הקונצרט הארגוני - תקשורת אפקטיבית בתוך צוותים ובין ממשקים בארגון 21/01/2020
קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות רכש, לוגיסטיקה, תפעול מיומנויות ניהול
תחום
יום ג,
21/01/2020
מועד הסדנה
אין עוררין כי שת"פ בתוך צוותים ובין ממשקים חיוני להצלחת הארגון. על אף שנושא זה נראה לכאורה כברור ונכון, ארגונים רבים לוקים ברמות שונות של אי שת"פ בין עובדים, אשר בא לידי ביטוי, באווירה עכורה, באי-למידה ארגונית, המצאת הגלגל כל פעם מחדש ועוד. פעמים רבות חוסר שת"פ בארגון מתבטא גם בביצועים העסקיים של הארגון.
רקע
להעניק כלים ומיומנויות לכל משתתף שיסייעו:
להגביר את רמת שת"פ בתוך הצוותים והממשקים (בטווח הקצר)
להשרות אווירת עבודה חיובית מלאת מרץ בארגון תוך תרבות של שיתוף והדדיות (בטווח הארוך).
מודל לתקשורת ארגונית בין אישית, פורמלית וא-פורמלית.
מודל לניהול אפקטיבי של קונפליקטים
משתתפי הסדנה יקבלו כלים ומיומנויות להגביר את רמת השת"פ בארגון לרבות סימולציות, כלים וטיפים ניהוליים פרקטיים ליישום
מטרות הסדנה
כלל המנהלים בארגון
קהל יעד
מאפייני ארגון שמתקיים בו שתוף פעולה בתוך צוותים ובין ממשקים והמשמעויות של מאפיינים אלה.
מאפייני ארגון שמתקיים בו רמה גבוהה של אי שתוף פעולה והמשמעויות של מאפיינים אלה.
מאפייני שת"פ אפקטיבי וצוותים מצטיינים לרבות פרדוקס עמידה ביעדים אל מול שת"פ, תחושת שאננות והשפעתם על הארגון. זיהוי תחומים / ממשקים לא אפקטיביים ואירועים בהם באה לידי ביטוי אי שתוף פעולה
רעיונות ודרכים להגברת שתוף הפעולה בתוך צוותים ובין ממשקים תוך העלאת
פתרונות לקביעת דרכי עבודה חדשות ומעשיות אשר יוטמעו בארגון.
מודל לתקשורת ארגונית בין אישית, פורמלית וא-פורמלית.