הבסיס לכל הצלחה הוא תכנון והערכות מראש. בניית תקציב הרכש היא הבסיס לתכנון ובניית תוכנית עבודה שנתית לרכש ולארגון. למרות שתקציבי הרכש הם בד"כ משמעותיים בהוצאות הארגון, מעטים הארגונים שמנהלים תקציב רכש ומעטים עוד יותר הם אלו שמבקרים ומודדים אותו. בעוד תקציבי המכירות לדוגמא מדודים ומבוקרים, הוצאות הרכש נשארות לעיתים ללא בקרה מתאימה.
האם גם אצלכם אין תקציב רכש שנתי ?
האם גם אצלכם קשה לתקצב כי לא יודעים מה יהיה ?
האם גם אצלכם אין תקציב רכש שיאפשר להיערך מול הספקים ולהשיג הוזלות ?
בהמשך לסדנה ניתן להזמין תהליך מקיף של תוכנית הדרכה והטמעה בארגון בנושא בניית תקציב רכש התוכנית מציעה: הוזלת הוצאות הרכש - מינוף תקציב הרכש להשגת הוזלות ידי תכנון ויציאה לרכש בכמות וזמנים אופטימליים. גמישות עסקית – איך לנתח את תקציב הרכש בצורה שתאפשר לקבל החלטות עסקיות שיאפשרו גידול עסקי מחד ומצד שני ישמרו על מלאים אופטימליים. שיפור רווחיות החברה - לבנות תכנית תקציב שנתית שתאפשר שליטה ניהול ובקרה של ההוצאות של החברה. ייעול תהליכי הרכש – בניית תקציב רכש שיאפשר קביעת סדרי עדיפויות ומיקוד פעילות הרכש מול הספקים והארגון.
רקע
ללמוד איך בונים תקציב רכש ואיך מבקרים אותו במסגרת תכנית עבודה שנתית.
מטרת הסדנה
מנהלים ובכירים ברכש ושרשרת האספקה, מנהלי כספים ותקציבים , מנהלי פרויקטים בפיתוח והנדסה
קהל יעד
איך לבנות תקציב רכש
איך לנתח את הנתונים ולהציגם להנהלה בצורה שתאפשר לקבל החלטות עסקיות