תהליך ניהול הספקים בשנים האחרונות קיבל תפנית משמעותית עם כניסתם של מודלים חדשים ומודולי תוכנה הממסדים תהליך סדור המתחיל באיתור ספקים, בחירה בין ספקים, ניהול ההתקשרות עם הספקים ,מדידה והערכת ביצועיהם, פיתוח ספקים ומיסוד "שותפויות" עם ספקים שעיקרם מקסום התועלות לשני הצדדים.
רקע
מטרות הסדנה
מנהלי רכש, קניינים ומנהלים אחרים המעורבים בעבודה מול ספקים.
קהל יעד
• איתור ספקים (כלים ושיטות לאיתור ספקים - מכנסים ועד זירות מסחר)
• איתור ספקים כחלק מתהליך ניתוח אסטרטגי של הארגון (מודל 5 הכוחות של פורטר, PESTEL)
• מיון ובחירה בין ספקים (עפ"י מודל AHP) - ניתוח אובייקטיבי , שקוף, אתי, מטודי ונטול פניות
• פיתוח ספקים
• שותפויות עם ספקים (RSP , VMI) ,התקשרויות עם החזר סחורה, חלוקת רווחים
• מדידה והערכת ביצועי ספקים