מנהלי פרויקטים מלווים תהליכים דינאמיים מול לקוחות המייצגים מפעלים או יחידות במפעלים ובחברות, הן בארגונם והן מחוצה לו. התהליכים מאופיינים ברמות ואיכויות קשר שונות הן על בסיס מקצועי והן על בסיס בין אישי- התנהגותי.
לא פעם נוצרים קונפליקטים בין מנהלי הפרויקטים לבין לקוחותיהם, עקב ציפיות שונות וסגנון אישי שונה. יצירת תקשורת פתוחה ואמינה בין מנהל הפרויקט לבין הלקוח ומחויבות הדדית, חיונים לניהול הפרויקט ולהשגת יעדיו.
על בסיס נתונים אלו, ועל בסיס מצבי אמת בשטח, מוגדרות מטרות סדנה זו.
רקע
א. הבנת התהליכים הבין אישיים בין מנהל הפרויקט לבין הלקוח
ב. כלים וטכניקות לפיתוח קשר אפקטיבי עם הלקוח
ג. פיתוח מודעות לסגנון האישי
ד. פיתוח רגישויות למצבים, לדמויות מפתח
ה. פיתוח ערנות שיווקית והתייחסות להזדמנויות
מטרות הסדנה
מנהלי פרוייקטים.
קהל יעד
א. תהליך יצירת קשר ראשוני
ב. תקשורת אפקטיבית
ג. כלים לאבחון הלקוח מבחינת סגנון ומאפיינים
ד. טיפול בקונפליקטים ומניעתם
ה. עקרונות בסיסיים בשיווק
ו. אבחון הסגנון האישי של מנהל הפרויקטים (עוצמות וחולשות)