כלים ושיטות לחיבור הרכש והספקים לאסטרטגיה העסקית של הארגון 11/06/2019
קטגוריה:
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
תחום
יום ג,
11/06/2019
מועד הסדנה
נמצאים בתהליכי פיתוח וצמיחה עסקית והספקים לא מצליחים לעמוד בציפיות ?
ההנהלה מצפה מכם להוביל מהלכים של שיפור ברכש ואתם מתקשים להבין מה ואיך ?
נרכשתם ע"י חברה גדולה ואתם צריכים לייצר תכנית פעולה אסטרטגית לרכש ?
מרגישים שהתהליכים הארגוניים לא משתפים מספיק את הרכש והספקים ?
הספקים שלכם לא עומדים בדרישות האיכות ולוחות זמנים ?
רוצים ללמוד איך החברות המובילות מנהלות תהליכים של רכש אסטרטגי ?
סדנה זו תיתן לכם את הכלים והפתרונות לשאלות, לנושאים והדילמות בהם נמצאים רבים ממנהלי הרכש בישראל. הסדנה מבוססת, בין השאר, על ניסיון של 20 שנה בהובלת ושינוי ארגון הרכש בחברה מארגון של עשרות למאות מיליוני דולרים.
רקע
להקנות כלים ושיטות לחיבור הרכש והספקים לאסטרטגיה העסקית של הארגון.
1. בסיס הספקים • בנייה נכונה של בסיס הספקים • פיתוח היחסים "והזוגיות" עם הספקים • שימוש במקורות אספקה ממדינות מתפתחות
• מפגשי הנהלה וספקים
2. פילוסופיה וחזון של הרכש • מהי האסטרטגיה העסקית בה צריך לתמוך הרכש • מהו המבנה הארגוני והסמכויות של ארגון הרכש • אילו שיטות מיקור אפשריות ליישום (מיקור חוץ לדוגמא)
• תכנון ובקרה ברכש
3. מצוינות בביצוע • ניהול ביצועי ספקים – SCORECARDS BALANCED • הערכת והוקרת ספקים • ניהול המלאים – שיטות לזימון מלאי • ניהול איכות ספקים ושיפור מתמיד
• זמני אספקה וגמישות עסקית
4. שיטות ותהליכי עבודה • מחשוב תהליכי הרכש והתקשורת עם הספקים • שימוש ברכש ומכרזים מכוונים • תהליכי מיקור מוצרים חדשים • תהליכי התקשרות חוזית