אין כמעט מנהל, אפילו בארגונים הנחשבים ללא עסקיים בהגדרתם, שאין לו קשר עם גורם כלשהו מעבר לים. על כן נדרשים המנהלים לרמה טובה באנגלית על מנת להבין ולהביע את עצמם בצורה ברורה ונכונה מול אנשי העסקים מחו"ל.
רקע
קורס זה נועד לתת כלים למשתתפים, לרענן או לשפר אותם על מנת שיוכלו לעשות עסקים באנגלית. הקורס יתקיים כולו בשפה האנגלית עם מרצה בעל ניסיון עסקי
מטרות הקורס
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש ומנהלי פרויקטים.
קהל יעד
מפגש מס` 1. השתתפות בישיבות – – להציג את עצמך ולהציג קולגות, SMALL TALK, הכנה לקראת ישיבה, תפקידו של היו"ר, סדר היום, ניתוח ישיבה רב-תרבותית, תרבות עסקית בינלאומית, שפת הישיבה ומונחים, העלאת הצעות, קבלה ודחייה של הצעות, הבעת הסכמה, הסתייגות והתנגדות ועוד. תרגול ישיבה.
מפגש מס` 2. ניהול משא ומתן – שפת המשא ומתן, 1st & 2nd Conditionals, לברר את כוונות הצד השני, לבדוק הבנת ההצעה המוגשת, תשובות דיפלומטיות. תרגול במשא ומתן.
מפגש מס` 3. העברת מצגת באנגלית – מבנה קלאסי של מצגת פורמאלית, הקדמה, העברת גוף המצגת, חיבור בין החלקים, עזרים ויזואליים, הצגת נתונים ותיאור מגמות, סיכום. תרגול מצגת.
מפגש מס` 4. כתיבת מיילים ושיחות טלפון עסקיות– ביטויים נפוצים בכתיבת מיילים עסקיים, מיילים פורמאליים ולא פורמאליים, בקשה לקבלת הצעה (RFQ), כתיבת הצעה, גביית תשלום בפיגור, תלונות (להגיש ולטפל בתלונה שהתקבלה), ארגון כנס, ארגון פגישות בחו"ל.
תוכנית הקורס
קורס בן 4 מפגשים בני 4 שעות לימוד אקדמיות ( סה"כ 16 שעות לימוד) - בימי ג` 14.5, 21.5, 28.5, 4.6