עולם שרשרת האספקה הגלובאלי נעשה "מופרע", תנודתי ותחרותי יותר מתמיד. עולם הדיגיטל שינה ומשנה מודלים עסקיים מסורתיים, הקרבה ללקוח הפכה לממשית והקושי הקיים לחזות כמה לייצר ומתי הפך לסוגיה עיקרית בניהול שרשרת האספקה. מתכנן הביקוש יודע היטב שאם התחזית תצא גבוהה מהביקוש בפועל אז ייווצר מלאי שאינו נדרש, ואם נמוכה נחווה מצב של אובדן מכירות ופגיעה במוניטין. הסדנה מציעה למשתתפים שילוב של כלים ניהוליים והנדסיים, איכותניים וכמותיים, לקבלת החלטות בנוגע לקביעת הביקוש העתידי תוך כדי שימוש בזרמי ביקוש רבים ותרגומם לכדי מספר אחד המהווה "קונצנזוס" ארגוני לתכנון הייצור והפצתו ללקוח. הסדנה תכלול דוגמאות מציאותיות (מפרויקטים מעשיים) ודיונים פתוחים.