בעידן של היפר-תחרות, מנהלי עסקים ושיווק ממוקדים בעיקר בדרכים לנצח בתחרות מול ביקוש קיים ופחות בדרכים חדשות להגדלת הכנסות. רכישת מיומנויות ודרכי חשיבה חדשים מסייעים למנהלים חדשניים להגדיל הכנסות בדרכים חדשות.
רקע
1. למידה של דרכים חדשות, מקוריות ויצירתיות להגדיל הכנסות
2. לרכוש כלי חשיבה חדשים להגדיל הכנסות בעידן האינטרנט וה Mobile
מטרות הסדנה
מנכ"לים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהל שיווק, מנהלי מכירות, בעלי עסקים.
קהל יעד
•חדשנות במודלים עסקיים: מהו מודל עסקי? מהי חדשנות במודל עסקי? דוגמאות למודלים עסקיים חדשניים. הקשר בין מודלים עסקיים חדשניים לבין הצלחה עסקית. פתרון קונפליקטים בין מקסימום ערך ללקוח לבין מקסימום רווח לחברה.
•הגדלת הכנסות בדרכים חדשות: כיצד מצליחה חברה להכפיל שווי שוק (בבורסה לניירות ערך בת"א) במהלך שנה אחת בלבד? בכפולות של 100 מליון ₪, ומבנה העלויות שלהן לא גדל, הן לא רכשו חברות נוספות, לא גייסו עובדים נוספים.
•לקוחות כשגרירים: דרכים יצירתיות ליצור לקוחות כשגרירים ולהצליח להגדיל הכנסות מבלי להגדיל עלויות שיווק.
•להצליח בדרכים חדשות: להגדיל את סל המוצרים מבלי להגדיל עלויות פיתוח. חדשנות פתוחה משפרת הצלחה עסקית של חברות בעולם ובישראל. עקרונות, חוקים, ודרכים אפקטיביות ליישום חדשנות פתוחה.
•שיווק והגדלת הכנסות באינטרנט.
•שיווק והגדלת הכנסות מ Mobile