בעולם ה – B2B, פגישות פנים אל פנים עם לקוחות מטרה, הן נקודות התחלה הכרחיות למכירה. מספר הפגישות שתקיים חברה עם לקוחות פוטנציאלים מתאימים ואיכות הפגישות ישפיעו במידה רבה על התוצאות העסקיות. Lead generation היא פרקטיקה שיטתית ליצירת עניין ולהשגת פגישות. ככל שהחברה יותר מקצועית ב - Lead generation קרוב לודאי שביצועיה ישתפרו. חברות שאינן לוקחות על עצמן את האחריות לתהליך ה - Lead generation ובהתאם ליצירת הביקושים לא יצליחו לאורך זמן. הרוב המכריע של החברות ישראליות (בין אם הן פועלות באמצעות מפיצים, באמצעות אנשי מכירות או באמצעות חברות בנות בשווקי היעד) לא מבצעות תהליך Lead generation מסודר ומובנה. ברוב החברות חלוקת העבודה בין פונקציית השיווק ופונקציית המכירות אינה אינה משרתת טוב מספיק את יצירת הביקושים ובהתאם נוצרים קונפליקטים בין שתי הפונקציות.
רקע
לשפר את יכולות החברה בהשגת לידים איכותיים שיאפשרו לאנשי המכירות לנצל את משאבי הזמן שלהם באפקטיביות מול לקוחות "בשלים" לעסקאות. שיפור אפקטיביות של מערכי שיווק ומכירות באמצעות תהליך Lead Generation תוך יצירת תיאום קונסטרוקטיבי בין הפונקציות.
מטרות הסדנה
מנהלים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות בחברות ומפעלים בתחום ה – B2B וההיטק .
קהל יעד
· עקרונות להפעלת Lead generation אפקטיבי · Lead generation כפלטפורמה לשיפור הדיאלוג והתיאום בין שיווק ומכירות · כיצד Lead generation משרת חברות הפועלות באמצעות מפיצים / ריסלרים / VARS Lead generation כמתודולוגיה קריטית בשלב החדירה לשוק · זיהוי פרופיל הלקוח האידיאלי · טכניקות מגוונות (סיזיפיות ו/או יצירתיות) להשגת לידים · טיפוח (nurturing) עקבי וזול של לידים ככלי מרכזי לשיפור האפקטיביות של מערך המכירות · שימוש בחברות חיצוניות מתמחות (teleprospecting) לביצוע הפעילות הסיזיפית · Funnel Report – חשיבותו וכיצד להפעיל אותו בצורה אפקטיבית · ניתוחי ROI