קטגוריה:
הדרכה רכש, לוגיסטיקה, תפעול מיומנויות ניהול
תחום
יום ד,
18/11/2020
מועד הסדנה
ארגונים רבים מאמצים את שיטת העברת האחריות לאיכות למבצעי הפעולות. בכדי להשיג את מקסימום האפקטיביות בשיטה זו, נדרשת בהירות לגבי משמעותה של אחריות זו והשלכותיה על איכות המוצר הסופי. הסדנה מסייעת למנהל המחסן ועובדיו בהבנת הקשר שבין עשייתם השוטפת ורמת האיכות הסופית ובניהול הנקודות הקריטיות להבטחתה.
רקע
•רתימת עובדי המחסן לתחום האיכות.
•יצירת בהירות לגבי מידת השפעתם על רמת האיכות ללקוח. •העברת ידע בנושא איכות אל עובדי המחסן.
•הכרת כלים ועזרים לאיתור נקודות קריטיות בניהול האיכות במחסנים
•למידה מתוך תרגול של הכלים הנ"ל
•הכשרת המשתתפים לביצוע עצמאי של תהליכים אלו.
מטרות הסדנה
מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי מחסנים ועובדיהם בעלי אחריות לאיכות ומעוניינים לשפר את תרומתם לאיכות הכוללת בארגון.
קהל יעד
• ביאור מונחים: איכות המוצר, ערך ללקוח, אחריות וסמכות לאיכות, •זרימת תהליך, איכות באחסון, בפריקה, הטענה ובשינוע, זרימת תהליך, דרישות רגולציה.
•איפה אני משפיע? - מיפוי ביחד עם המודרכים
•בקרות, מדידה, שגרות ובחינת האפקטיביות
•ניתוח גורם תוצאה (תלונות לקוחות, שביעות רצון ממשקים, ממצאי איכות)
•למידה והפקת לקחים. **לעוסקים בתחום המזון- התייחסות לנושא בטיחות המזון ללקוח.