רכש מדיה דיגיטלית ונוכחות ברשת האינטרנט הפך להיות אחד מערוצי השיווק המרכזיים והצורך הארגוני להיות נוכח באותם מקומות, עולה באופן מתמיד. מרבית אגפי השיווק לא הכילו באופן מלא את תחום הדיגיטל בתוכם וחלק ניכר מפעילות זו מופעל באמצעות חברות חיצוניות אשר מספקות שירותי דיגיטל ומהוות את מוקד הידע והכוח. נכון להיום קיים חוסר איזון בידע, מה שמשאיר את הכוח בידי הספקים ואת הלקוחות (אגפי השיווק בחברות ) משאיר במצב של חוסר יכולת להעריך את השירות שהם מקבלים מאותם ספקים וכתוצאה מכך חוסר יכולת להגדיר יעדים לספק ולמקסם את התוצר שמקבלים עבור תקציב הפרסום.
רקע
מטרות הסדנה הן הכרות עם השפה הדיגיטלית, הכרת המדדים ואפשרויות הפעולה השונות ועל ידי כך שיפור משמעותי של הבנת תחום רכש המדיה והיכולת להעריך נכונה את פעילות הספקים.
מטרות הסדנה
מנהלי ואנשי רכש, מנהלי פרויקטים, מנהלי קב"מ מדיה דיגיטלי, מנהלי שיווק, מנהלים בכירים המעוניינים בתחום.
קהל יעד
נושאי הסדנה 1. הכרת שפת השיווק הדיגיטלי מושגי יסוד, KPIs, הכרת עקרונות המדידה ושיטות האופטימיזציה. הבנת השפה ושליטה במושגי היסוד. 2. הכרת ערוצי השיווק הדיגיטלי (גוגל, יוטיוב, פייסבוק ועוד) איפה מפרסמים, אילו מטרות אמור כל ערוץ שיווק להשיג, איך מודדים הצלחה בכל אחד מאותם קמפיינים. 3. תכנון תקציב וייעול תקציבי דגש על הערך המוסף שהרכש יכול להביא לחברה מנקודת המבט של חיסכון בעלויות וייעול הוצאות תקציב הפרסום. טיפים על התנהלות נכונה מול ספקי שירות חיצוניים בהתאם לניתוח כלל פעילות הדיגיטל של החברה.