קטגוריה:
טכנולוגיה שיווק, מכירות ושירות מיומנויות ניהול ניהול פיננסי ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
מועד הסדנה
דיבור בפני קהל גדול או קטן; בכנס או בדיון, בפני ממונים, עמיתים, כפיפים, לקוחות או ספקים, העברת מידע, הצגת רעיון, שכנוע והשגת הסכמה, כל אלה הינם צרכים יומיומיים של נושאי תפקידים רבים. הניסיון מלמד שיכולת להציג לפני קהל אינה מיומנות מולדת אלא מיומנות שניתן לשפר כך שתתרום תרומה משמעותית לאפקטיביות שלהם המילוי תפקידם.
רקע
להקנות כלים לתכנון ולביצוע פרזנטציות ממוקדות ואפקטיביות בהקשרים של: העברת מידע, הסבר ושכנוע.
המיומנויות הנרכשות מתייחסות ליצירת עניין, לרטוריקה ולמבנה ההצגה. כמו כן ירכשו הלומדים כלים הנוגעים לשפת הגוף ותדמית ולשימוש אפקטיבי במצגות ממוחשבת ועיצובן.
מטרות הסדנה
מנהלים במטה ובקו
בעלי תפקידים בשיווק
מנהלי פרויקטים, אנשי טכנולוגיה
בעלי תפקידים המציגים נושא במסגרת דיונים או בכל מסגרת אחרת