השפעה ושכנוע ללא מילים - כלים להשגת תוצאות באמצעות תקשורת אל-מילולית
קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות
תחום
מועד הסדנה
השפעה ושכנוע הם מבין המרכיבים החשובים להשגת יעדים ותוצאות עסקיות למנהלים בארגון. קיים מגוון רחב של טכניקות, טקטיקות וכלים ליצירת השפעה ושכנוע. בסדנה זו בחרנו לעסוק בטכניקות להשפעה ושכנוע באמצעות תקשורת אל מילולית. הסדנה תקנה למשתתפים מיומנויות וכלים על מנת לקרוא ולפרש את האיתותים האל מילוליים של הלקוחות והעובדים וכלים אל מילוליים על מנת להוביל את תהליכי התקשורת להשגת תוצאות עסקיות.
רקע
· להעלות את רמת המודעות של המשתתפים - לשפת הגוף שלהם. · לתרגל "שידור" מושכל בשפת הגוף, שיחזק את המסר המילולי ואת אפקטיביות התקשורת עם הלקוחות/עובדים. · ללמוד לזהות ולפענח את הרגשתו ומחשבותיו של הלקוח/העובד דרך קריאת שפת הגוף שלו. · להוביל תהליכי תקשורת בסיטואציות שונות, וניתובן לכיוון היעד המועדף.
- הקדמה - חשיבות תקשורת אל מילולית בסאב טקסט (קול ושפת הגוף) - כניסה לאזור הנוחות
- שפת הקול - 6 פרמטרים לאבחון, ושימוש אפקטיבי בקול – להעברת מסרים. - שפת הגוף - - שיקוף תנועות ותנוחות הלקוח – ליצירת "כימיה" והתקרבות - הבעות פנים – איך לקרא את פני הלקוח ולהבין את משמעות פרצופיו - אישונים – כמסמני התרגשות, שקר, - 3 סוגי ערוצי קליטה – עפ"י NLP - סוגי מבטים המסמנים את העדפת הלקוח בשימוש בשפה - 3 סוגי מבטים – להעברת מסר ללקוח - פלג גוף עליון: ידיים - לחיצות, נגיעות - פלג גוף תחתון – רגליים ושילובם - תנוחות ישיבה ועמידה - שימוש בחפצים - המודל הקינסטטי - שימוש במרחב , והבנת מקומו של הלקוח בדיאלוג - הערכת מצב מהירה על פי תנוחות וקירבה. - מודל "הרמזור" – לזיהוי מהיר של כוונות - אלמנטים במרחב הפעולה ( חדר, מיקום יחסי שולחן / כסא) - מודל "שם המשחק" – שפת הגוף בהקשבה אפקטיבית – שיקוף, מגע, הנהון, מבט, שמירת גוף פתוח, חיוך, קירבה טריטוריאלית,
הפעילות הינה אינטראקטיבית ומשלבת הסברים, הדגמות, סרטונים ותרגול מיומנויות באמצעות סימולציות ומשחקי תפקידים.