שליטת החברה במגוון סוגים של מידע כגון מידע עסקי, טכנולוגי ומדעי מקנה לה יתרון תחרותי החיוני לקיומה ולהצלחתה ומספקת ערך מוסף למוצריה ולשירותיה.
סדנה זו סוקרת את מגוון השיטות והכלים החדשניים ביותר לחיפוש מידע באמצעותם ניתן לשפר באופן ניכר את תוצאות החיפוש ולחסוך זמן יקר.
רקע
הקניית כלים שימושיים לאיתור מידע בצורה יעילה ומדויקת במגוון תחומים, הכוללים גם את התחום הרפואי, המדעי והטכנולוגי. הסדנא כוללת חידושים והתפתחויות בתחום, מגמות ומענה לשאלות ספציפיות.
מטרות הסדנה
מנהלי רכש וקניינים, מהנדסים וטכנולוגים, דרג ניהולי ומגוון תפקידים אחרים בארגון המעונינים לרכוש ידע וכלים לאיתור מידע באינטרנט באופן יעיל יותר ומהיר יותר.
קהל יעד
· איתור מילות מפתח ובניית שאילתת חיפוש מתקדמת הכרת כלים כגון מילונים מקוונים, תזאורוס ועוד כדי למצוא מגוון של מילים נרדפות על מנת לערוך חיפוש רחב יותר. · היכרות מעמיקה עם כלי גוגל לחיפוש מתקדם הכרות עם כל האפשרויות שגוגל מספק לנו כדי לצמצם את תוצאות החיפוש אך יחד עם זאת לקבל תוצאות רלבנטיות ואיכותיות יותר. · איתור מידע רפואי, מדעי וטכנולוגי באמצעות מנועי חיפוש ופורטלים יעודיים · היכרות עם מנועי חיפוש לאיתור מידע אקדמי · כלי ווב 2.0 ורשתות חברתיות כמקור מידע לאיתור מומחים בחלק זה של הסדנא נכיר רשתות חברתיות שונות ככלי לניטור מובילי דעה ומומחים בתחומים שונים · בניית התראות מקוונות על מנת להישאר מעודכנים בתחום העניין הרלבנטי