התפיסה הניהולית הרווחת כיום היא כי התאמת הידע ומיומנויות המנהלים לשינויים ולתמורות החלים בשוק המקומי והעולמי, הכרחיים להשגת יתרון תחרותי לחברה וחשובים להצלחתם האישית והמקצועית.

אך למנהלים רבים, משאבי הזמן, העומדים לרשותם לרכישת המיומנויות והידע הנדרשים, מוגבלים.

כמענה על צורך זה, הכינה חברת A2B "תוכנית מודולרית לפיתוח מנהיגות עסקית" – מסלול פיתוח והכשרת מנהלים ייחודית.

תוכנית זו, המיועדת לפעילות הדרכה פנים ארגונית (In House Training), מופעלת כיום בחברות תעשייתיות, חברות היייטק וחברות רב-לאומיות.

מגוון הסמינרים והסדנאות המוצע, יחד עם המבנה המודולרי, מאפשרים לכל חברה להתאים את התוכנית לצרכיה ולבחור בשפת ההדרכה המועדפת- עברית או אנגלית.

התוכניות המפורטות הן מוצרי מדף כלליים. תוכנית ההדרכה הסופית מגובשת בתהליך של התאמה פרטנית לצרכי החברה המזמינה, בתיאום ישיר עם אנשי הקשר הרלבנטיים בארגון. בתהליך זה נקבע תוכן והיקף ההדרכה המתאים לכל חברה.

לתוכניות פיתוח והכשרת מנהלים

ללוח אירועים לחץ כאן

לתוכניות הדרכה לפי א"ב לחץ כאן

 

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל