קטגוריה:
הדרכה שיווק, מכירות ושירות מיומנויות ניהול
תחום
יום ג,
12/04/2016
מועד הסדנה
אומנות מכירת הפתרונות ללקוח הוא החלק החשוב ביותר בעבודתם של אנשי המכירות. אומנות מכירת פתרונות בניגוד למכירת מוצר או שירות, מחייבת התייחסות מקיפה ללקוח טרם המכירה לו – החל מלימוד צרכיו וציפיותיו, דרך "תפירת" פתרונות מתאימים בהתאם לצרכי הלקוח וכלה- בטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות מוצלחת. מכירה מתרחשת בכל סיטואציה אישית – עסקית – חברתית. שליטה בגורמים קריטיים הקובעים את תוצאות המכירה היא אחד המפתחות המרכזיים להצלחתה, ועל כך בסדנת אימון זו.
רקע
מטרות הסדנה 1. שיפור מיומנויות מקצועית ב"אומנות מכירת הפתרונות". 2. יישום טכניקות מתקדמות למכירת פתרונות מתקדמים . 3. זיהוי ופיתוח סגנון אישי ומיומנויות אישיות ויישומיות בניהול מכירה מול טיפוסים שונים של לקוחות . 4. תרגולCASE STUDY – של סיטואציות מכירה מול לקוחות שונים .
מטרות הסדנה
מנכ"לים, מנהלי שיווק, , מנהלי ונותני שירות, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי פיתוח עסקי ומנהלים אשר מעוניינים להרחיב את בסיס הידע שלהם בתחום.
קהל יעד
בין תכני הסדנה · מאפייני אופי הנדרשים מאנשי המכירות · דרכי ההכנה והתארגנות לקראת המכירה · "מודיעין עסקי" וניתח שוק המתחרים · דרכי יצירת קשר עם הלקוח · זיהוי אופי הלקוח והתאמת הפתרונות ההולמים את צרכיו · הכנת "עזרי מכירה" מתאימים- אמצעים , "תסריטי מכירה" · תהליך הצגת הפתרונות ללקוח · קביעת יעדים והצבת "קווים אדומים" במכירה ללקוח · תקשורת בין-אישית ו"שפת גוף " · המכירה עצמה – הצגת הפתרונות הייחודיים · תהליכי שכנוע ושינוי עמדות · טכניקות וטקטיקות אפקטיביות לשכנוע · טכניקות פסיכולוגויות ותפיסות מתקדמות במו"מ · טכניקות לסגירת עסקאות · טקטיקות לזיהוי סוג ההתנגדות ( אמיתית , מדומה) ודרכי הטיפול