בכל ארגון יש כמות רבה של מגעים וקשרים בין הלקוח וביו נציג החברה, שאינו בהכרח איש מכירות. למזכירה המתאמת פגישה, לאחראית במחסן, לטכנאי השרות, לאנשי הכספים ועוד. במקרים אלו, לא תמיד יש לנציג החברה את הכלים לנצל את הקשר הזה בכדי לתת שרות ראוי, לתמוך במסרי החברה, לקבל מידע מהלקוח ,להגדיל מכירה ולסייע לפתרון בעיות. כך נוצר מצב אבסורדי בו החברה השקיעה תשומות רבות בהשגת הלקוח, ומרגע שהלקוח "נרכש" אין הלימה בין המסרים והשרות שקיבל "לפני" ו"אחרי". להתייחסות לכלים שיווקים שלאחר המכירה חשיבות מכרעת. בסדנה זו ננסה לצמצם את הפער לשיפור פעילות הארגון, אל מול הלקוח, על כל זרועותיו.
רקע
• להקנות הבנה ורקע בכלל התפיסה השיווקית והשירותית של הארגון. • להגדיר מי הוא לקוח פנים ומי לקוח חוץ ומה השרות הנדרש לכל אחד מהם. • להבין את ההזדמנויות והכשלים הפוטנציאליים הנובעים מכל מגע עם הלקוח. • הקניית כלים בסיסיים במתן שרות טלפוני. • הקניית כלים בסיסיים במכירות.
מטרות הסדנה
כל העובדים בארגון שלהם נקודות השקה עם הלקוחות, ואינם בהגדרה" אנשי שרות לקוחות" או "אנשי מכירות ".
קהל יעד
• על אסטרטגיה שיווקית בכלל והאסטרטגיה של הארגון בפרט. • מה היא מדיניות שרות , איך היא באה לידי ביטוי בכל מגע עם הלקוח. • הבנת צרכים, רצונות ותועלות של הלקוחות שלנו. • שרשרת הערך בשרות + מודל חמשת הפערים במתן שרות. • כלים בסיסים במכירות. • כלים בסיסיים במתן שרות ומכירה טלפוניים. • כלים בסיסיים להעברת מסרים, אסרטיביות והתמודדות עם לקוחות זועמים.