עובדי האחזקה הינם חוליה בשרשרת התהליך. עבודת אנשי האחזקה משפיעה באופן ישיר על איכות המוצר ויעילות ייצורו.
השפעתם נובעת מאיכות הביצוע של עבודת האחזקה, החומרים בהם משתמשים ואיכות החזרת הפריט בתום הטיפול לשימושו השוטף. עליהם לעמוד בדרישות האיכות של הארגון ולהתנהל עפ"י ערכיו ומדיניותו.
להשגת איכות גבוהה בתחום האחזקה, העובדים נדרשים להכיר את אחריותם לאיכות ולהבין את אופן השפעתם עליה. מדידת השפעה זו והצבת יעדים לגביה, יאפשרו ניהול נכון של השיפור בה.
רקע
להקנות כלים ושיטות להגדרת האיכות בתהליכי האחזקה, בניית מדדים עבורם וניהול התהליכים לשיפורם.
מטרות הסדנה
הסדנה מיועדת למנהלים ועובדי אחזקה אשר מעוניינים לשפר את איכות עבודת האחזקה.
קהל יעד
הענקת כלים ושיטות לעובדי האחזקה המסייעים להבטחת עמידתם ברמת האיכות הנדרשת מהם.
יצירת בהירות לגבי מידת השפעתם על רמת האיכות ללקוח.
העברת ידע בנושא איכות אל עובדי האחזקה
הכרת כלים ועזרים לאיתור נקודות קריטיות בניהול האיכות בתהליכי האחזקה ולהגדרת המדדים בהם.
למידה מתוך תרגול של הכלים הנלמדים.
הכשרת המשתתפים לביצוע עצמאי של התהליכים הנלמדים.
תפוקות
ביאור מונחים: איכות המוצר, ערך ללקוח, אחריות וסמכות לאיכות, איכות בעבודת האחזקה, מדדי איכות, תובנות ולמידה ממצאי המדידה, דרישות רגולציה לאחזקה.
אחריות לאיכות של המעורבים בתהליך: מנהל האחזקה, עובדי האחזקה, קבלני משנה.
כלים ושיטות למיפוי הסיכונים לאיכות בפעולות האחזקה וניהולם.