הסדנה נועדה להכשיר אנשים הפועלים בחברה המוכרת לארגונים כיצד עליהם לפעול בכדי למכסם את יכולת המכירות ולהצליח לאורך זמן.
רקע
ללמד את אנשי המכירות ושאר האנשים השותפים בתהליך המכירה: - ליצור קשר נכון עם הלקוח - למכור ללקוח פתרונות המתאימים לצרכיו - לתקשר נכון עם הלקוח - להצליח בביצוע המכירות ולמכור שוב ושוב
מטרות הסדנה
מנכ"לים, מנהלי מכירות ואנשי מכירות, מנהלי פרויקטים, מנהלי שירות, מנהלי Pre-Sale, ואנשים העובדים מול לקוחות ארגוניים
קהל יעד
- יצירת הקשר עם הלקוח - כיצד להבין את צרכי הלקוח הארגוני – לחשוב ולדבר לקוח - כיצד לשלוט בתהליך המכירה - כיצד לתכנן מצגת ללקוח - טיפים של עשה ואל תעשה - שירותיות וחשיבותה בתהליך המכירה - כיצד נצליח לאורך זמן בתהליכי המכירה