הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
מצויינות במתן שירות 01/11/2021
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
מיומנויות ניהול
תחום
 
יום ב,  01/11/2021 מועד הסדנה
 
השימוש הנרחב באינטרנט ובדואר האלקטרוני מביא לכך שהערכת שירות של חברה ע"י הלקוח, לחיוב או לשלילה, יכולה להתפשט בתוך שעות ספורות בקרב אלפי אנשים.
מעבר לטיפול אפקטיבי בלקוח עצמו, מטרת השירות היא גם להפוך אותו ל"שגריר" הארגון בקהילת הלקוחות הרלוונטית.
מרכיב אחד משותף לכל הארגונים והחברות: היחיד שקובע את רמת השירות הינו הלקוח. הערכת השירות הינה תמיד סובייקטיבית, לעיתים קרובות נעשית על בסיס חוויה בודדת או אירוע חד פעמי ולשניהם השפעה נרחבת ומתמשכת.
המושג "שירות" הינו בעל משמעות שונה בכל חברה ובכל סוג של ארגון. לעיתים קרובות הוא פועל יוצא של חזון הארגון ושל התרבות הארגונית בה הוא מתנהל.
ככל מצוינות, גם מצוינות בשירות הוא עניין של הרגל. הקניית מיומנויות מתאימות, הבנת חשיבותן והחדרתן לחזון הארגון הינה גורם חשוב ביותר בהצלחה העסקית
רקע
 
  • להקנות הבנה בתחום השירות ורכיביו.
  • לשפר את הכלים לשרות פנים ארגוני
  • לשפר את הכלים לשירות חוץ ארגוני פנים אל פנים ובטלפון.
  • למקד גישה אישית של המשתתפים כ - client partners
  • להקנות למשתתפים מיומנויות בתחום יחסי אנוש פנים וחוץ ארגוניים.
מטרות הסדנה
 
· שירות פנים ארגוני וחוץ ארגוני- בארגון ומול גופים חיצוניים
· שימוש אפקטיבי ברבדים תת מודעים: שפת גוף ומיומנויות N.L.P
· תקשורת בין אישית אסרטיבית ואמפתית
· מיומנויות השפעה ושכנוע בסמכות מוגבלת
· שירות בפנייה יזומה
· שירות פנים וחוץ ארגוני עפ"י טיפוסי אישיות
· טיפוח שביעות רצון לקוחות
· תדמית ושירות- יסודות התקשורת האמפתית
· מרכיבי שירות אפקטיבי
· שירות בטלפון- כלים, שיטות ותגובות
· שירות פנים אל פנים- תיאום גישה לסגנון
· מיומנויות איתור צרכים
· חשבונות בנק רגשי בשירות: E.B.A
· להיתפס בתודעת הלקוח כ- trusted advisor
· ניטור וטיפול בהתנגדויות
· מניעה ונטרול תלונות ובעיות (הלקוח הזועם)
· וידוא ושימור שביעות רצון לקוחות
· טיפוח נאמנות לקוח באמצעות שירות- לקוחות ארוכי טווח
· בניית הלקוח כשגריר
· פרואקטיביות בין גירוי לתגובה
· גישות ומיומנויות להסכמה ולסירוב
נושאי הסדנה
 
סדנה בת 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל