הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
ניהול משא ומתן - גישות, אסטרטגיות ומיומנויות 22/07/2021
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
רכש, לוגיסטיקה, תפעול
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ה,  22/07/2021 מועד הסדנה
 

בסדנה מוצעות למשתתפים גישות ואסטרטגיות אפקטיביות ומגוון מיומנויות טקטיות ממשיות להשגת יעדים באמצעות משא ומתן, בגישת "Win-Win" אם וככל שמתאפשר, בגישה זאת, כל צד בד בבד עם השגת יעדיו, גם מקבל על עצמו לסייע לצד השני לממש את האינטרסים שלו, כתשתית של יושרה למערכת יחסים עסקית ארוכת טווח.
רקע
 
  • לאתר ולממש הפוטנציאל של השותף למו"מ שיתופי תוך פירוק עמדות ונטרול קוטביות.
  • להטמיע גישה "ממוקדת אינטרסים" להשגת יעדי המו"מ באמצעות ניהול משא ומתן אינטגרטיבי.
  • ללמד מיומנויות שכנוע באופן שיגרום לשביעות רצון גם בצד השני באמצעות קידום האינטרסים.
  • לטפח גישות אפקטיביות להשגת יעדי נתון וכבסיס למפגשים עתידיים.
  • לזהות, להגיב ולתקן כשהדיון גולש לכיוונים לא אפקטיביים.
מטרות הסדנה
 
מנהלי שיווק, מנהלי רכש, מנהלי פיתוח עסקי וכל המנהלים בכל מגוון התפקידים בארגון הנדרשים במסגרת תפקידם לנהל משא ומתן. קהל יעד
 
  • תפישות פרדיגמות ומיתוסים במשא ומתן
  • יסודות בהתקשרות עסקית ייעודית (מודל ששת השלבים)
  • הכנה למו"מ  -BATNA \ WATNA.   
  • הצבת יעדים מדידים וסדרי עדיפויות
  •  מודל 6 הצעדים במו"מ
  • תקשורת בין אישית במו"מ
  מיומנויות רטוריקה אפקטיבית
  •  שימוש ברבדים אל מילוליים קול ואינטונציה, תדמית ושפת גוף במו"מ.
  • אומנות ההשפעה ומיומנויות שכנוע
  • קבלת הזמנה ל"אזור הנוחות" (C.Z.)- התגברות על קוטביות.
  • גישור על פני קוטביות בין אישית- ארבע עשרה "התנהגויות קריטיות" במו"מ.
  • לימוד והכרה של הכוחות והמניעים בצד האחר (מודל ארש"ת).
  • פירוק עמדות לאינטרסים.
  •  גישור על פני קוטביות מהותית.
  • טכניקות וטקטיקות של משא ומתן - טיפים שימושיים.
  • התמקדות באינטרסים בצורה סינרגית.
  • פרזנטציה והצעות פתיחה.בחינה משותפת של קשת החלופות.
  • גישות ומיומנויות להסכמה ולסירוב.
  •  פשרות ללא הפסד, תמרונים ותחבולות- זיהוי וטיפול, מבוי סתום, ויתורים ללא כניעה.
  •  זיהוי התנגדויות ונטרול
  •  טכניקה לטיפול רך בהתנגדויות- נטרול בשיטת האייקידו.
  • בחירה מודרכת להסכם ולהסכמה.
  •  וידוא שביעות רצון .
  • מצבי חוסר שביעות רצון.
  • סגירה וסיכום מו"מ. קבלת מחויבות לפעולה- קביעת הצעד הבא.
  • בניית E.B.A. בצד האחר- תשתית להמשך פעילות ולשימור מע` יחסים עם הצד השני.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל