בשנת 2004 פרצה רשת הפייסבוק לחיינו ושינתה את העולם. מאז, הצטרפו אליה עוד רשתות חברתיות נוספות כמו: לינדקאין, טוויטר, גוגל+, אינסטגרם, פינטרסט, סיקרט ועוד.
היום, עשר שנים אחרי, קשה לנו לדמיין את העולם העסקי והפרטי ללא רשתות חברתיות. ובכל זאת, לפעמים ההרגשה היא שמרוב עצים לא רואים את היער. במיוחד אם נוסיף לכך את העובדה שהזמן שלנו מוגבל ואין לנו אפשרות להיות נוכחים בכל הרשתות החברתיות יחד. אז מה עושים? איך מחליטים איפה להשקיע את המשאבים שלנו? ובעיקר, איך יודעים איזה סוגים של מידע קיים בכל אחת מהרשתות?
רקע
בסדנא זו נכיר לעומק את הרשתות החברתיות השונות, נבחן את השוני והיחודיות של כל אחת מהן, נלמד איפה צריך להיות נוכח פחות (או יותר) והכי חשוב, נדע איזה מידע אפשר להשיג בכל אחת מהן.
מטרות הסדנה
אנשי שיווק ומכירות, מנהלי רכש, קניינים, דרג ניהולי ומגוון תפקידים אחרים בארגון המעונינים לאתר מידע עסקי באמצעות הרשתות החברתיות
קהל יעד
· היכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות השונות פייסבוק o לינקדאין o גוגל+ o פינטרסט o טוויטר o ועוד · בניית פרופיל עסקי בכל אחת מהרשתות o שימת דגש על המידע הרלבנטי לכל רשת חברתית · הקמת עמוד עסקי בפייסבוק, בלינקדאין ובגוגל + · היכרות מעמיקה עם ממשקי החיפוש ברשתות כדי לאתר מידע עסקי · שמירה על הפרטיות ברשתות השונות