אם אתה מנהל בכיר המעורב בתחום שרשרת האספקה, מנכ"ל, מנהל שיווק, מנהל שרשרת אספקה, מנהל לוגיסטי, מנהל תפעול ומנהל רכש – סדנה זו חיונית לך.
לניהול אפקטיבי של שרשרת האספקה נדרשת אינטגרציה אפקטיבית של כל המרכיבים - ספקים, יצרנים, מרכזי אחסון, וחנויות. כך שסחורה שתיוצר תופץ בכמויות הנכונות, למיקומים הנכונים, בזמנים הנכונים ועל מנת למזער את עלויות המערכת/ארגון, עם סיפוק מענה של רמת שרות נדרשת.
בהגדרה זו חבויות 2 דילמות מרכזיות: א. מענה לרמת שירות גבוהה תוך מזעור עלויות ב. מענה לאי וודאות (ביקושים, זמני אספקה, תקלות בציוד)
רקע
להציג דרכים לצמצום הדילמות וכיצד ראייה אינטגרטיבית ואינטגרציה של תהליכים תסייע בהקטנת אי הוודאות, צמצום עלויות ושיפור רמת השירות.
מטרות הסדנה
הסדנא מיועדת למנהלים בכירים המעורבים בתחום שרשרת האספקה, מנכלים, מנהלי שיווק, מנהלי שרשרת אספקה, מנהלי לוגיסטיקה, מנהלי תפעול ומנהלי רכש.
קהל יעד
1. הגדרת שרשרת האספקה 2. דוגמאות לשרשרות אספקה במגוון אירגונים והבחנות ביניהן 3. " אפקט שוט הפר" בשרשרת האספקה ושיטות טיפול להקטנת אי וודאות 4. אינטגרציה בשרשרת האספקה- אסטרטגיות PUSH , PULL , PUSH-PULL