הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
קורס פיתוח מנהלים - 24 שעות לימוד אקדמיות 24/05/2021

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ב,  24/05/2021 מועד הסדנה
 

אנשי מקצוע ומומחים שמגיעים לתפקיד ניהולי, חייבים להפנים כי מדובר במקצוע אחר, שונה לחלוטין מזה שהכירו, ודורש הכרה, לימוד והפנמה של גישות ומיומנויות חדשות ושונות . עובד שאינו מתאים את עצמו לדרישות החדשות הנחוצות לתפקידו כמנהל, עשוי למצוא את עצמו במצב המתסכל של תפוקות יחסית נמוכות במקביל למאמצים גדולים - פיסיים ונפשיים. כל זאת תחת עומסים מסוגים שאותם לא הכיר.
רקע
 
קורס זה לפיתוח מנהלים נועד לספק כלים ומיומנויות ליצירת alignment של המשאבים העומדים לרשות המנהל ועל יכולתו להשפיע על תפקוד עובדיו תוך ניווטם לכיוון היעדים אותם הוא ומחלקתו אמורים להשיג. וכל זאת במטרה להשפיע על הישגי הארגון כולו. מטרות הקורס
 
אנשי מקצוע ומומחים לרבות מהנדסים, עובדי הייטק, אנשי כספים, אנשי שיווק ומכירות, אנשי משאבי אנוש, אנשי לוגיסטיקה ורכש, אנשי ייצור ותפעול, אנשי אסטרטגיה ופיתוח עסקי . קהל יעד
 
מפגש 1: תפיסת תפקיד המנהל
 
1. הבנת התמונה הניהולית ותפקידי המנהל: ה Role  -  לעומת ה- Job
  • הגדרת אתגרים אישיים, ניהוליים ומקצועיים בעבודת המנהל
  • זיהוי בעלי העניין (פנימיים וחיצוניים) ומיפוי ציפיותיהם
2. הערכת סגנון ניהול אישי והגדרת תחומים לשימור, שיפור ושינוי.
  • המשתתפים יכירו את סגנון הניהול האישי שלהם, ואת מקורות הכח והשפעה (פנימיים וחיצוניים) העומדים לרשותם
3. תפישת אחריות accountability מול אחריות responsibility
  • סקירת יסודות באפקטיביות אישית, ובהנעה עצמית על פי יעדים ועקרונות תיעדוף יעדים אישיים וצוותיים.
מפגש 2: כלים לניהול עובדים וניהול צוות
1.  יסודות בתקשורת בין אישית מנהל / עובד להעברת מסרים מניעים
  • המשתתפים יקבלו בסיס באומנות ההשפעה ובמיומנויות שכנוע
2. הכרת 4 השלבים במיקום עובד / צוות
  • זיהוי המאפיינים וצרכים בארבעת השלבים
  • מהו סגנון הניהול האופטימאליכיצד לנהל בגמישות את המעברים בין השלבים.
3. עקרונות ניהול אופרנטי על בסיס ניטור ומשוב
  • כלים לאבחון בזמן אמת מה קורה עם העובד, איך הוא מתקדם לכיוון היעדים, עם איזה אתגרים ו/או מכשולים הוא מתמודד, היכן הוא מצליח יותר והיכן הוא נכשל, איזו התנהלות כדאי לשמר ואיזו מומלץ לשפר.
  • כיצד משמרים התנהלות נכונה ומקדמת, ומשפרים התנהלות בלתי אפקטיבית.
מפגש 3: כישורי מנהיגות בניהול ויישום בעבודה
המשתתפים ילמדו את המשותף והמבדיל בין מנהיגות לבין ניהול
1. עקרונות מנהיגות בארגון
  • ארבעת הכישורים הנחוצים למנהיגות ארגונית: כיוון ומיקוד, משמעות מעשית ותרגום לפעלים ולעשייה.
  • מעבר מאמינות אישית לניהול מבוסס אמון ומשמעות דוגמה אישית.
2. יסודות בניהול צוות
  • מה ההבדל בין ניהול פרטים לניהול צוותים
  • כלים לטיפוח מוטיבציה והעצמה
3. הוצאה לפועל של יעדים צוותיים וארגוניים
  • צמצום פער הביצוע ( Execution Gap )
  • עקרונות למדידת תהליך התקדמות ליעדים
נושאי הקורס
 
קורס בן 24 שעות לימוד, 3 מפגשים בני 8 שעות לימוד.
24.5, 31.5, 7.6
היקף הקורס
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל