אנו חיים ללא ספק, באחת התקופות המעניינות ביותר בהיסטוריה הארגונית, תקופה שהדרך הטובה ביותר לתאר אותה היא "מים לבנים" תמידיים (כמו ברפטינג). כמו כל תקופה מעניינת, המאפיין הבולט שלה הוא השינוי. התקופה הנוכחית אינה דומה לשום תקופה אחרת, הן מבחינת כמות השינויים, מהותם או עוצמתם. שינויים אלה ישפיעו על כל אחד ואחת מאתנו הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי ויחדדו את היכולות (או חוסר היכולות) המקצועיות שלנו. האתגר הגדול בתקופה זו הוא "להישאר על הסירה" ולשרוד את השינוי. בעולם רווי שינויים זה, עובדים ומנהלים יתחלקו לשתי קבוצות: ל- "פקידים" ול-"מפתחים" העובדים והמנהלים ה- "פקידים" (אשר עשויים אף להימצא בעמדות בכירות מאד) יהיו אלה שלא יצליחו לעבור את השינוי ולהפוך לרלוונטיים. לעומתם העובדים והמנהלים ה- "מפתחים" יהיו אלה אשר תרומתם להצלחה המתמשכת של הארגון יוכרו על-ידי המנהלים הבכירים.
רקע
מטרות הסדנה
מנהלים בכל התחומים
קהל יעד
חלק ראשון: צונמי של שינויים× מי הזיז את קו הגמר שלי? × כיצד יראה העולם הארגוני בעתיד הקרוב? × מה הם השינויים העולמיים המרכזיים, שיוצרים את המים הלבנים של כולנו? × "לנצח נִבנו" האומנם? חלק שני: הצלחה במאה ה-21× האם היכולות החשובות להצלחה, אותן פיתחנו במאה עשרים, יכולות לסייע לנו להצליח במאה ה- 21? × אילו יכולות מחפשים היום מנכ"לים אצל המנהלים והעובדים שלהם? × אינטליגנציה רגשית במאה ה- 21: כיצד ניתן, כמנהל, "להישאר על הסירה" ולשרוד את השינוי? חלק שלישי: להיות או לחדול× מדוע רק 30% אחוז מהשינויים מצליחים? × מה הן 10 המפות המנטליות הורגות שינוי ? × מי הם האוייבים הגדולים ביותר של תהליכי שינויי? × להיות או לחדול: החלוקה מתחדדת – מפתחים ופקידים. × כלים ראשוניים להצליח בעולם מורכב ומשתנה.