הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
כלים ומיומנויות לבניית תוכנית עבודה אפקטיבית בצל נגיף הקורונה 07/09/2020

קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
 
יום ב,  07/09/2020 מועד הסדנה
 
אומרים כי - `הקורונה היא תקופת מעבר - בין מי שהיינו, לבין מי שאנחנו מסוגלים להיות`.
הגדרת תוכניות העבודה השנה תתמקד גם בחשיבה מאתגרת, בפיתוח כיווני מחשבה יצירתיים -
וניתוח ההזדמנויות שבפתח לניהול הארגון - ביעילות, באפקטיביות ובהצלחה מחודשת לאור ובצל משבר נגיף הקורונה
אין ספק כי הדרך להשגה מוצלחת של מטרות הארגון מחייבת תכנון. תכנית עבודה מוגדרת, המתרגמת את חזון הארגון לפעולות היא אחת הדרכים היעילות ביותר לבנות את מסלול ההצלחה של הארגון.
על התכנית לכלול מטרות-יעדים-משימות, אחראי ביצוע, אחראי בקרה, מדדי אפקטיביות ותוכנית פעולה ליישום. בסדנה נציע כלים ומיומנויות ניהוליות שיסייעו למנהלים להתמודד עם אחת המשימות המורכבות המונחות על שולחן העבודה – הכנת תכנית עבודה שנתית.
רקע
 
להעניק  כלים ומיומנויות – טקטיקה לביצוע נכון של תכנון, ניהול ויישום ת"ע.
נתמקד בשאלות כגון:
•    איך ממצים את התהליך שבמילא מתרחש בארגון לכדי תכנון ויישום כולל של תרחישי צמיחה אפקטיביים, במיקוד לייחודיות ולדגשים שתקופה מאתגרת זו מציבה בפנינו.
•    איך מגדירים ת"ע אשר תעניק לעובדים השראה להתאמץ – ואשר תבוא לידי ביטוי בתוצאות העסקיות של הארגון?
 
 
מטרות הסדנה
 
כלל המנהלים בארגון. קהל יעד
 
• מהם הטעויות הנפוצות כשמגדירים תוכנית עבודה
• עבר-הווה-עתיד –  נלמד מהעבר, נבחן את מצבנו בהווה ונגדיר היכן אנו שואפים להיות בעתיד (יעדים ומטרות 2021). חשיבה זו תעשה מתוך ההבנה של השפעות המשבר: חוזקות, תחומים שנפגעו, התייעלות נדרשת ומינוף הזדמנויות.
• עקרונות מנחים וקווי מסגרת בבניית ת"ע
• תכל"ס - בניית תכנית עבודה אפקטיבית ויישומית הכוללת: פירוט משימות, לו"ז, אחראי ביצוע, אחראי בקרה ומדדי אפקטיביות.
•מתכנית ליישום – איך מתרגמים את ת"ע לשגרה היומיומית בארגון?


כחלק מההכנה לקראת הסדנא יישלח אליכם מודל 3 השלבים להשקעת חשיבה ניהולית ממוקדת לתכנון השנה הקרובה. תוך אבחון המפה הארגונית, הפנימית והסביבתית, זיהוי תחומי התייעלות, והתבוננות בהזדמנויות עסקיות.
המודל כאמור מורכב משלושה שלבים מרכזיים:
•    שלב א’: הווה -- אבחון וניתוח המצב בארגון עם היציאה מהקורונה.
•    שלב ב’: עתיד קרוב -- ניתוח ההזדמנויות העסקיות // השינויים האפשריים.
•    שלב ג’: תהליך היציאה -- בניית תכנית עבודה.
בכל שלב יוצגו שאלות מנחות המסייעות למיקוד ולהגדרת דרכי הפעולה.
בסדנא נפתח, נמקד ונגדיר את דרכי הפעולה - לתכלס = לתכנית עבודה יעילה, אפקטיבית וברת ישום,
שתסייע בהובלת הארגון להצלחה מחודשת לאור ובצל משבר נגיף הקורונה.
תוכנית הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל