קונפליקטים הינם חלק מהמציאות בכל ארגון דינמי, וחשוב להביאם בחשבון בעבודה הניהולית. מצבי קונפליקט יכולים להיות גורמים מדרבנים ויצירתיים המאפשרים קידום ושיפור התפקוד בארגון, אך גם ליצור רגשות תסכול, כעס ומרירות, שעלולים להוביל לנסיגה ולהתדרדרות.
רקע
הבנת תהליך היווצרות הקונפליקט והשלבים בהתפתחותו תוך רכישת מיומנויות לאבחון וטכניקות לפתרונם.
מטרות הסדנה
הסדנה מיועדת למנהלים, ולבעלי תפקידים בארגון המתמודדים עם קונפליקטים פנים ארגוניים בין ממשקים ובין מחלקות ועם קונפליקטים חוץ ארגוניים עם ספקים ולקוחות
קהל יעד
מקורות הקונפליקט סוגי קונפליקטים הקונפליקט כמנוף לצמיחה ולשינוי אישי