גישת " ניהול קשרי לקוחות" הנה אומנות ניהולית הדוגלת בטיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות תוך הבנת צורכיהם והיענות מקסימאלית לציפיותיהם ,עם פגיעה מינימלית ברווחיות הקבוצה.
גישה ייחודית זאת לחברי הנהלה , ועובדיהם תחדד את חושיהם העסקיים והשירותיים ותאפשר שדרוג איכות השירות ללקוח ומקסום הרווח מהם !!
רקע
1. לדון בגישה החדשה ומידת חשיבותה לדרך עבודתם של העוסקים ב"ניהול קשרי לקוחות" . 2. להקנות ידע מקצועי ויישומי לשימוש מיידי בכלי הגישה.