הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
ניהול לקוחות
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
תחום
 
  מועד הסדנה
 
כיום,יותר מתמיד, מכירה נכונה וממוקדת לקוח- Client Partnershipנדרשת לבניית תשתית ארוכת טווח של מערכת יחסים עסקית והוגנת.
בעבר הייתה חלוקה ברורה בין אנשי שירות, אנשי מכירות ויועצים טכניים. לא זו בלבד שאנשים נזדקקו למיומנויות שונות, החלוקה התבטאה אפילו בגישה אישיותית שונה בין בעלי תפקידים. כיום קשה לחלק בצורה דיכוטומית אלמנטים של מכירה, משא ומתן, שירות ותקשורת בין אישית - כולם שלובים זה בזה בצורה אינטגראלית. והכול תוך שליטה מקצועית בהיצעי החברה.
אנשי המכירות אמורים להיתפס בתודעת הלקוח כיועצים וכשותפים אמינים לצרכיו. מצד שני להקפיד לזכור כי בד בבד עם קידום ענייני הלקוח, המטרה החשובה בעבודתם היא קידום האינטרסים העסקיים של העסק.
אמנות ניהול הלקוח (מו"מ, שירות, מכירות), בניגוד לדעה הרווחת, היא תורה הנלמדת. מצוינות בתחום ניתנת להטמעה לרמת הרגל והתנהלות יומיומית.
רקע
 
להטמיע במשתתפים גישה מנהיגותית ומיומנויות ניהול באמצעות 
   שינוי פרדיגמות ביחסים עם לקוח
● להקנות למשתתפים הבנה בסיסית במרכיבי ניהול אנשים  
   והבנת גורמי הנעה ומוטיבציה.
● להקנות למשתתפים כלים מעשיים לזיהוי וניטור מצב הלקוח
● להעלות את מודעות המשתתפים ליכולות ההשפעה על הלקוח
   ולהקנות מיומנויות הנעה והשפעה בהעדר סמכות.
● לאתר ולממש את הפוטנציאל של כל לקוח להרחבת היקף היצעי
   העסק ללקוח.
● לטפח אווירת שירות איכותי לקבלת "לקוח לכל החיים"
מטרות הסדנה
 
 מנהלי שיווק ומכירות קהל יעד
 
● חשיבה פרו אקטיבית בהתנהלות אישית מול לקוח: ניהול לקוח ממוקד תוצאות accountability במקום ניהול ממוקד תשומות responsibility.
● תפיסת צוותית לגיבוש Client Partnership - יחס ללקוח כחבר בצוות שלי
● מאטריקס לקוחות - ניהול הלקוח על בסיס מצב קיים – תרגום למשמעות מעשית
● להנהיג את הלקוח: כיוון ומיקוד, תרגום למשמעות מעשית, אמינות.
● תפיסת תפקיד ניהול הלקוח: ניהול לקוח על פי יעדים מול ניהול לקוח באמצעות שירות
● מיפוי סגנון אישי בגישה ובתקשורת ניהולית
● עקרונות בניהול אנשים על בסיס: ניטור ומשוב
● התנהגויות קריטיות בתקשורת עסקית.דינאמיקה בתקשורת בין אישית יעודית עם הלקוח
● תהליך שכנוע לקוחות – טיפוח מוטיבציה ופעילות באזור נוחות (comfort zone)
● הצגת היצעי העסק ופתרונות ללקוח - Sell In בשילוב עם Sell Out ● זיהוי,גישה וטיפול בהתנגדויות ובמצבי חוסר שביעות רצון - הפער בין גירוי לתגובה
● הובלה להסכמה ובניית תהליך הסגירה.
● הרחבת היקף פעילות עם לקוח וטיפוח נאמנות לקוח
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל