הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
ניהול לקוחות אסטרטגיים
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
תחום
 
  מועד הסדנה
 
שמירה על הלקוחות האסטרטגיים וצמיחה עמם היא תנאי הכרחי להצלחה בטווח הארוך.
התקופה הנוכחית שנקראת The Age of the Never Satisfied Customerמתבטאת בלקוחות יותר מתוחכמים ויותר תובעניים.
המבנה המסורתי של אגף מכירות המחלק תחומי אחריות בין אנשי מכירות בחתכים של טריטוריה / מוצר / ענף ואיש המכירות שאופיו והכשרתו מכוונים אותו להיות "צייד" נכשלה.
תפיסת ה - Key Account Management (KAM) פותחה כדי לענות על הצורך לטפל בלקוחות אסטרטגיים בתחום ה - B2B טיפול שיטתי ואיכותי אשר יבטיח רווחיות ורמת נאמנות גבוהה יותר.
תפיסת ה - Key Account Management (KAM) היא הפלטפורמה עליה ניתן לפתח יתרון תחרותי שאינו נובע ממוצר ו\או טכנולוגיה .
רקע
 
• הצגת מתודולוגיה פרקטית לגיבוש אסטרטגיית ניהול לקוח
• מתן כלים להתמודדות בסביבה תחרותית קשה לשם שיפור נאמנות לקוחות ורווחיות
מטרות הסדנה
 
מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות, Account Managers, ומנהלים בכירים בחברות שחלק ניכר מההכנסות והרווח מגיע ממספר קטן יחסית של לקוחות. קהל יעד
 
התפיסה
• מדוע התפיסות המסורתיות של שיווק ומכירות אינן נותנות מענה כבעבר ?
• תפקיד מנהל הלקוח אל מול תפיסת מנהל המכירות המסורתי
• עקרונות תפיסת מנהל לקוחות

פרקטיקות שיטתיות שמפעילים בתהליך
• בניית הערכות ארגונית customer centric organization מתאימה ע"י יצירת שיתוף פעולה פנימי בין פונקציות שונות בחברה
• כיצד לצמצם קונפליקטים בין פונקציות בתוך החברה ? איך לגרום למחלקות שונות בארגון לעבוד בקבוצה ?
• מיהו הלקוח האסטרטגי האמיתי ? סיווג הלקוחות לסוגים שונים על פי הערך שלהם עבורך
• קביעת מספר הלקוחות האסטרטגיים המתאים ובחירת הלקוחות האסטרטגיים "הנכונים"
• בחירת מנהלי לקוחות אשר מתאימים להתמודד עם האתגר
• ניתוח מעמד הספק לעומת המתחרים אצל הלקוח האסטרטגי
• מיפוי השפעות בארגון הלקוח כאמצעי להגדרת אסטרטגית פעילות
• מיפוי ותיעדוף מערכות היחסים הנדרשות בין נושאי תפקיד בארגון הספק ובארגון הלקוח
• כיצד לפתח מערכות יחסים בין נושאי תפקיד בארגון הלקוח ?
• מתודולוגיות לזיהוי ערך מוסף שהספק יכול לספק כדי להימנע מתחרות מבוססת מחיר
• כיצד הלקוחות האסטרטגיים מודדים ערך של ספקים ?
• פיתוח ותגמול אפקטיבי של מנהלי לקוחות
• גיבוש אסטרטגיה מול כל לקוח אסטרטגי ובניית תוכנית שיווק אופרטיבית

במפגש יוצגו case studies מחברות בתעשיה.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת 8 שעות לימוד אקדמיות. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל