קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות מיומנויות ניהול ניהול פיננסי
תחום
יום ד,
10/04/2019
מועד הסדנה
ארגונים עובדים כיום בסביבה תחרותית מורכבת ומאתגרת. מציאות זו, שהולכת ומתעצמת, מחייבת להתמקד בלקוחות הקיימים ובניהול סיכוני אשראי באופן מתמיד משלב שיווק המוצר/השירות לרבות כלל תהליכי בקרת האשראי, החיוב והגבייה במטרה לצמצם הפסדים מלקוחות שלא משלמים, להגדיל רווחיות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ולאפשר הישרדות וצמיחה של הארגון.
רקע
ללמוד איך למנוע בעיות גבייה מלכתחילה.
ללמוד איך להתנהל ברמת הארגון וברמת הפרט בנושא הגבייה.
ללמוד מהם השלבים ליצירת שיחת גביה אפקטיבית ושלא תגרום לכם להתכווץ בבטן.
ללמוד איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות שלא משלמים.
ללמוד איך להפוך את הגבייה כמנוף למכירה נוספת.
מטרות הסדנה
בעלי עסקים ומקבלי החלטות, מנהלים בעסקים ובמפעלים, מנהלי מכירות ושיווק, מנהלי כספים, מנהלי חשבונות, מנהלי אשראי, עובדים בגבייה במחלקות הכספים ובעלי עניין אחרים בתחום.