הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
הגורם האנושי בארועי כשל
קטגוריה: טכנולוגיה
מיומנויות ניהול
תחום
 
  מועד הסדנה
 
בעולם המודרני, בקרה אוטומטית תופסת מקום נכבד בסביבת עבודה מורכבת, כאשר המטרה המרכזית של מערכת הבקרה היא לסייע בהפחתת הסיכוי לכשל הנגרם בשל טעות אנוש. למרות זאת, לעיתים קרובות, הגורם האנושי משחק תפקיד מרכזי בכשלים אשר מסתיימים בנזק כלכלי או סביבתי כבד, ולפעמים אף באבדן חיי אדם.
בלמידה של כשל או של בעיית איכות, המסקנה הסתמית שהאירוע נגרם בשל "טעות אנוש" אינה מספקת, ויש להמשיך ולחקור את הסיבות שבעטיין האדם הגיע לכלל טעות. למידה נכונה של הסיבות לכשל האדם, תוך הבנה של גורמי אנוש המעורבים ביצירת אירועים בלתי רצויים, מאפשרת מתן מענה נכון למניעה אירוע דומה בעתיד.
רקע
 
הבנת הגורמים הבסיסיים התורמים לכשלי אנוש; הבניית דרך ההסתכלות על מכלול הנושאים אותם יש לכסות בזמן למידת אירוע איכות בשל גורם אנוש; הקניית מתודולוגיה נוחה הכוללת את שלבי למידת האירוע למן קבלת ההחלטה שאכן גורמי אנוש מעורבים ביצירת האירוע ועד להבנה של הגורמים התורמים, סיווגם והגדרת דרך התגובה או התיקונים הנדרשים. מטרות הסדנה
 
מנהלים או מובילי צוותים העוסקים בניהול יומיומי של אנשים הפועלים במערכות בעלות פוטנציאל כשל הנגרם בשל טעות אנוש. קהל יעד
 
· רקע תיאורטי
1. ארבעת גורמי האנוש הבסיסיים התורמים ליצירת אירועי כשל.
2. "טעות אנוש" אמיתית – סיבות אפשריות
· דרך למידת הגורם האנושי (מתודולוגיה)
1. הבנת הדף המנחה
2. סיווג גורמי אנוש
· מתי לתקן / מה לתקן
· סיפור אירוע / דיון
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל