הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
טיפול בתלונות לקוחות – הרצאה Online 03/08/2021

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ג,  03/08/2021 מועד הסדנה
 
כיום הערכת שירות של חברה ע"י הלקוח, לחיוב או לשלילה, יכולה להתפשט בתוך שעות ספורות בקרב אלפי אנשים. טיפול אפקטיבי בלקוח, מניעה ונטרול תלונות ומצבי חוסר שביעות רצון הנן תורות הכרחיות ונלמדות. יש לזכור כי "הלקוח לא תמיד צודק. אבל הלקוח כמעט לעולם לא טועה במאה אחוז "
רקע
 
  • מבוא בנושא שביעות רצון לקוחות
  • מיתוסים ותפיסות שגויות בהתמודדות עם תלונות לקוח
  • עקרונות טיפול בלקוח בגישה פרואקטיבית
תכנים
 
הרצאה Online  בזום בהיקף שעה וחצי
היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל