לרכש חשיבות אסטרטגית בכל ארגון וביצועי מחלקת הרכש נמדדים לא רק על הפחתת עלויות.
ניהול האיכות הוא אחד הכלים החשובים והמשמעותיים לשיפור ביצועים עסקיים, ואף להשגת יתרון תחרותי אסטרטגי. כלי ניהול האיכות כבר אינם נחלתם הבלעדית של אנשי המקצוע בתחום, והם כלי חובה בכל מחלקות החברה, ובייחוד ברכש. מהערכת איכות ספקים שכבר מזמן אינה תלויה רק באיכות המוצרים, עד בניית חוזים מוכווני איכות, וכלה בכלל ניהול ותיעוד תהליכי הרכש ונהליו.
רקע
הקניית כלים שישמשו את המשתתפים בעבודתם היומיומית כאנשי רכש כמו גם לייעול הממשקים מול פונקציות אחרות מוכוונות איכות בארגון ככלל.
מטרת הסדנה
אנשי רכש ולוגיסטיקה, מנהלי פרוייקטים, אנשי פיתוח והנהלה בכיר נושאי הסדנה
קהל יעד
1. הכל על איכות
הגדרת האיכות
מטרות האיכות
שיקולים כלכליים
השגת ייתרון אסטרטגי באמצעות איכות – דוגמאות מעולמות הרכש ושרשרת האספקה