לאור הצורך לתקשר, בעיקר להתכתב, באופן מקצועי עם ספקים בחו"ל, על הדואר האלקטרוני של אנשי מחלקות הרכש להיות ברור, מדויק מבחינת הדקדוק ואוצר המילים, תוך שימוש בביטויים נפוצים אשר שומרים על תקשורת תרבותית מול גורמי החוץ. על כן, סדנה זו משלבת כתיבת מיילים שמהווים את ליבת תפקידו של מנהל הרכש, עם ניחוח של תרבות עסקית בינלאומית.
רקע
שיפור התקשורת העסקית והמקצועית של המשתתפים עם גורמי חוץ – ספקים, מפיצים, נציגים וכו`.
מטרות הסדנה
מנהלי רכש חו"ל, עובדי מחלקת הרכש, מנהלים ועובדי סחר חוץ ולוגיסטיקה.
קהל יעד
· עקרונות הכתיבה העסקית · פורמט של מכתב עסקי · כללים למיילים עסקיים · ביטויים נפוצים במיילים · מיילים פורמאליים ולא פורמאליים · בקשה לקבלת הצעת מחיר - RFQ · כתיבת תלונה לספק · מיילים לשינוע ולוגיסטיקה · זיהוי מייל תרמית מחו"ל · תרבות בינלאומית במיילים עם חו"ל