אין זה חדש שהמציאות השיווקית השתנתה. הלקוחות נאמנים היום פחות מאי פעם למרות כל מאמצינו. הלקוחות שלנו אוהבים חידושים ומאמצים אותם מהר, מתחרים חדשים שצצים כל הזמן מספקים להם אותם ולוקחים לנו את השוק. הטווח הקצר הפך להיות מרכזי באסטרטגיות שלנו כי אם ניכשל בטווח הקצר ... הטווח הארוך לא יגיע. האינטרנט והמדיה החברתית מציעים לנו מגוון אדיר של כלים חדשים - אבל איזה מתוכם יעבדו בשבילנו? והמותגים - מה קורה איתם? הם מתחזקים? הם נחלשים? הרבה אי ודאות וסדנה אחת שתעשה סדר ותיתן כלים חדשים להתמודד עם המציאות החדשה.
רקע
הסדנה תספק למשתתפים מענה על השאלות הקריטיות ביותר בשיווק היום וכלים מעשיים וניתנים ליישום מידי: · יצירת בידול לחברה · בחירת האמצעים השיווקיים המתאימים והאפקטיביים · הדרכים השיטתיות ליצור הצלחות שיווקיות · בניה של מותגים עוצמתיים
· איך יוצרים בידול לחברה באמצעות 10 שאלות מפתח? · שיטת הכפפה: איך מפסיקים "לירות לכל הכיוונים" (בעיקר באינטרנט) ומתאימים לחברה את המודל השיווקי האפקטיבי ביותר עבורה? · איך יוצרים גלים של ביקוש והצלחות שיווקיות בטווח הקצר? · איך בונים מותגים שלקוחות מוכנים לשלם עליהם יותר במציאות השיווקית של היום?