קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
יום ג,
13/06/2017
מועד הסדנה
ערוצי שיווק איכותיים הנם הגורם הקריטי ביותר הנדרש להצלחה בינלאומית. ביצועיה של כל חברה המוכרת את מוצריה בחו"ל תלויים לא רק במוצר, אלא במיוחד ביכולתם של מנהליה להקים ולהניע את ערוצי השיווק בצורה מקצועית. אלא, שניהול ערוצי השיווק הבינלאומיים אינה מלאכה פשוטה ורבות החברות הישראליות שמתקשות בה וביצועיהן אינם מספקים. ידע מקצועי בתחום ניהול ערוצי השיווק הבינלאומיים יסיע למנהלים העוסקים בכך לשפר את אפקטיביות ויעילות הערוצים ומכאן את ביצועי החברה בשווקים הבינלאומיים.
רקע
1. הקניית תפיסה ניהולית כוללת לפיתוח ערוצי שיווק בינלאומיים.
2. דיון בשיטות להקמת ערוצי שיווק בסביבה בינלאומית תחרותית.
3. אספקת כלים פרקטיים להנעת ערוצים הבינלאומיים לביצועים משופרים.
4. זיהוי, ניתוח ופתרון אתגרים בניהול ערוצי שיווק בינלאומיים.
מטרות הסדנה
מנהלים מתחומי המכירות, השיווק, הפיתוח העסקי והתמיכה הטכנית של חברות הפועלות, או מעוניינות לפעול, בשווקים הבינלאומיים וכל מי שבא במגע עם מפיצים, סוכנים וגורמים אחרים בערוצי השיווק הבינלאומיים.