המשאב האנושי הטכנולוגי הינו גורם קריטי להצלחת חברות רבות, המבססות את יתרונן התחרותי בעיקר על חדשנות טכנולוגית. אלא, שבחדשנות טכנולוגית כשלעצמה אין די בכדי להצליח בשוק, עליה להיות מחוברת היטב לצרכי הלקוח ולהזדמנות השיווקית. רבים מאנשי הטכנולוגיה, מקצוענים בתחומם, אך חסרים ידע שיווקי מקצועי שהנו הכרחי עבור חלקם בתהליכי הפיתוח והבאת המוצר לשוק על פי דרישות הלקוח. חוסר בידע שיווקי מקשה על הבנת צורכי הלקוח והתאמת המוצר והשירותים הנלווים לנדרש בשוק, מרים חסמים בממשקי המחלקות הטכניות והעסקיות ומקשה על פיתוח אוריינטציה שיווקית ארגונית כוללת, הקשורה ישירות לביצועים העסקיים של הארגון.
רקע
1.הקניית ידע מקצועי בסיסי בשיווק מוצרים ושירותים טכנולוגיים.
2.פיתוח ראייה שיווקית אצל בעלי תפקידים טכנולוגיים.
3.שיפור הממשקים בין עובדים ומחלקות טכניות ועסקיות.
4. שיפור היכולת לתמוך בתהליכים וביעדים העסקיים של החברה
מטרות הסדנה
עובדים ומנהלים, בתפקידים טכנולוגיים, מתחומי המחקר והפיתוח, ההנדסה, התפעול, התמיכה הטכנית והשירות, המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחומי השיווק. בנוסף, אנשי טכנולוגיה, ללא רקע שיווקי פורמאלי קודם, העשויים לעבור בעתיד לתפקידים שיווקיים, או שעברו אליהם לאחרונה, ימצאו גם הם עניין ותועלת מקצועית ואישית רבה בסדנא שתסייע בשינויי הקריירה.