טיפול בלקוחות פנימיים וחיצוניים ,הוא פועל יוצא של חזון הארגון ותרבותו הפנימית. היחיד אשר קובע תמיד את איכות השירות הוא הלקוח. הערכת השירות ורמתו נקבעים רק על ידי הלקוח. לעיתים הערכה זאת נקבעת, לחיוב או לשלילה, ע"י חוויה חד-פעמית. יש לזכור כי "הלקוח לא תמיד צודק. אבל הלקוח כמעט לעולם לא טועה במאה אחוז "
רקע
· הבנת עולם השירות. · משוב הלקוח כהזדמנות עסקית. · גישה וכלים לטיפול במשובים שליליים. · שינוי גישה בהתייחסות ללקוחות. · מרכיבים בטיפוח שביעות רצון לקוח · מניעת מצבי חוסר שביעות רצון · טיפול בלקוח הזועם.
מטרות הסדנה
מנהלים ואנשי שירות לקוחות, נותני שירות במגוון תפקידים.
קהל יעד
· שירות כמוצר לא מוחשי. · מרכיבי השירות. · כישורים ותכונות נותן השירות. · שרות פנים וחוץ ארגו ני. · ואם הלקוח "בקריזה"?איך תנהג. · המפתחות לטיפול מעולה וקבלת WOW. · עשה ואל תעשה בטיפול בלקוחות. · הטיפול בלקוח הזועם. · מרכיבי שירות אפקטיבי. · מינוף לקוחות ושימורם באמצעות שירות. · אסרטיביות בשירות פנים וחוץ. · גישות לקבלת הסכמה וסירוב. · חיזוק הקשר עם הלקוח.