בעולם בו הטקסט הופך קצר יותר, פשוט יותר ואישי יותר אנחנו צריכים לאמץ לעצמנו כללי כתיבה חדשים ועל הדרך לשכוח את כללי הכתיבה שלמדנו בבית הספר או באוניברסיטה.
לכתיבה שיווקית יש שתי מטרות עיקריות: לגרום לאנשים לקרוא את מה שכתבנו ולהניע אותם לפעולה.
רקע
בסדנה זו נלמד ונתרגל כלים וטיפים לכתיבה שיווקית ברוח המדיות הדיגיטליות והחברתיות. נלמד לכתוב קצר ובגובה העיניים. נוסיף נימה אישית, נניע אנשים לפעולה ונגרום להם לשתף.
מטרות הסדנה
אנשי שיווק ומכירות, מנהלי רכש, קניינים, דרג ניהולי ומגוון תפקידים אחרים בארגון המעונינים לשדרג את הכתיבה השיווקית שלהם
קהל יעד
·נכיר תבניות תוכן מובנות לכתיבה שיווקית
·נלמד להפוך פסקאות למשפטים בודדים
·נבחן סוגים שונים של כתיבה שיווקית ונקבל השראה
·נלמד סוגים שונים של כתיבה - החל מכתיבת דפי נחיתה, כתיבה למדיות החברתיות ועד לכתיבה באתר האינטרנט