הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
ניהול קשרי לקוחות בשוק תחרותי
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
תחום
 
  מועד הסדנה
 
גישת " ניהול קשרי לקוחות" הנה אומנות ניהולית הדוגלת בטיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות תוך הבנת צורכיהם והיענות מקסימאלית לציפיותיהם ,עם פגיעה מינימלית ברווחיות הקבוצה.

גישה ייחודית זאת לחברי הנהלה , ועובדיהם תחדד את חושיהם העסקיים והשירותיים ותאפשר שדרוג איכות השירות ללקוח ומקסום הרווח מהם !!
רקע
 
1. לדון בגישה החדשה ומידת חשיבותה לדרך עבודתם של העוסקים ב"ניהול קשרי לקוחות" .
2. להקנות ידע מקצועי ויישומי לשימוש מיידי בכלי הגישה.
מטרות הסדנה
 
קהל יעד
 
1. מאפייני "גישת ניהול קשרי הלקוחות " - C.R.M ודרכי יישומה בשטח.
2. פילוח הלקוחות וזיהוי "נתח לקוח " ומידת רווחיותו ."מנהלי לקוח"- מידת חשיבותם ללקוחות, ורמת הציפיות מהם.
3."מודיעין עסקי"- דרכי שימוש , איסוף המידע ובניית מערך "משת"פים".
4. ניתוח סביבה עסקית וזיהוי הזדמנויות ל"שימור לקוח" יעיל.
5. תדמית פנימית – מה הלקוחות חושבים עלינו ?
6. "סיעור מוחות" לפיתוח מיזמי שירות לקוחות – כגון CUSTOMER FILE ,
7. "אמנת שירות", CALL CENTER , ג`סטות –כמנוף עסקי, ספקים ולקוחות כמשווקים , פורום לקוחות , הקמת "מועדון לקוחות" ובניית "תוכנית נאמנות" ועוד.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל