הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
מיומנויות ניהול לראשי צוותים 15/06/2022

קטגוריה: מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ד,  15/06/2022 מועד הסדנה
 

לעיתים קרובות מסתבר כי לא די ביכולות מקצועיות על מנת להוביל קבוצת אנשים. ניהול הוא מקצוע לכל דבר ועניין. מנהל צוות צריך להתמקד במינוף המשאבים העומדים לרשותו, תוך ניווטם לכיוון היעדים אותם הוא ומחלקתו אמורים להשיג.                                         

רקע
 

·     להטמיע במשתתפים גישה ניהולית/מנהיגותית באמצעות שינוי תפיסה באשר למשמעות תפקידם.

·       להסב את תפיסת האחריות של המשתתפים לכיוון ניהול ממוקד תוצאות במקום ניהול ממוקד יישום.

·       להקנות למשתתפים הבנה בסיסית במרכיבי הניהול האופרנטי - הבנת האינטראקציה בצוות וגורמי הנעה אישיים וצוותיים.

·       למקד את המשתתפים בכישורי מנהיגות, קונקרטית לעבודתם.

·       ללמד את המשתתפים מיומנויות ניהול רלוונטיות להנעת עובדים בזמן נתון.

·       להקנות למשתתפים כלים מעשיים לזיהוי מצב העובד ו/או הצוות ולניהול בהתאם

·   לספק למשתתפים כלים יישומיים להפעלת עובדים בצורה אפקטיבית.

·     לתרגל את המשתתפים במיומנויות תקשורת רלוונטיות לעבודתם.

·       לאמן את המשתתפים בשימוש בכלים ובמיומנויות שנרכשו.

מטרות הסדנה
 
ראשי צוותים בתעשיה. קהל יעד
 

לקיחת אחריות -Responsibility לעומת Accountability
1. הבנת המונח "אחריות"
2. מעגלי מיקוד (פנימי וחיצוני) פורמאליים ואמיתיים.
3. פרואקטיביות בניהול

4 כישורי הובלה בניהול וביטויים המעשי בעבודה

1. כיוון ומיקוד.
2. משמעות מעשית.
3. אמינות והעצמה.
4. דוגמה אישית.

תפיסת תפקיד המנהל
1.     תיאום ציפיות מהתפקיד
2.     מקורות כוח והשפעה
3.     גיבוש תפיסת התפקיד
4.    הציפיות של בעלי עניין שונים

עקרונות הניהול האופרנטי
- עקרונות בניהול אנשים על בסיס: ניטור ומשוב

ניהול על פי יעדים
1. עקרונות בהצבת יעדים, אישיים ולצוות.
2. אבחנה בין יעדים חשובים ויעדי על ותיעדוף מושכל
3. תרגום יעדים לפעילויות מעשיות.
4. אמצעי מדידה וניטור של התקדמות ליעדי הצוות והפרט
5. דילמות, אתגרים וקשיים בהצבת יעדים

תקשורת בין אישית מנהל-עובד
1. יסודות בתקשורת בין אישית ייעודית מבוססת אמון.
2. דינמיקה בתהליכי תקשורת.
3. יסודות באומנות ההשפעה ומיומנויות שכנוע.
4. העמקה באלמנטים של ניטור ומשוב שנלמדו קודם: חשיבות המשוב, עיתוי משוב, מקורות מידע, סיכום שיחת משוב.

הנעה, העצמה ומוטיבציה
1. גורמי מוטיבציה וחשיבות צורכי עובדים.                                                         
2. יסודות בהנעת עובדים
3. גישת win-win בהנעת עובד

נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל