הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
מקצועיות מוכרת
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
תחום
 
  מועד הסדנה
 
כל נציג חברה- יועץ, איש שירות או תמיכה טכנית- שאינו מוגדר כנציג מכירות, יכול בזכות האמון והאשראי הניתן לו ע"י הלקוח בגין מקצועיותו , לזהות צרכים והזדמנויות להגדלת פעילות החברה בקרב הלקוח.
כשכל צרכיו של הלקוח נחשפים בפניהם. יש פוטנציאל משמעותי להציע/למכור ללקוח עוד ממוצרי ושירותי החברה או לפתוח בפניו אפשרויות נוספות או פרויקט המשך מטווח הפעילויות של החברה.
עם זאת, המהלך לא תמיד פשוט, אם מחמת חוסר מיומנויות או בגין הבלמים של הנציג בהיבט התפיסתי שתפקידו כמקצוען אינו כולל מכירה בתוכו.
דרוש "יישור קו" תפיסתי בהבנת הצורך והחשיבות שבגישה עסקית, וכלים לשם הנחלת העניין והמיומנויות.
רקע
 
•הצגת אופציה לשינוי תודעתי בתחום העסקי
•הקניית כלים לביצוע יעוץ מכירתי.
מטרות הסדנה
 
הסדנה מיועדת לגורמים המהווים "חזית לקוח", לדוגמא: מנהלי פרוייקטים, מהנדסים, יועצים מקצועיים, אנשי תמיכה טכנית, נציגי שירות. קהל יעד
 
רקע (בניה תפיסתית של הצד המכירתי)
* חשיבה עסקית ב"עידן הלקוח" - "להיות או לא להיות".
* תפיסת התפקיד וה"כובע" המכירתי בפעילותו של גורם ייעוצי, תוך חיבורו לערכי
החברה ולתרבותה הארגונית.
* מכירה כתורמת לתוספת "ערך ללקוח" וכעוגן בשימור לקוחות החברה.
* ה"ראש" של הלקוח וציפיותיו ב"עידן הלקוח" מנציג החברה.
* השירות הייעוצי: תפיסת המכירה ככלי שירותי והפעלתה ע"י האפיק הייעוצי -תמיכתי של נציג החברה.
* שירות באורינטציה שיווקית – הצגת תפיסות ביחס לאופן השימוש במימד
הייעוצי ע"מ ליצור מנופים שיווקיים ומכירתיים כלפי הלקוח.
* זיהוי אפשרויות המכירה במסגרת התחום המוגדר בתפקידו של כ"א.
* זיהוי מה גורם ללקוח להשתכנע.

יצירת קשר ואיבחון צרכי הלקוח
* תישאול כבונה יצירת צורך חדש ולא מודע, אצל הלקוח.
* כלים להעמקת תחושת הצורך אצל הלקוח - אמנות התישאול החכם.

מיומנויות להצגת השירות
* "ים של תועלות": בניית ושליטה ב"קשת התועלות" של מוצרי החברה כמכירה משלימה, לצורך מכירה ללקוחות השונים.
* מהצגה טכנית ל"הדלקה": הצגת ההצעה באמצעות הדגשת התועלות של מוצרי החברה.
* עקרונות וטכניקות שכנוע - הכרה ותירגול.

סגירה וטיפול בהתנגדויות
* הכרת "איתותי הסגירה" שמשגר הלקוח.
* טכניקות סגירה - הכרה ותירגול.
* "סגירה בסגנון אלגנטי / אסרטיבי: טכניקות סגירה החלטיות ללא "הלחצה".
* הסיבות השונות להופעת התנגדויות מצד הלקוח.
* "הנבחרת המנצחת": השאלות וההתנגדויות ה"קלאסיות" והתשובות המנצחות.
* טאי צ`י בטיפול בהתנגדויות: טכניקות מובילות לטיפול בהתנגדויות - הכרה ותירגול.
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל