קטגוריה:
שיווק, מכירות ושירות רכש, לוגיסטיקה, תפעול מיומנויות ניהול ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
יום ג,
08/11/2022
מועד הסדנה
בעבר כל מכתב היה צריך לעבור אין ספור טיוטות, תיקונים והגהות של מנהלים מנוסים לפני חתימתו, הכנסתו למעטפה ושילוחו לגורמים עסקיים בחו"ל. היום, בגלל ההתקדמות הטכנולוגית, אין כמעט עובד, אפילו בארגונים הנחשבים ללא עסקיים בהגדרתם, שאין לו קשר עם גורם כלשהו מעבר לים. על כן, נדרשים המנהלים והעובדים לא רק לרמה טובה באנגלית אלא גם לכישורי תקשורת עסקית, על מנת להבין ולהביע את עצמם בצורה ברורה ונכונה מול איש העסקים בחו"ל. סדנה זו נועדה לתת כלים למשתתפים, לרענן או לשפר אותם. הסדנה תתקיים כולה בשפה האנגלית.
רקע
מתן כלים יישומיים לשיפור התקשורת העסקית הכתובה מול גורמים עסקיים בחו"ל.
מטרות הסדנה
מנכ"לים, מנהלים בכירים, מנהלי שיווק, מנהלי רכש, עובדי מחלקות סחר החוץ השונות, מזכירות בכירות, מנהלי פרויקטים ובעלי עסקים בתחום היבוא והיצוא.
קהל יעד
1. עקרונות הכתיבה העסקית 2. פורמט של מכתב עסקי 3. כללים למיילים עסקיים 4. ביטויים נפוצים במיילים 5. מיילים פורמאליים ולא פורמאליים 6. בקשה לקבלת הצעת מחיר 7. כתיבת הצעת מחיר 8. גביית תשלומים 9. הגשת תלונה והטיפול בתלונות 10. מיילים במצבים שונים בסחר חוץ
נושאי הסדנה
סדנה יישומית, בה רוכשים המשתתפים ידע מעשי בנושא, ומתרגלים באופן אישי את החומר הנלמד. החומר יישאר למשתתפים כ"ארגז כלים" בתום הסדנה. הסדנה תתקיים בשפה האנגלית.