קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות רכש, לוגיסטיקה, תפעול מיומנויות ניהול
תחום
יום ב,
13/12/2021
מועד הסדנה
אילוצי משבר הקורונה לצד מציאות דיגיטלית וגלובלית קבעו עובדות בשטח וסטנדרט חדש בעולם העבודה . נושא העבודה במודל היברידי, שילוב של עבודה מהמשרד ומהבית, הפך עם הקורונה לנושא מנדטורי שעל כל ארגון, בו ניתן ליישם מודל זה - לתת עליו את הדעת. שכן, השאלה היא כבר לא - • *האם* עובדים אצלכם באופן היברידי ? • אלא *מה* המודל ההיברידי אצלכם ?
בסדנה זו נתמודד עם עיקרי האתגרים עימם מתמודדים מנהלים בנושא העבודה במודל
היברידי, שתפסה תאוצה בצל משבר נגיף הקורונה. נעניק מגוון כלים פרקטיים
להתמודדות עם אתגרים אלה מתוך העבודה בשטח, לצד מודלים ארגוניים ישימים.
רקע
1. ניתוח וריכוז תובנות עיקריות מהעבודה במודל היברידי בשנת הקורונה, לרבות ניתוח:
אלו צעדים היו נכונים ונבונים?
אלו פחות?
אלו תחומים נוספים / חדשים חשוב להמשיך לטפח בתקופה זו?
2. סקירת מדיניות העבודה במודל היברידי - יתרונות, מורכבות, אתגרים ודגשים, לרבות:
ניתוח האתגרים הפוטנציאליים במודל עבודה זה? איך אפשר למזער אותם?
דוגמאות לכללי אצבע לעבודה אופטימלית במודל היברידי הן בהיבט הצוות והן בהיבט ממשקי העבודה = הפנימיים והחיצוניים.
3. תפקיד המנהל - מה המיומנויות הנדרשות בכדי לנהל ולהתנהל נכון עם העובדים והממשקים כשעובדים במודל היברידי?
מטרות הסדנה
הסדנה מיועדת לכלל המנהלים בארגון.
קהל יעד
ניהול מגוון – חל"ת/ עבודה במשרד/ מודל היברידי
עבודה בקפסולות – ניהול סיכונים
שגרות עבודה, סטטוס וישיבות, בקרות
שינוי קונספט ניהולי – משעות לתפוקות
הגדרת יעדים ומדדים
עמידה ביעדים ותפוקות
שינוי קונספט ניהולי – ניהול מבוסס אמון
מוטיבציה, שביעות רצון וחויית מעסיק גם מרחוק
רחוק מהעין קרוב ללב: איך משמרים עובדים ואת המחויבות הארגונית שלהם?
נושאי הסדנה
תובנות, כלים ומיומנויות למנהלים אשר יסייעו להם להתמודד
בהצלחה עם אתגרי התקופה לרבות הורדת רמת התסכול והשחיקה של העובדים
והמנהלים כאחד.