גישת " ניהול קשרי לקוחות" הנה אומנות ניהולית הדוגלת בטיפוח מערכות יחסים ארוכות–טווח עם הלקוחות תוך הבנת צורכיהם והיענות מקסימאלית לציפיותיהם , עם פגיעה מינימאלית ברווחיות החברה. גישה ייחודית זאת לחברי הנהלה , ועובדיהם תחדד את חושיהם העסקיים והשירותיים ותאפשר שדרוג איכות השירות ללקוח ומקסום הרווח מהם.
רקע
1. לימוד הגישה החדשה ומידת חשיבותה לדרך עבודתם של העוסקים ב"ניהול קשרי לקוחות" . 2. להקנות ידע מקצועי ויישומי לשימוש מיידי בכלי הגישה.
מטרות הסדנה
מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי פיתוח עסקי
קהל יעד
מאפייני "גישת ניהול קשרי הלקוחות " - C.R.M ודרכי יישומה בשטח
פילוח הלקוחות וזיהוי "נתח לקוח " ומידת רווחיותו.
"מנהלי לקוח"- מידת חשיבותם ללקוחות, ורמת הציפיות מהם
"מודיעין עסקי"- דרכי שימוש , איסוף המידע ובניית מערך "משת"פים"
ניתוח סביבה עסקית וזיהוי הזדמנויות ל"שימור לקוח" יעיל
תדמית פנימית – מה הלקוחות חושבים עלינו ???
ניהול מו"מ מול לקוחות
"סיעור מוחות" לפיתוח מיזמי שירות לקוחות – כגון CUSTOMER FILE